Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerDrammen...

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 26 Aug 2004 02:46
20
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

Jepp, er i Drammen nå og det er bare tåke i dag og gitt...

Gode energier, som gjør at mye av dritten kommer til overflaten, kanskje ikke så rart at man fort kan oppfatte det som negativt
Antall ord: 39
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Orthrinos
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Sep 2005 19:16
19
Kjønn (valgfri): Mainn
Blitt takket: 7 ganger

Innlegg av Orthrinos »

Det er ikke bare gode energier i Drammen. Nå må de alternative slutte å smøre honning i såret i den tro at hvis vi søter det litt ekstra, vil alt bli bra av seg selv. Drammen er en by spekket med energi, positiv og negativ. Ikke bare positiv. Det virker på meg som de fleste new age -ere tror at negativ energi ikke finnes i det hele tatt, og hvis den finnes, vil de helst ikke røre den med en lysår lang ildtang, i tro om at man blir "smittet" eller gud vet hva. Den finnes folkens, godta det. Det er derfor vi er her på jorda. For å hanskes med den. Og transformere den til ren kraft.
Antall ord: 121
Alt er sant. Alt er usant. Alt har ingen mening.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Orthrinos skrev:Det er ikke bare gode energier i Drammen. Nå må de alternative slutte å smøre honning i såret i den tro at hvis vi søter det litt ekstra, vil alt bli bra av seg selv. Drammen er en by spekket med energi, positiv og negativ. Ikke bare positiv. Det virker på meg som de fleste new age -ere tror at negativ energi ikke finnes i det hele tatt, og hvis den finnes, vil de helst ikke røre den med en lysår lang ildtang, i tro om at man blir "smittet" eller gud vet hva. Den finnes folkens, godta det. Det er derfor vi er her på jorda. For å hanskes med den. Og transformere den til ren kraft.

Hvor har du vært frem til nå?????????????????
Du har ennå ikke skrevet noe jeg er uenig i!! Damn!

Det beste er de folka på forumet her, de er det mange av, som tror på engler, himmelen, alver tusser og snille troll, men de nekter å tro på demoner! Det lengste de kan strekke seg er at noen kanskje ikke er fullt så snille!
Antall ord: 186

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Coralin
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Sep 2005 13:49
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drammen

Innlegg av Coralin »

>wiz skrev: Det beste er de folka på forumet her, de er det mange av, som tror på engler, himmelen, alver tusser og snille troll, men de nekter å tro på demoner! Det lengste de kan strekke seg er at noen kanskje ikke er fullt så snille!
Jeg tror ikke på demoner, nå tror jeg ikke på snille troll, eller alver. heller ikke himmelen. Jeg tror at når vi dør går vi over i åndeverdenen. Og det er ikke "himmelen" engler skal jeg innrømme at jeg er litt usikker på om jeg tror på, men jeg heller til ja der. Men jeg tror jo at det finnes sjeler som er litt på "bærtur" altså det finnes faktisk ikke noe godt i dem, og de bryr seg slett ikke om at de er på "bærtur" Men jeg kan skjønne at mange ikke vil vedkjenne seg dette, for det ligger i de fleste menneskers natur og se det beste i alle mennesker. men det er dette disse sjelene lever på. For det er jo mange som vil "redde verden" men enkelte mennesker vil faktisk ikke reddes. Jeg tror og at det finnes ånder som ikke har gått over til den andre siden som er onde, og som ønsker å skade en. Men demoner..hva menes med demoner...?!
Antall ord: 221

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Jeg tror på balanse.

Det finnes motstykker til alt. As above so below er et kjent utrykk innen det okkulte. Jeg tror på onde krefter. Jeg tror det finnes onde sjeler som er motstykket til oss menneskelige sjeler. Med det mener jeg ikke at alle mennesker er gode, men jeg tror demoner tilhører en annen type rase enn oss. På samme måte som vi har engler og hjelpere har demoner sine over seg. Demoner ligger på samme avanserte nivå som oss. De er ikke sterkere enn oss, men pure evil.

Jeg tror også på helvete, men da mener jeg helvete som et sted på astralen. Gidder ikke snakke mer om det, men det er jeg overbevist om.
Antall ord: 119

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ann Christin
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Apr 2005 22:10
19
Lokalisering: Drammen

Innlegg av Ann Christin »

Jeg merker hvertfall ikke en dritt i drammen.. Nå bor jeg jo her, men på åssiden er det hvertfall ikke noe spennende som skjer.. Okey da , vi kan se bort fra han som bor hos meg, men ikke noe mer enn det..
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ArT
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Okt 2005 23:37
19

Innlegg av ArT »

sikkert bare altfor mange kreative sjeler der. :) tror nok drammen har like mye energi som de fleste andre byer. aldri merket noe til det jeg heller,men noen skumle steder er det jo :)
Antall ord: 33
hmmmmmm ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Judith

Drammen....etc

Innlegg av Judith »

Jeg tror steder kan være under inflytelse av visse energier. I katolske land har man skytshelgener for steder. Det er kanskje en god ide å ha? :) ?
Men apropos Drammen. Jeg har ofte vært i Drammen, og har ingen spesielle opplevelser av at byen er under en dårlig inflytelse.
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ArT
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Okt 2005 23:37
19

Innlegg av ArT »

jeg blir ihvertfall fryktelig fyllesyk etter jeg har vært i drammen kjenner jeg :lol: uff... dåååårliiig. :?
Antall ord: 17
hmmmmmm ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 26 Aug 2004 02:46
20
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

Orthrinos skrev:Det er ikke bare gode energier i Drammen. Nå må de alternative slutte å smøre honning i såret i den tro at hvis vi søter det litt ekstra, vil alt bli bra av seg selv. Drammen er en by spekket med energi, positiv og negativ. Ikke bare positiv. Det virker på meg som de fleste new age -ere tror at negativ energi ikke finnes i det hele tatt, og hvis den finnes, vil de helst ikke røre den med en lysår lang ildtang, i tro om at man blir "smittet" eller gud vet hva. Den finnes folkens, godta det. Det er derfor vi er her på jorda. For å hanskes med den. Og transformere den til ren kraft.
Det er vel aldri bare bra energier et sted! Men det er da vel heller ikke noe vits i å fokusere mer på det negative enn det positive, det har i allefall aldri jeg hatt noe tro på. At man ikke skal være så naiv at man ikke tror det finnes negative innflytelser også, det er jeg med på, men jeg ville ikke oppsøke det heller..

Kan du ikke svare på spørsmålet mitt?
Er fortsatt nygsjerrig på hva du mener med portaler (til hva?) og zeppelineren.
Antall ord: 212
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links