Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderDine Ouija Brett opplevelser og roting med spiritisme.

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Gjest

Innlegg av Gjest »

Husker ikke om jeg har skrivd dette før jeg, men har så lite å gjøre så skriver min historie (igjen?):

Jeg og to andre venninner bestemte oss for å prøve ut spiritismen da, først ute i en skog i en campingvogn. Er ingen som direkte bor der, men er vel noen som avogtil sover der da det er nødvendig. Vi begynte, og la ut lapper med bokstaver og tente lys, men etter en stund ble vi avbrutt da hun ene av oss skreik til, trodde vel egentlig hun hadde brent seg på et lys eller noe, men kunne se tydelig bitemerker, så er veldig usikker på om hun hadde gjort dette selv, eller om hun faktisk hadde fått det av "noe". Jeg kan vel egentlig ikke tro hun hadde fått det til selv, uten at vi hadde merket noe. Men det som var mest creepy var vel igrunn dette.
Forestill deg en liten campingvogn, ved døren er det et speil, slik at ansiktet ditt er vendt mot speilet da du må trøkke opp døren, (som sitter noe hardt da det er en gammel og slitt vogn). Ved venstre var det noe benker og diverse med masse dritt oppå seg, til høyre er det klassisk "campingsofa med bord". Her skulle da vi sitte. MEN, da vi tok opp døren (alle ansiktene var vendt mot speilet) kunne jeg se en skikkelse fare over speilet, mot sofagruppen. Dette tenkte jeg ikke mye over da, men tenkte på det da vi gikk ut. Vi hadde allt mørkt hår, men "det" jeg så hadde mer mørk blondt hår, litt langt bølget, men så kun noe som lignet på et ansikt, som om noe visket ut selve markeringene med øyne, nese osv, så bare noe som lignet.

Litt senere bestemte vi oss for å fortsette nede i kjelleren til hun ene av oss. Spurte om litt diverse, og kunne tydelig merke at glasset gikk i en klar sirkel, og merke et lite "trøkk" da det stoppet. Men etter en stund ville hun vi var hos spørre om noe hun ikke helt var sikker på om hun burde, så vi sa det vel litt forsiktig at det kanskje ikke ar så lurt, men hun kunne da gjøre det. Vil ikke si spørsmålet, men dette er noe en ikke skal spørre om. Glasset gikk som ei kule, klarte såvidt å holde følge med det, og kunne merke så inderlig godt at jeg ønsket at hun ikke hadde spurte, en skikkelig vemmelig følelse. Endte med at hun rast ut i gråt og siden har det ikke vært noe mer spiritisme på meg. Men jeg må si, det speilet har jeg lurt lenge på, vet det høres litt sånn overdrevent ut, men alle våre ansikter var vendt mot speilet, plutselig kommer en skikkelse med lyst hår, blant oss "mørkhårede", med et ansikt mot sofagruppen.
Antall ord: 504

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tomboy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Okt 2008 21:18
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Tomboy »

Fålks, ikke gjør det! Nå som vi er blitt store og vet hvordan brettet fungerer og HVA som kan vekkes...ikke verdt nattesøvnen. Demoner syns d er digg med folk som vil være med og leke...

En opplevelse bak meg som jeg aldri deler med noen andre enn dem som satt rundt brettet en kveld i 2002 får meg til å ville advare.

Jeg sier det ikke for å være slem, men dette er farlige saker! :(
Antall ord: 80
Livet er et sykehus der hver pasient er besatt av ønsket om å bytte seng.
Charles Baudelaire

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Mantropolix »

Det som oxo er problemet da folk sitter med slike ouija brett er at dem tror disse åndene man snakker med vet alt i hele verden.Dette gjør at åndene synes det er utrolig artig og lure deg med alle mulig skremsels propaganda.Dette kan syke deg helt ut og gjøre deg skikkelig redd.
Ånder av den lavstående natur du kommer borti med brettet , vet inget mere en deg og meg.
Du går og tror at du vet når det og det skal skje og du skremmer deg opp , mens i virkeligheten har di bare sakt dette for og ha det morro med deg.Jo mere frykt denne ånden kan skape i deg med sine løyner jo mere morro er det og jo mere oppmerksomhet får den og samtidig energi , din frykt energi og du er mere åpen jo mere du sitter med dette. Du blir rett og slett avhengig av og sitte med dette brettet.Samtidig kan du ikke vite om den du snakker med er din bestemor eller mormor etc som du tror vis du prøver kontakte dine avdøde slektninger . Somregel er det kun en eller annen ånd som fryder seg over og leke og ha det gøy med deg. Jo mere du tror på denne ånden og lar deg rives med jo mere kontroll vil denne ånden ettervert få over deg og til slutt klarer du ikke laver spille. Da du blir skikkelig redd for at ånden viser seg eller skaper terror i sinnet ditt er vel at du prøver lavre bruke dette brettet , men da har denne ånden slik kontroll på deg at den kan påvirke deg på alle mulige former . Du inviterte den og den kan da gjøre det den vil fordi du har åpnet en Vortex Aka portal i deg selv . Den kobler seg til deg som en klebe ånd. Og du blr brukt som et "Gatekjøkken" altså en matkilde for den.
Den elsker se deg lide fordi den bryr seg rett og slett ikke noe om deg , den vil prøve få så mye energi av deg sommulig, en stabil matkilde.Begynner du sloss mot faenskapet og tørr ta igjenn vil den gjøre ting enda værre somregel.Men det er vert og kjempe for sitt liv. Jeg sier ikke at det alltdi behøver bli slik jeg beskriver at du blir så tatt over for det kan jo hende at det er en snill ånd som kommer igjennom og vil snakke med aldri stol på di åndene du snakker med. Bruk hode! tenkt med din egen logiske sans og sunn fornuft og ikke tro på alt du får greie på for da er du mere utsatt for det jeg har snakket om en viss du tenker med nøtta di. Så og bruke et slikt ouija brett er som og leke russisk rulett og derfor anbefaler jeg og aldri prøve dette her. For du vet aldri om dette går bra eller rett til helvette. åndene som ønsker dårlige ting med deg bruker ofte være snille og hyggelige i begynnelsen, dette trekket har jeg selv lest mange historier om og selv hatt erfaring med,du begynner etter vrt bli avhengig av og snakke med ånden . og nesten alt du skal gjøre spørr du ånden om , er det lurt ? vil hun gjøre det med meg ? ja alt mulig du selv ikke vet svar på. og ånden leker og har det gøy med og si at ja , gjør det og ikke gjør det slik. Da du tror ånden er snill og du snakker med denne ånden lenge nok har ånden fått så sterkt tak på deg til slutt at da vender den seg over fra og vre venn til og være ditt værste mareritt.du har invtert den så sterkt side du stoler på ånden og har blitt så hekta med spørre den om alt , at du gir den mere og mere spillerom. DA begynner helvette på ordentelig og du er tatt over altså besatt.En ånd kan ikke gjøre stort fordi vi mennesker har fri vilje , her spiller ånden på din frie vlje for og kunne tilslutt gjøre det han eller henne måtte ønske.Da han har fått nok tiltro er han "Herre over deg" det er da spillet begynner for livet ditt.
Antall ord: 744

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Smileyvero
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Jul 2006 15:31
18
Lokalisering: Hitra

Innlegg av Smileyvero »

Tja...

Jeg har prøvd dette noen få ganger, da jeg var ung og nysgjerrig(bysgjerrig er jeg forsåvidt enda :mozilla_tongue: )...kan ikke komme på at vi opplevde annet enn at vi skremte oss selv og hverandre. Men så visste vi heller ikke en dritt om hvordan vi skulle gjøre det, og hva som måtte gjøres...

Uansett. Jeg har nå lest UTTALLIGE tråder om dette brettet. Hadde opprinnelig ikke tenkt å prøve dette igjen-MEN jeg blir da så nysgjerrig!!! :mozilla_yell:
Og det hjelper ikke med alle disse advarslene-det gjør det jo bare værre :mozilla_tongue: Jeg er stygt redd for at jeg vil komme til å prøve det i nærmeste framtid...men, jeg skal da sikre meg på både den ene og den andre måten jeg :mozilla_wink: Lest masse om dette brettet på nettet, og kommer også til å lese det minst en gang til før jeg prøver...så får jeg se om jeg tørr :mozilla_undecided:
Antall ord: 167

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Smileyvero
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Smileyvero »

Wæææ, dette klippet om Ouiji-brettet syns nå jeg var litt creepy... :mozilla_surprised:

Mulig det er fant og juskeri, og gode skuespillere, men ekkelt likevel...fikk plutselig ikke så lyst til å prøve lengre... :mozilla_undecided:

EDIT: Kanskje greit å legge ved en link, hehe:

http://uk.youtube.com/watch?v=IJbtAuunL ... re=related
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

shane the prince
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Okt 2008 23:36
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så!
Lokalisering: n. eggedal

Innlegg av shane the prince »

Smileyvero skrev:Wæææ, dette klippet om Ouiji-brettet syns nå jeg var litt creepy... :mozilla_surprised:

Mulig det er fant og juskeri, og gode skuespillere, men ekkelt likevel...fikk plutselig ikke så lyst til å prøve lengre... :mozilla_undecided:

den videoen er falsk... ingen som virkelig er blitt besatt ønsker og fortelle det til noen.(untat kanskje en healer eller en prest av noe slag)

dessuten.. hvis den skal virke ekte hvorfor la lageren til små-klipp og bilder av demoner?
gjør det hele bare mindre troverdig...
Antall ord: 103
mhv
the prince of the night

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
bjoern1982
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Feb 2008 21:38
16
Kjønn (valgfri): :)
Lokalisering: Norway

Innlegg av bjoern1982 »

Fyll vodka i glasset for vært spørsmål, så kommer ånden fortere !
Prøvde Spiritisme helt alene langt inni skogen, flere ganger,
må si det skjedde noe rart enkelte ganger,
men har ikke drevet med dette på lenge !
Tror Ouija bringer mer uflaks, redd for å bli blind jeg,
har lest at folk har blitt blinde osv, vet da feen jeg,
har fått skjev hornhinne på det ene øyet nå,
vet ikke om det har noe med Weegie/Ouija, men
jeg skipper det !

http://en.wikipedia.org/wiki/Ouija

http://www.youtube.com/watch?v=HGnx2G_zdbA&fmt=18

http://www.castleofspirits.com/ouijaboards.html

More evidence ( bevis )
Antall ord: 110
It has happen before, it will happen again ( Deep Impact )

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Smileyvero
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Smileyvero »

shane the prince skrev:
Smileyvero skrev:Wæææ, dette klippet om Ouiji-brettet syns nå jeg var litt creepy... :mozilla_surprised:

den videoen er falsk... ingen som virkelig er blitt besatt ønsker og fortelle det til noen.(untat kanskje en healer eller en prest av noe slag)

dessuten.. hvis den skal virke ekte hvorfor la lageren til små-klipp og bilder av demoner?
gjør det hele bare mindre troverdig...
Ja, reagerte på de småklippene innimellom jeg også. MEEN-syns den ar ekkel likevel jeg :mozilla_tongue: Har prøvd ouija nå da-med full beskyttelses-pakke...men skjer ikke noen ting :mozilla_tongue: Måtte jo prøve siden jeg har hørt så mye om det, men...med meg så skjer det ikke en dritt paranormalt!!Enten det er ouija, meditasjon eller noe annet :mozilla_undecided:
Antall ord: 170

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

En gamg var jeg 12 år og vandret da på skolen så sier venina mi at vi kan spille åndespill
jeg tenkte at det hørtes føn ut og vi satte os ned po gutte doen og spilte da plutselig snur meg jeg får meg merket at noen blåste meg i hardt i øret da hadde makør pennen flytte på seg og steinene lå hulter til bolter så meg tror på ånder etter det fikk det bevisst.
Antall ord: 81

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Emoisha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 25 Mar 2008 21:32
16
Lokalisering: Møre

Innlegg av Emoisha »

Sol@ngelica skrev:En gamg var jeg 12 år og vandret da på skolen så sier venina mi at vi kan spille åndespill
jeg tenkte at det hørtes føn ut og vi satte os ned po gutte doen og spilte da plutselig snur meg jeg får meg merket at noen blåste meg i hardt i øret da hadde makør pennen flytte på seg og steinene lå hulter til bolter så meg tror på ånder etter det fikk det bevisst.
Svar som fortest som muligst!
Antall ord: 89
Emoisha -_-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

stinfred1
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Okt 2008 13:29
16
Lokalisering: oslo

TRODDE IKKE PÅ ÅNDER FØR JEG PRØVDE SPIRITISME

Innlegg av stinfred1 »

Det hendte da jeg gikk i 7 klasse og jeg og to venninner hadde fått et sånn spiritisme-brett av naboen hennes. Vi har alltid vært glad i sånne ting, selv om jeg egentlig ikke trodde på det. Vi fant oss en plass under en veranda (sånn blokk hvor det er masse verandaer ved siden av hverandre.) Rundt alle verandaene var det høye busker med gule blomster på, men det gikk an å gå under den ene.

Husker ikke helt va vi spurte om, men utrolig nok gikk glasset på NEI, og vi ble så livredde at vi kastet alle tingene fra oss og løp hjem.
Trodde aldri glasset skulle bevege seg, men det gjorde det.

Neste dag var buskene rundt der vi satt BORTE! Alle de andre verandaene rundt hadde fine busker, men akkuratt under den verandaen vi satt under, så var buskene borte vekk. Som sunket i jorden. Vaktmesteren har prøvd å plante nye hele tiden, men de vokser ikke opp igjen, det er helt dødt.

Forklar det?
Antall ord: 177
stine fredriksen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Smileyvero
Nybegynner
Nybegynner
18

Re: TRODDE IKKE PÅ ÅNDER FØR JEG PRØVDE SPIRITISME

Innlegg av Smileyvero »

stinfred1 skrev:Det hendte da jeg gikk i 7 klasse og jeg og to venninner hadde fått et sånn spiritisme-brett av naboen hennes. Vi har alltid vært glad i sånne ting, selv om jeg egentlig ikke trodde på det. Vi fant oss en plass under en veranda (sånn blokk hvor det er masse verandaer ved siden av hverandre.) Rundt alle verandaene var det høye busker med gule blomster på, men det gikk an å gå under den ene.

Husker ikke helt va vi spurte om, men utrolig nok gikk glasset på NEI, og vi ble så livredde at vi kastet alle tingene fra oss og løp hjem.

Neste dag var buskene rundt der vi satt BORTE! Alle de andre verandaene rundt hadde fine busker, men akkuratt under den verandaen vi satt under, så var buskene borte vekk. Som sunket i jorden. Vaktmesteren har prøvd å plante nye hele tiden, men de vokser ikke opp igjen, det er helt dødt.

Forklar det?

Hm...har du skrevet den historien en annen plass på nettet? Mener å ha lest den før... :mozilla_smile:
Antall ord: 198

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16
Blitt takket: 1 gang

Re: TRODDE IKKE PÅ ÅNDER FØR JEG PRØVDE SPIRITISME

Innlegg av Mantropolix »

Smileyvero skrev:
stinfred1 skrev:Det hendte da jeg gikk i 7 klasse og jeg og to venninner hadde fått et sånn spiritisme-brett av naboen hennes. Vi har alltid vært glad i sånne ting, selv om jeg egentlig ikke trodde på det. Vi fant oss en plass under en veranda (sånn blokk hvor det er masse verandaer ved siden av hverandre.) Rundt alle verandaene var det høye busker med gule blomster på, men det gikk an å gå under den ene.

Forklar det?

Hm...har du skrevet den historien en annen plass på nettet? Mener å ha lest den før... :mozilla_smile:
Jeg har lest det før oxo, så tror nok hun har skrevet det tidligere her.
Antall ord: 216

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links