UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ 21.Des 2012!
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
Jeg tror ikke verden går under i 2012. Det jeg tror er at Ettesom denne datoen 2012 har spredd seg som flammer i gress så kan det bli misbrukt til et eller annet.
Ellers så er det jo bare et vanlig årstall, som både 2011 og 2013.
Ellers så er det jo bare et vanlig årstall, som både 2011 og 2013.
Antall ord: 49
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Jan 2005 22:41
- 19
- Lokalisering: streifdyr
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 20 ganger
Gjør heller deg selv den tjenesten at du setter deg inn i deg selv. Da får du alle svarene og bevisene som du leter etter. For livet er et svar i seg selv. Du slutter å fylle hodet med spørsmål og svar som ikke er viktige, og bare vet det som er av betydning.Kimbara skrev:Men hvis du virkelig vil bevise at jorden går under i 2012, så er du hjertelig velkommen til å forklare oss dette. Men gjør deg selv den tjenesten at du setter deg grundig inn i stoffet (og da tenker jeg ikke på utelukkende Mayakalendre og YouTube-videoer - da må du sette deg inn i ting som f.eks. fysikk og astronomi.
Det er ikke opp til andre å overbevise deg, det er komplett umulig...for det vil alltid bli en TRO. Og tro er verdiløst, det gir deg ingenting håndfast. Det eneste håndfaste er deg selv og den viten som er i sjelen din. Det er kun i den viten at du står støtt, fysikk og astronomi er umulig å stå for fordi det er utenfor deg selv. Om du f.eks står for vitenskap, og vitenskapen endres....så har du vippet av pinnen. Det gjør du aldri når du står i deg selv.
Verden går foresten ikke under i eller etter 2012, den går bare videre...i en høyere frekvens - med alt det innebærer. Og det er ikke lite.
Antall ord: 251
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 12 Mar 2008 05:09
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
Jeg gleder meg til 2012! Blir spennende! =)
Antall ord: 7
FandenTa de som nekter for alt det ukjente, mystiske!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Vissvass. Typisk retorikk blant slike som fremsetter fantastiske påstander. Jeg har fått med meg nok om denne påstanden til å dra den sluttningen at den ikke har noe for seg. Bare se på alt det 2012 brukes til. Da skal jorda gå under. Da skal romvesener gjøre seg til kjenne. Da skal ditt og da skal datt. Alt dette fordi denne ene Mayakalenderen tilfeldigvis slutter i desember 2012.Gaute skrev:Gjør heller deg selv den tjenesten at du setter deg inn i deg selv. Da får du alle svarene og bevisene som du leter etter. For livet er et svar i seg selv. Du slutter å fylle hodet med spørsmål og svar som ikke er viktige, og bare vet det som er av betydning.Kimbara skrev:Men hvis du virkelig vil bevise at jorden går under i 2012, så er du hjertelig velkommen til å forklare oss dette. Men gjør deg selv den tjenesten at du setter deg grundig inn i stoffet (og da tenker jeg ikke på utelukkende Mayakalendre og YouTube-videoer - da må du sette deg inn i ting som f.eks. fysikk og astronomi.
Jo, når det påstås slike ting er det opp til den som fremsetter påstanden å overbevise meg.Det er ikke opp til andre å overbevise deg, det er komplett umulig...for det vil alltid bli en TRO. Og tro er verdiløst, det gir deg ingenting håndfast. Det eneste håndfaste er deg selv og den viten som er i sjelen din. Det er kun i den viten at du står støtt, fysikk og astronomi er umulig å stå for fordi det er utenfor deg selv. Om du f.eks står for vitenskap, og vitenskapen endres....så har du vippet av pinnen. Det gjør du aldri når du står i deg selv.
Jeg vippes aldri av pinnen når vitenskaplige fakta forandrer/utvikler seg.
Det du snakker om er å låse seg fast i en tro, og gjøre alt en kan for å stå urokkelig fast i den troen. Hva mener du er positivt med det? Hvorfor ikke lære noe nytt istedet? Være litt åpen?
Ikke sant? Der har vi nok en teori basert på 2012.Verden går foresten ikke under i eller etter 2012, den går bare videre...i en høyere frekvens - med alt det innebærer. Og det er ikke lite.
Kan du forklare nærmere hvorfor du mener dette?
Antall ord: 419
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 16
Kimbara skrev:Vissvass. Typisk retorikk blant slike som fremsetter fantastiske påstander. Jeg har fått med meg nok om denne påstanden til å dra den sluttningen at den ikke har noe for seg. Bare se på alt det 2012 brukes til. Da skal jorda gå under. Da skal romvesener gjøre seg til kjenne. Da skal ditt og da skal datt. Alt dette fordi denne ene Mayakalenderen tilfeldigvis slutter i desember 2012.Gaute skrev:Gjør heller deg selv den tjenesten at du setter deg inn i deg selv. Da får du alle svarene og bevisene som du leter etter. For livet er et svar i seg selv. Du slutter å fylle hodet med spørsmål og svar som ikke er viktige, og bare vet det som er av betydning.Kimbara skrev:Men hvis du virkelig vil bevise at jorden går under i 2012, så er du hjertelig velkommen til å forklare oss dette. Men gjør deg selv den tjenesten at du setter deg grundig inn i stoffet (og da tenker jeg ikke på utelukkende Mayakalendre og YouTube-videoer - da må du sette deg inn i ting som f.eks. fysikk og astronomi.
Jo, når det påstås slike ting er det opp til den som fremsetter påstanden å overbevise meg.Det er ikke opp til andre å overbevise deg, det er komplett umulig...for det vil alltid bli en TRO. Og tro er verdiløst, det gir deg ingenting håndfast. Det eneste håndfaste er deg selv og den viten som er i sjelen din. Det er kun i den viten at du står støtt, fysikk og astronomi er umulig å stå for fordi det er utenfor deg selv. Om du f.eks står for vitenskap, og vitenskapen endres....så har du vippet av pinnen. Det gjør du aldri når du står i deg selv.
Jeg vippes aldri av pinnen når vitenskaplige fakta forandrer/utvikler seg.
Det du snakker om er å låse seg fast i en tro, og gjøre alt en kan for å stå urokkelig fast i den troen. Hva mener du er positivt med det? Hvorfor ikke lære noe nytt istedet? Være litt åpen?
Ikke sant? Der har vi nok en teori basert på 2012.Verden går foresten ikke under i eller etter 2012, den går bare videre...i en høyere frekvens - med alt det innebærer. Og det er ikke lite.
Kan du forklare nærmere hvorfor du mener dette?
Kimbara : bare gi opp, du er sanseløst dårlig til å komme med dine håpløse påstander og "bevis" på at vi tar feil!
Du kommer med dine linker og dine påståelser akkurat som vi andre gjør, og dine er like lite verdt for oss som det vi skriver er for deg.
Det du skriver er bare utholdelig kjedelig og totalt uten kreativitet og paranormal tenkning, tørt vissvass som alle synes er kjedelig.
Gjør deg selv en tjeneste å finn en ny hobby
Antall ord: 510
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Apr 2008 14:41
- 16
Hvis du mener det du tror er hevet over diskusjon og logikk kan du gjerne slutte. Kimbara sine kommentarer forblir gyldige, om du ikke kommer med noe mer enn at 'de er kjedelige' eller ukreative.FandenTa skrev:Kimbara : bare gi opp, du er sanseløst dårlig til å komme med dine håpløse påstander og "bevis" på at vi tar feil!
Du kommer med dine linker og dine påståelser akkurat som vi andre gjør, og dine er like lite verdt for oss som det vi skriver er for deg.
Det du skriver er bare utholdelig kjedelig og totalt uten kreativitet og paranormal tenkning, tørt vissvass som alle synes er kjedelig.
Gjør deg selv en tjeneste å finn en ny hobby
Antall ord: 125
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Her lyser det forsvarsmekanisme lang veiFandenTa skrev: Kimbara : bare gi opp, du er sanseløst dårlig til å komme med dine håpløse påstander og "bevis" på at vi tar feil!
Huff da. Da må jeg beklage at jeg ikke gjorde jobben min som underholdningsartist for deg.Du kommer med dine linker og dine påståelser akkurat som vi andre gjør, og dine er like lite verdt for oss som det vi skriver er for deg.
Da kan du gjøre deg selv en tjeneste - å slutte å drite deg ut med slike latterlige innlegg. Du møter ikke noen argumenter. Du diskuterer ikke sak. Neida, det du gjør er å komme med personlige angrep i en slags desperasjon over at noen kan finne på å være uenig med deg.Gjør deg selv en tjeneste å finn en ny hobby
Har du tenkt å svare skikkelig på innlegget, eller skal du bare komme med syting?
Antall ord: 179
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 16
Alle de "oppegående" forstår hva som skjer fremover nå!
Dere andre, vi skal be for dere... =)
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Hahaha, igjen møter du ikke argumentene, og du kommer med et desperat forsøk på å si 'jeg har rett'. Hvis du ikke klarer å vise gyldigheten til det du står for, for andre, hvordan kan du forvente at folk skal tro på det?FandenTa skrev:Alle de "oppegående" forstår hva som skjer fremover nå!
Antall ord: 64
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Det var da nobelt av Dem, mr/frk "FandenTa", men skinnhelligheten kan du spare til en regnværsdag.FandenTa skrev:Alle de "oppegående" forstår hva som skjer fremover nå!
Du gjorde nok rett i å sette ordet "oppegående" i hermetegn, for på måten du svarer på innleggene mine på må jeg dessverre meddele at du virker langt ifra nettopp det.
Antall ord: 70
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 16
Kimbara skrev:Det var da nobelt av Dem, mr/frk "FandenTa", men skinnhelligheten kan du spare til en regnværsdag.FandenTa skrev:Alle de "oppegående" forstår hva som skjer fremover nå!
Du gjorde nok rett i å sette ordet "oppegående" i hermetegn, for på måten du svarer på innleggene mine på må jeg dessverre meddele at du virker langt ifra nettopp det.
Du som har "svaret" på alt, svar på dette :
Det skjedde for en uke siden, 13/14.05.2008 i Nederland over 1 natt.
http://www.cropcircleconnector.com/inte ... p2008.html
Gi meg et logisk, bra svar på dette og jeg blir mektig imponert!
Det klarer du neppe Kimbara!
Og gi din mening i saken
Antall ord: 127
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Sep 2006 01:12
- 18
- Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 130 ganger
fanden TA jeg ber for deg dette er ikke noe angrep, - slik jeg observerer : tvil - fustrasjon . Jeg sier deg dette, vær snill og grei selv om folk tilsynelatende er uenige med deg - Dette er snakk om yttre uenigheter.. Alle vet på et plan hva som foregår.. det er ingen under - over - bedre enn - Kun Tilsynelatende..
Her går det på hvilken tanker du sender ut - en ubalanse mellom de to verktøy vi har -*poff* så illusjon - send tanken innover så ut Da vil diskusjon være diskusjon
* masse energi Lys & kjærleik*
Her går det på hvilken tanker du sender ut - en ubalanse mellom de to verktøy vi har -*poff* så illusjon - send tanken innover så ut Da vil diskusjon være diskusjon
* masse energi Lys & kjærleik*
Antall ord: 95
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Feb 2007 21:12
- 17
- Lokalisering: Norra Skandinavien
Hej Fanden Ta
Jag lovar dig du behöver inte vara orolig.
Alla kalender tar någon gång slut och vi människor har en benägenhet att överdramatisera.
Domedags föreställningar skapar endast oreda och gör folk oroliga.
Räkna ut tellus tillkomst och dela det med 3600 år så förstår du att någon kollision ej kommer att inträffa.
Vad får du ut av nedanstående.
Tro Hopp & Kärlek
Tror du verkligen att "dirigenten" skulle överge sitt skötebarn. :mozilla_wink:
Jag lovar dig du behöver inte vara orolig.
Alla kalender tar någon gång slut och vi människor har en benägenhet att överdramatisera.
Domedags föreställningar skapar endast oreda och gör folk oroliga.
Räkna ut tellus tillkomst och dela det med 3600 år så förstår du att någon kollision ej kommer att inträffa.
Vad får du ut av nedanstående.
Tro Hopp & Kärlek
Tror du verkligen att "dirigenten" skulle överge sitt skötebarn. :mozilla_wink:
Antall ord: 91
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.
Probably also one part of the buildning of the Universe.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
At noen spøkefugler har laget den. Man kan ha mye moro med en flammeblåser.FandenTa skrev: Du som har "svaret" på alt, svar på dette :
Og gi din mening i saken
Om de dukket opp i løpet av en natt? Tviler jeg på. De ser ut til å ha ligget slik en stund.
Det er min mening om saken, og så lenge jeg ikke kan finne noe fra uavhengige kilder om dette så holder jeg meg til den.
Antall ord: 120
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Hvorfor kan ikke sirklene være produsert i sammenheng med Philips, slik som siden du linker til sier de var?FandenTa skrev:Du som har "svaret" på alt, svar på dette :
Og gi din mening i saken
Antall ord: 77
Hide post links |