Drømmer, NDO & ut av kroppenReinkarnasjon

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
Maina
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Feb 2008 21:54
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Great Britain

Innlegg av Maina »

Heihei

jeg har ikke noe imot religiøse mennesker i det hele tatt og misty gutt kan få lov til å snakke så mye om det han tror på for min del, he he :mozilla_wink:

Men logikken til jente 27 om at gode ting skjer i land hvor det er mange kristne skurrer litt for meg ja....
For som noen sa så er det ikke så heftige mange har JEG inntrykket av er kristne i Norge...Og jeg kjenner en del afrikanere og mange av dem er kristne-...Så da skulle jo mange av de afrikanske landene stå til litt bedre enn det de gjør nå...Og tenk på i USA da det var slaver der....de slavene ble jo veldig kristne og mange afroamerikanere har fortsatt med sin sterke kristne tro og dette har kanskje hjulpet på noen på det personlige planet vil jeg tro...men det er jo fortsatt en del diskriminering imot dem,ghettoer,fattigdom osv....

Så tror ikke det er så enkelt nei...På samme måte tror jeg ikke ting er så svart og hvit som enkelte påstår her inne at enten er det slik eller slik...Finnes det ikke gråsoner?Og har dere hørt om sannheten er hva ens egen forståelse av den er...altså det finnes ikke EN sannhet...Og det er sannheten min :mozilla_tongue:
Antall ord: 227
A rich person is not the one who has the most, but the one who needs the least

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Maina skrev:Og har dere hørt om sannheten er hva ens egen forståelse av den er...altså det finnes ikke EN sannhet...Og det er sannheten min :mozilla_tongue:
Det er forskjell på subjektive sannheter og virkelige sannheter. Om noen mener at månen egentlig er laget av plast, så blir det ikke noe mer sant selv om de kaller det for sannhet.
Antall ord: 63
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 20 Aug 2005 21:40
19
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

Kimbara skrev:
Maina skrev:Og har dere hørt om sannheten er hva ens egen forståelse av den er...altså det finnes ikke EN sannhet...Og det er sannheten min :mozilla_tongue:
Det er forskjell på subjektive sannheter og virkelige sannheter. Om noen mener at månen egentlig er laget av plast, så blir det ikke noe mer sant selv om de kaller det for sannhet.
Endelig et innlegg hvor vi ser likt på det uten at vi deler samme oppfatning av hva som er sannheten.

Månen er ikke laget av plast, selv om noen skulle tro det. :)
Antall ord: 98
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

misty-gutt skrev: Endelig et innlegg hvor vi ser likt på det uten at vi deler samme oppfatning av hva som er sannheten.

Månen er ikke laget av plast, selv om noen skulle tro det. :)
Nei, vi ser ikke likt på det. Dine sannheter er subjektive sannheter som du fremstiller som generelle sannheter, ergo mener du det nøyaktig motsatte av det jeg skrev om der.

At månen ikke er laget av plast er vi i det minste enige om.
Antall ord: 82
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Maina
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Feb 2008 21:54
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Great Britain

Innlegg av Maina »

Kimbara skrev:
Jo, jeg skjønner hva du mener....og det jeg sa kan vel heller passe bedre til trosspørsmål osv....men tenk på folk som er mentalt syke...for dem er det sannheten at de har 5 hekser sittende oppå ryggen sin og river ut håret på dem....Poenget er at det noen føler i hjertet er sant er sant for DEM SELV....Men selvfølgelig så er det noen universale sannheter som at månen ikke er laga av plast :mozilla_tongue: ...får en håpe ihvertfall...
Antall ord: 155
A rich person is not the one who has the most, but the one who needs the least

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links