Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderkontakte død rapper...

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
sarkar
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Okt 2006 17:57
18

Innlegg av sarkar »

Der han sier R.I.P. Biggie smalls:

Biggie Smalls var produsent for Strech ( drept nøyaktig et år etter 94' skytingen ) og Tupac

Her er det ikke snakk om rapperen Notorious B.I.G.
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Pjoltergeist
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Nov 2006 01:58
18

Innlegg av Pjoltergeist »

sarkar skrev:Der han sier R.I.P. Biggie smalls:

Biggie Smalls var produsent for Strech ( drept nøyaktig et år etter 94' skytingen ) og Tupac

Notorious B.I.G. brukte også aliaset Biggie smalls.

Om du ser filmen jeg linket til sist (resurrection), elle Thug Angel/ Life Of An Outlaw ser du medlemer av outlaws snakker om sangen. Husker desverre ikke hvilken av de det var, men mener det var sistnevnte.
Antall ord: 83

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lille Du

Re: kontakte død rapper...

Innlegg av Lille Du »

sarkar skrev:yepp, jeg vil kontakte den døde rapperen tupac amaru shakur , jeg har ikke kommet over drapet hans, og vil gjerne konakte han på åndelig måte, noen tips?
For å holde oss til saken;
- hva er formålet med å kontakte rapperen da?
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Kathy89
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Mai 2007 17:15
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordre Land

Innlegg av Kathy89 »

Tupac lever..
Har aldri brydd meg om den type musikk, hadde et langt forhold til en hip hop'er og han sa at han fortsatt var i live. Han driver enda på og lager musikk.
Og i såfall : hvordan døde han?
Elvis er garantert død, han var helt ute av kjøret den siste tiden han holdt på.

Men å meditere er en god idè. Det er mange gode og effektive måter å gjøre det på så lenge du er åpen for det.
Men, det kan være bortkastet :-)
Antall ord: 92
Trying to forget someone you love is like trying remember someone you never knew..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Pjoltergeist
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Nov 2006 01:58
18

Innlegg av Pjoltergeist »

[quote="Kathy89"]Tupac lever..
Har aldri brydd meg om den type musikk, hadde et langt forhold til en hip hop'er og han sa at han fortsatt var i live. Han driver enda på og lager musikk.
Og i såfall : hvordan døde han?
quote]

Du tar desverre feil, og det gjør han du var sammen med også. Han ble skutt, det er noe de fleste vet. Det at du hevder han lever basert på noe en som du var sammen med en gang i tiden syntes jeg er litt rart. Du burde lese litt mer rundt før du kommer med en slik påstand. Er ikke meningen å virke slem her, men om du ikke engang vet hvordan han "liksom" døde så er det rart at du er overbevist om at han er i live.

Han ble skutt i Las Vegas i 1996. Moren hans sammen med diverse rappere gir fortsatt ut musikk som de mixer. Mens han var i live jobbet han intenst i et studio og laget masse materiele som etter han døde har blitt mixet og gitt ut. Om du leser på litt seriøse sider på nettet, ser noen filmer og leser noen bøker om han vil du nok se at han desverre er død.

http://www.2paclegacy.com/2pachome.asp
http://www.tasf.org/
Antall ord: 226

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ChopSuey
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Nov 2006 04:42
18

Innlegg av ChopSuey »

quoter chris rock's fortvilelse over at saker med døde rappere bare blir henlagt :
-"more people saw tupacs death then the last episode of seinfeld!"
han har vel en halvbror ellerno slikt som ligner på han, som har blitt forvekslet med å være tupac still alive :)

uansett slik får du fatt på han :
fyr opp en herlig J, sett på picture me rollin' og kick back :)
Antall ord: 68

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mattao92

Innlegg av mattao92 »

det er ikke så rart at noen tror at han fremedeles er i live, jeg mener det finnes jo folk som tror at Elvis er levende...
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kraBat
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 25 Jan 2007 15:00
17
Lokalisering: Vestfold

Innlegg av kraBat »

Så synd for deg at jeg er her, lurer du på noe som helst med 2pac så
spør du meg ferdig med de! Digga han i 7 år nå og ALLLLLT du har
skriv om 2pac er piss, du hakke peil.

Biggie døde i mars 1997
et halvt år etter 2pac som ble drept 13 septhemper 1996. Men 2pac ble først skyti
5 ganger i 1994 hvor han overlevde.

Beklager men du har IKKKKKE LITTT PEIL.
Og hvis du tror 2pac har fake'a døden sin så tror jeg du aldri vil forstå 2pac og hva han
sto for, folk som deg som biter rett på agnet til de som bare skal lage forvirring, gammel er du egentlig?

Har all musikken hans, alle filmene, alle dukomentarene, alle bildene, ALT INFO, ikke kom her! 2pac samlinga mi ligger på 32 giga, slå den a knagg.
Antall ord: 185

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kraBat
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av kraBat »

sarkar skrev:Autopsy bildene er fake.
ehh?? der han ligger skjært opp? Nei de er ikke fake, falske påstander!
Vet du hva autopsy i det hele tatt er? Virker ikke sånn
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kraBat
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av kraBat »

sarkar skrev:en tupac fan-site hadde skrevet om autopsien...

han sa at det er lett å fake autopsy, noen mener at noen av tatoveringene er på feil sted, mens han ene sa at en eller annen kjenner en fyr som har gjort sånn "model-autopsy".

+++ det kan bare være triks til oss slik at vi tror han er død, mens han har betalt en fyr til å gjøre denne autopsien.
Og jeg er 6 år gammel, jeg tar 160 kilo i benken da
Antall ord: 86

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sarkar
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Okt 2006 17:57
18

Innlegg av sarkar »

kraBat skrev:

Biggie døde i mars 1997
et halvt år etter 2pac som ble drept 13 septhemper 1996. Men 2pac ble først skyti

Og hvis du tror 2pac har fake'a døden sin så tror jeg du aldri vil forstå 2pac og hva han
sto for, folk som deg som biter rett på agnet til de som bare skal lage forvirring, gammel er du egentlig?

Har all musikken hans, alle filmene, alle dukomentarene, alle bildene, ALT INFO, ikke kom her! 2pac samlinga mi ligger på 32 giga, slå den a knagg.

-HAHAHA! Værste jeg har hørt! tror du ikke at jeg visste at Christopher ble skytet 6 mnd etter at Duke ble drept? og hvilken idiot i verden er det som ikke vet at Pac ble skytet i 94'? Notorious B.I.G. A.K.A. Biggie Smalls og Pac var gode venner ja, men den sangen handler om EN PRODUSENT SOM DØDE! Jævla idiot, belive it or not, flere kan hete Biggie Smalls! du har ikke en dritt peiling skal jeg si, Strech døde nøyaktig ett år etter 94' skytingen!, ikke lat som du vet no dritt om Pac, du er en skikklig stor taper!
Antall ord: 298

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kraBat
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av kraBat »

hehe sorry meg da, jeg visste ikke du var 14, 15 år jeg da, elr 13? haha
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Nei, nå er det rett før jeg surrer buksa rundt knærna og snur capsen bak-frem og viser peace-tegnet sammen med dere mens jeg synger "U can't touch this!"...

Tupac's død har det svirret teorier om fra den dagen han ble skutt.
Det har det også med Paul McCartney.
Det selger godt, myter er en tøff ting.

Jeg skal ikke uttale meg, likevel, for jeg vet ikke nok om saken Tupac Shakur.
Jeg vet bare at han var en bra rapper og at han hadde mange fine tekster.
Antall ord: 95
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wtfbbq

Re: kontakte død rapper...

Innlegg av wtfbbq »

sarkar skrev:yepp, jeg vil kontakte den døde rapperen tupac amaru shakur , jeg har ikke kommet over drapet hans, og vil gjerne konakte han på åndelig måte, noen tips?
tragisk post lol.
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wtfbbq

Innlegg av wtfbbq »

sarkar skrev:
kraBat skrev:

Biggie døde i mars 1997

-HAHAHA! Værste jeg har hørt! tror du ikke at jeg visste at Christopher ble skytet 6 mnd etter at Duke ble drept? og hvilken idiot i verden er det som ikke vet at Pac ble skytet i 94'? Notorious B.I.G. A.K.A. Biggie Smalls og Pac var gode venner ja, men den sangen handler om EN PRODUSENT SOM DØDE! Jævla idiot, belive it or not, flere kan hete Biggie Smalls! du har ikke en dritt peiling skal jeg si, Strech døde nøyaktig ett år etter 94' skytingen!, ikke lat som du vet no dritt om Pac, du er en skikklig stor taper!
enda mer tragisk lol
Antall ord: 304

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links