Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderEr det noen som vet åssen man Spiller spiritisme?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Kathy89
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Mai 2007 17:15
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordre Land

Innlegg av Kathy89 »

Når tid var det man begynte å spille spiritisme?
Hvis man ser på det som et spill, så får du nok et spill tilbake!
Antall ord: 25
Trying to forget someone you love is like trying remember someone you never knew..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

feilposting

Innlegg av David Skywalker »

feilposting
Antall ord: 1
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Kathy89 skrev:Når tid var det man begynte å spille spiritisme?
Da man fant opp ouijabrettet.
a, og hvis man ser på det som et leketøy, så kan man ha det gøy med brettet, mens om man ser på det som en telefon til de døde eller til vesener på andre kloder e.l. så kan man skremme seg selv og andre med det.
Antall ord: 83

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Krull - sluttet

Innlegg av Krull - sluttet »

BA. skrev:
Kathy89 skrev:Når tid var det man begynte å spille spiritisme?
Da man fant opp ouijabrettet.
a, og hvis man ser på det som et leketøy, så kan man ha det gøy med brettet, mens om man ser på det som en telefon til de døde eller til vesener på andre kloder e.l. så kan man skremme seg selv og andre med det.

Ja klart man kan skremme seg selv og andre med det, når man virkelig får kontakt.

Man kan sikkert leke og ha det gøy med det også.

Frisbee foreksempel. :mozilla_wink:
Antall ord: 119

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Krull - sluttet

Innlegg av Krull - sluttet »

Nå har jeg forresten fått en god ide.

Man kan trykke alt fra ouija bordet over på en frisbee, slik at man kan kombinere bruken.

Man kan kaste brettet til hverandre i mellom seansene. :mozilla_wink:
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Innlegg av Lilja »

Krull skrev:Nå har jeg forresten fått en god ide.

Man kan trykke alt fra ouija bordet over på en frisbee, slik at man kan kombinere bruken.

Man kan kaste brettet til hverandre i mellom seansene. :mozilla_wink:
Hehe, fikk noen riktig så morsomme bilder i hodet mitt nå :badgrin:
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fergestad

Innlegg av Fergestad »

Jeg har gjort det mange ganger.
Første gangen var litt skummelt, men etter angret jeg ikke.
Men speilet mitt som var fra Tyrkia knuste .. :mozilla_sealed: Ble litt lei meg da altså..
Ånden hadde veldig sterke krefter så den knuste speilet..
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

noen som kan sende meg en instruksjon åssen man gjør spiritisme pm? blir veldig glad

å plizz ikke send sånne "spiritisme er farlig" meldinger.
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dannys

Innlegg av dannys »

En seanse kan foregå på denne enkle måten;

Sett gjerne på litt rolig musikk, slik at dere får en avslappet stemning rundt seansen. Det kan være lys på i rommet, og dere kan også tenne lys ved siden av.

Selve seansen foregår ved at en av dere sier høyt "Da ber jeg guidene og hjelperne våre om å beskytte oss mot negative energier, og vi ber samtidig om at kun positive energier er med oss i denne seansen".

Hold venstre pekefinger på markøren/glasset og si følgende:
"Så spør vi: har vi noen av universets gode krefter med oss nå? Er det noen som ønsker å kommunisere med oss?"

Vent på svar...hvis ingenting skjer, kan du forsøke igjen;
"Er det noen av våre guider eller hjelpere som ønsker å kommunisere med oss?"
/ "Er det noen andre som ønsker å kommunisere?"

Hvis dere får svar, kan du starte med å spørre "Vil du vise oss ditt navn?" . Du kan også spørre om det er en av guidene eller hjelperne dere har kontakt med, eventuelt hvem sin guide/hjelper det er.

Så kan dere stille spørsmål om ting dere lurer på..Snakk med ånden som om det skulle være en person i rommet. Still gjerne noen kontrollspørsmål først som kun du vet svaret på, men åndene liker ikke å bli "testet" hele tiden så bruk mer tid på seriøse spørsmål....

Vær seriøs, vennlig, høflig og ikke minst tålmodig. Vent på svarene dere får. Dere kan spørre om hva dere vil men ikke spør om ting dere ikke trenger å vite. (Det kan i verste fall få psykiske konsekvenser.) Men ellers kan dere spørre om ting dere lurer på, om nåtid, fremtid, kjærligheten..... det meste, men de svarer ikke på spørsmål om penger og jordiske ting som ikke interesserer åndeverden. Og den du snakker med har sine begrensinger og vet ikke alt! Hvis ånden ikke vet svaret, vil den bare gjette på noe... så ikke stol blindt på svarene dere får, de kan være noen luringer... Så ikke la svarene du får ta kontroll over livet ditt. Åndene har også humor - elsker ordspill - og liker å tøyse og tulle. Bokstaver som kommer i feil rekkefølge eller andre morsomme ord/uttrykk er tegn på dette.

Som sagt også - vær vennlige og høflige - husk å takke for svarene dere får. Vær også litt omtenksom....spør etterhvert om ånden begynner å bli sliten og vil avslutte seansen. Respekter svarene du får. Når dere vil avslutte, sier dere for eksempel
"Da takker vi for svarene du har gitt oss, nå avslutter vi seansen og ønsker deg en fin kveld videre. Ha det fint". Markøren vil nå gå ned til "Goodbye" .
Antall ord: 482

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

Krull skrev:Ja klart man kan skremme seg selv og andre med det, når man virkelig får kontakt.
Ja, kontakt med seg selv kan være skremmende når man inbiller seg at det er andre man har kontakt med.
Man kan sikkert leke og ha det gøy med det også.

Frisbee foreksempel. :mozilla_wink:
Ja ikke sant. Da bør man ikke velge skifermodellen ](*,)
Antall ord: 68

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dan
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Jul 2005 13:11
19
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Dan »

Liza skrev:noen som kan sende meg en instruksjon åssen man gjør spiritisme pm? blir veldig glad

å plizz ikke send sånne "spiritisme er farlig" meldinger.
Hva med å lese tråden du spør i?

Svaret du søker finnes allerede i den fjerde posten.

Mvh Dan
Antall ord: 48
Google er din venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
xmaggiex
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Mar 2008 21:27
16
Lokalisering: Trønderriket

Innlegg av xmaggiex »

What?!? Ting har skjedd siden hine dager med hårstråd og sølvring:D hehehe.... Men i all respekt det stemte da=) Mitt råd er å ha med noen du "stoler" på.
Suggesjon er en merkelig greie...
Antall ord: 38
Skeptiker, nysgjerrig og fasinert=)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16

Innlegg av Mantropolix »

Med et ouija brett med planchette eller et ark der man skriver ned bokstaver og bruker et glass.Man kan godt ha lyset på for ånden bryr seg lite om det er mørkt eller lyst.
du kan oxo bruke det alene med det anbefales ha med en person til om du får en uhyggelg opplevelse. sett brettet på bordet og hold fingrene slik at det så vidt berører brettet og spør høyt i rommet. er det noen her ? er det noen her som vil snakke med oss ? dette kan du gjenta etter 5-6 sekunders mellomrom helt til dere merker at planchetten eller glasset beveger seg.for eks er det noen som har noe og fortelle oss ?
Det er ikke så mye mere som skal til.Men konsentrasjon er viktig at man fokuserer på det man gjør.den beste tiden og gjøre dette på er rundt 7-8 på kvelden for da er energiene sterkere.
Jeg har selv sittet med dette alene for 5-6 år siden og fikk et helvette med 2 ånder som kostet meg nesten livet.var selv nyskjerrig og fikk et helvette i 6 år . Mareitt,angst,sorg,kvele tak,ting som ble kastet i veggen.en gang sykehus tiden en gold kølle fløy gjennom rommet og traff meg hard i brystet så jeg brakk et ribb bein.Dette er ikke noe og leke med.Hadde jeg ikke fått hjelp hadde jeg ikke sitte her i dag og skrevet dette.
Det er som og spille russisk rulett man vet ikke hva som kommer og kontakter deg.
som et medie sa til meg , ondskap kan ikke rører eller komme til jorden så sant man ikke inviterer det og det er akkurat det du gjør da du sitter med et slikt brett.Om man sitter med et brett man har laget selv på ark med glass eller et brett i tre så er det akkurat det samme. Dette er ikke noe leke tøy , dette er seriøse saker som ikke skulle vært lov bruke av annet en Mediumer som vet hvordan man skal håndtere disse krefter.For da man sitter pået slik brett er det lett utsette seg for negative energier som ikke er like lett fjerne.
Dette er nesten som og si at du bor i amerika og da du ringer så blir du satt over til en tefon sentral og du spør . Er du noen der ??? da kan hvem som helst svare. Og det er slik det er med dette brettet oxo , hvem som helt kan komme igjennom.Det hjelper ikke sitte der og skrike og gråte og lese bibelen og vifte med korset da faenskapet er ute etter deg.
Faenskapet ånden av den onde kan skade deg , herje dine drømmer,fjerne tankene dine så du hører kun andre tanker hele tiden,stemmer,lyder helet tiden,man blir gal.smelling i rommet.Ikke noe koselig liv leve.tenk deg en usynelig skikkelse som kan skade deg og ta deg over og gjøre akkurat det den vil med deg men du kan ikke gjøre noe for og beskytte deg,det eneste du kan gjøre er og ligge gråte og be til gud om og sette deg fri som ikke er så enkelt hvis man ikke ber fra sjelen sin og sitt hjerte og mener det man ber om.Ånder sover heller ikke så det blir ikke lett sove da dem klemmer og pirker deg på kroppen og plager deg hele natta og du sovner til slutt av utmattelse etter all plagingen og røringer og du vokner bare etter noen få timer at di ta kvele tak på deg og du vokner i svettetokter og skriker av angst.ja det er hyggelig og ønske seg.Holdt dere unna disse brettene som brude bare være for di som kan dette.Dette er ikke noe for dem som ikke vet hva dem gjør.Ja bare gjør meg til latter og snakk dritt til meg og tro hva dere vil.Jeg hadde ikke giddi sitte her og skrive for og gjøre meg til latter om det jeg skrev var bare dikt.Kontakt heller et medium som holder kurst istede og lær den rette måten det gjør jeg istede for og ta en snarvei in i åndeverden der man kan få et helvette for testen av liver man kansje ikke kommer ut av.Dette r fakta og tror du ikke på fakta og hva jeg sier fra hjertet mitt er det opp til deg selv.Jeg dikter i allefall ikke opp det jeg skriver,jeg prøver bare få deg til tenke deg en gang til om før du legger deg ut i denne kommunikasjonen du så dypt ønsker slik jeg selv var og lo og hånet dette her til jeg selv så at dette var ingen lek.Trodde det hjalp ha respekt og være forsiktig,men det var ikke så enkelt.Og vis du begynner med dette ouija brettet og blir hekta sier jeg bare. Velsigne deg og måtte gud hjelpe deg om livet ditt blir et helvettes mareritt og du angrer på hva du gjorde,for da det førts har skjedd nytter det ikke bare kaste brettet og brenne det da du har fått uvedkommende gjester i huset som lever på din energi med og skaper frykt hat,løyn,sorg og redsel du ikke klarer forestille deg en gang.Horror film i virkelighet og ikke på tv mere for og si det slik.
Velsigne deg.
Antall ord: 944

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16

Innlegg av Mantropolix »

slik at det berører glasset eller planchetten jeg skrev feil øverst for jeg er en smule trøtt så tidelig på morningen at jeg sa hold fingrene slik at det såvidt berører brettet det jeg mente var glasset eller planchetten du bruker som du skal få ånden til og stave bokstavene med.
Beklager :P ler litt dumt for meg selv
Antall ord: 62

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

Hva ånder bryr seg om eller ikke er uvesentlig når det gjelder ouija. Det er hva som setter deg i den rette stemningen som er avgjørende, for det er deg selv som gir svarene.

Det handler om ideomotoriske bevegelser, altså bevegelser som du gjør ubevisst, og som er så små at du ikke merker dem selv.

Hvis du vet svaret du er ute etter, så får du dette svaret, hvis du ikke vet det, så er det tilfeldig hva som kommer ut av dette, men etter noen få bokstaver vil du begynne å gjette, og du får et svar som likevel gir mening.

Eventuelle reaksjoner med ånder i ettertid har nok mest med det psykiske å gjøre, for det er sikkert at ouijabrettet ikke er noen telefon, men et leketøy.
Antall ord: 135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links