Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderRå historie!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Sh
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Apr 2007 14:20
17

Innlegg av Sh »

Hei Ba

Sh her:

Jeg vet at jeg ikke har noe med hvorfor du driver en vandetta mot wws og hvilke underliggende agenda du har,for å beskylde wws her og blandt annet på altnet.no. Der fikk du og foresten fikk klar tale at du tar helt feil i dine ubegrunnede uttalelser.Men som sakt, så har jeg ingenting med det å gjøre og ønsker heller ikke å delta i den diskusjonen lenger.
Men før jeg avslutter mitt korte medlemskap i paranormal, så vil jeg bare fortelle at det tok meg mange år før jeg tok sjansen på å melde meg inn på et sted som dette.
Jeg gledet meg til å høre hva dere mer erfarne medlemmer kunne si om mine opplevelser. Jeg så fram til å få deres støtte samt dele deres viten og analyser om mine tanker og erfaringer innfor den paranormale verden.
Det var dere Exsperter, high seniorer og seniorer jeg trodde tok imot nye medlemmer og var med på å gi meg en følelse av å tilhøre noe spesielt og spennende. Jeg trodde dere av alle ville ønske meg velkommen og gi meg en trygghetsfølelse av at her kunne jeg dele mine opplevelser og erfaringer og samtidig føle meg trygg.

Dessverre så gikk jeg inn på linken "rå historie" og begynte å delta i diskusjonen om wws.
Flere ganger fortalte jeg at jeg var helt ny her og kunne ikke forstå hvor negativ noen av dere mest erfarne var mot andre mennesker som har samme ideologi som dere. Selv om jeg var helt ny her i går, så gikk dere som jeg i utgangspunktet gledet meg til å prate med, rett i strupen på meg og dømte både innleggene og meg rett ned. Kanskje har dere glemt hvorfor dere er her. Kanskje har dere glemt hvor fantastisk paranormal opplevelser er. Kanskje er det blitt en vane å rakke ned på samt krangle med blant annet helt nye medlemmer. Ikke vet jeg.

Jeg kommer til å beholde medlemskapet mitt slik at jeg kan kikke på hva dere andre skriver, men jeg kommer ikke til å tørre å dele mine meninger flere ganger her.
Jeg tør ikke tenke på hvordan dere få erfarne hadde reagert om jeg fortalte noe om mine opplevelser som dere syntes var noe tull.

sh
Antall ord: 383

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
=)
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Apr 2007 05:00
17

Innlegg av =) »

/m
Sist redigert av =) på 06 Jun 2007 00:07, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Seraphim
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Nov 2005 22:36
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Akershus

Innlegg av Seraphim »

Skal virkelig ikke mye til for å tråkke enkelte på føttene her, gitt.
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Bouncer skrev:Tegn for svindel er der for de tar seg betalt for tjenester ??
Det skal jeg huske å si til tømreren som kommer på Onsdag.
Han må jo være svindler, for han tar jæ.... mye betalt for sine tjenester :)
Kan du prøve å være litt mer saklig?
Det er stor forskjell på å påpeke tegn til svindel og å påstå at det er det.

Du sa det ikke fantes tegn på at dette var svindel, og så viste jeg ett tegn.

Tømreren kan være en svindler han også, så kontroller regningen du får.
Bouncer skrev:Man må ikke ha en for fancy intro...det er useriøst det.
(PS introen fungerer med siste versjon av Opera, så du får vel oppgradere.. :))
Dette er også like usaklig. Det var ikke noe slikt jeg skrev i det hele tatt. Jeg trodde jeg hade siste versjon, men jeg får undersøke det da. :)
Bouncer skrev:Spøkelseshistoriene er godt fortalt...men innholdet er dårlig...
Men du sier jo rett ut at du dømmer et helt nettsted utifra et par historier som ligger der! Selvfølgelig synes ikke alle at alle historer er like gode.. :)
Ja, jeg fant noen få spøkelseshistorier og ikke noe annet. Hva skal jeg da bedømme siden på?
Bouncer skrev:Nettopp...på hotmail betaler du for å få en større postkasse...og på rema1000 betaler du for melk og brød, hos frisøren betaler du for klipp...og på WWS betaler du for det som de tilbyr. Ingen som behøver å være useriøs selv om akkurat du ikke er interessert i hva de tilbyr.
På WWS betaler du for lodder på store pengesummer og andre gevinster i tillegg til det som WWS skal dreie seg om.
Bouncer skrev:Jeg behøver ikke roe meg ned, jeg er rolig :)
Og jeg skjønner hva du mener, det har jeg gjort hele tiden.
I såfall er du uredelig som stadig omformulerer det jeg sier.
Bouncer skrev:Men synes du ressonerer på en merkelig måte.
Hvorfor i alle dager skulle ikke interessante historier og foruminnlegg bli publisert på WWS ?. Det er jo brukerne som publiserer mesteparten av innholdet, akkurat som her på paranormal.no. Det du egentlig sier er at alle nåværende og kommende medlemmer på WWS er personer som kommer til å ligge ut historier og foruminnlegg som er barnslige spøkelses historier.
Nei, det er ikke noe slikt jeg sier. Jeg vurderer nettstedet ut fra det jeg ser nå, og i diskusjonen her, kommenterte jeg at slike spøkelseshistorier ikke er så interessante for meg. Hva som kommer senere vet jeg ikke, for det er der ikke enda.
Bouncer skrev:Jeg tenker ikke forhåndsdømme og "spå" hva fremtidige medlemmer på WWS kommer til å ligge ut av historier. Det blir litt drøyt synes jeg :)
Ja, det synes jeg også, så det har jeg ikke engang vurdert å prøve på.

Men på den annen side, ingen vet hva som kommer der senere, og det tyder hverken positivt eller negativt..
Bouncer skrev:Jeg kan ikke tro at WWS har et spesielt "mål" med de emner og historer de har, utenom å gjøre det til et interessant nettsted for de besøkende. De har jo en forslagskasse, du kan jo kanskje gi dem noen tips om hva som virkelig er interessant istedet for å forklare folk at de er "barnslige" hvis de synes forskjellige historier er gode ?
Først får vi se hvordan det er nå. Stedet har jo ikke vist hva det er ennå, så jeg venter til jeg ser hvordan det er, og så vurderer jeg om jeg skal diskutere der eller ikke.
Bouncer skrev:Du er så negativ BA...trenger du en klem eller noe? :D
Nei, jeg er ikke det. Jeg er positiv, for jeg viser overfor de andre at dette er noe de bør være forsiktig med.

Men en klem er da alltid godt. ;)
Sh skrev:Jeg vet at jeg ikke har noe med hvorfor du driver en vandetta mot wws og hvilke underliggende agenda du har,for å beskylde wws her og blandt annet på altnet.no. Der fikk du og foresten fikk klar tale at du tar helt feil i dine ubegrunnede uttalelser.Men som sakt, så har jeg ingenting med det å gjøre og ønsker heller ikke å delta i den diskusjonen lenger.
Jeg driver ingen vendetta. I mitt første innlegg i tråden her så peker jeg på noe som tyder på humbug. Siden har jeg forsvart disse synspunktene, og da jeg har sett mer på siden har jeg også funnet at det som er på siden hittil ikke interesserer meg så veldig.

Jeg har ikke vært på http://www.altnet.no, så det er nok andre som har brukt samme nick og/eller avatar, men stemmer linken? Dette så nemlig ikke ut til å være rett adresse.
Sh skrev:Men før jeg avslutter mitt korte medlemskap i paranormal, så vil jeg bare fortelle at det tok meg mange år før jeg tok sjansen på å melde meg inn på et sted som dette.
Jeg gledet meg til å høre hva dere mer erfarne medlemmer kunne si om mine opplevelser. Jeg så fram til å få deres støtte samt dele deres viten og analyser om mine tanker og erfaringer innfor den paranormale verden.
Det var dere Exsperter, high seniorer og seniorer jeg trodde tok imot nye medlemmer og var med på å gi meg en følelse av å tilhøre noe spesielt og spennende. Jeg trodde dere av alle ville ønske meg velkommen og gi meg en trygghetsfølelse av at her kunne jeg dele mine opplevelser og erfaringer og samtidig føle meg trygg.
Disse velkomsttrådene deltar jeg ikke i, men selvfølgelig er du også velkommen her. Du har ikke forsøkt å dele dine opplevelser her, kun reklamert for WWS, så hva du mener her skjønner jeg ikke.

Del opplevelsene dine, så vil du nok få svar, og stort sett oppfører folk seg skikkelig..
Sh skrev:Dessverre så gikk jeg inn på linken "rå historie" og begynte å delta i diskusjonen om wws.
Flere ganger fortalte jeg at jeg var helt ny her og kunne ikke forstå hvor negativ noen av dere mest erfarne var mot andre mennesker som har samme ideologi som dere. Selv om jeg var helt ny her i går, så gikk dere som jeg i utgangspunktet gledet meg til å prate med, rett i strupen på meg og dømte både innleggene og meg rett ned. Kanskje har dere glemt hvorfor dere er her. Kanskje har dere glemt hvor fantastisk paranormal opplevelser er. Kanskje er det blitt en vane å rakke ned på samt krangle med blant annet helt nye medlemmer. Ikke vet jeg.
Såvidt jeg kan huske var ingen andre enn du negative overfor andre personer. Vi andre skrev vår mening om det nye nettstedet i en tråd som handler om nettop dette.
Sh skrev:Jeg kommer til å beholde medlemskapet mitt slik at jeg kan kikke på hva dere andre skriver, men jeg kommer ikke til å tørre å dele mine meninger flere ganger her.
Jeg tør ikke tenke på hvordan dere få erfarne hadde reagert om jeg fortalte noe om mine opplevelser som dere syntes var noe tull.
Gjør det eller la vær. For meg spiller det ingen rolle. Foreløpig har du ikke vist hva du kan bidra med, men om du har noe å bidra med her, så synes jeg du bør gi denne siden en sjans, slik du mener vi bør gi WWS en sjans. :)
Antall ord: 1281

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bouncer
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Nov 2006 05:47
18

Innlegg av Bouncer »

La oss nå alle bare være enig i at humbug og svindlere er noe vi ikke liker, og at hvis noen oppdager noe humbug så gir vi hverandre beskjed :)
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Sh skrev:Ludoburgero

Heisan.
Jeg er helt ny her på paranormalog og har få innlegg. Har nettopp meldt meg inn fordi jeg ville treffe seriøse mennesker som jeg kunne dele mine meninger og opplevelser med på en koselig og spennende måte.
Jeg valgte å delta i diskusjonen rundt den nye portalen fordi jeg mener nye og utfordrende steder er spennende og utviklende. Samtidig valgte jeg å melde meg inn her for å dele det jeg har opplevd i mitt liv.
Men i den korte tiden jeg har deltatt i en liten debatt om et nytt nettsted, så har jeg aldri opplevd maken til drittslenging, hat og negativitet om andre mennesker og deres forsøk på å skape noe.
Det er klart at når noe er nytt, så er det allti noe å sette fingen på. Men det får no være måte på hvor lite konstuktiv kritikk dere kommer med.
Jeg har og sett, i den korte perioden jeg har vært her hvordan "eliten" på paranormal ikke har empati for sine egne medlemmers innlegg og andre mennesker.

Jeg ønsket å være en del av paranormal, men nå når jeg ser hvordan dere på en grov måte rakker ned på det meste, så forstår jeg at jeg gjorde en feil å bli medlem her.

Jeg for min del, trekker meg som medlem på paranormal ganske enkelt fordi jeg er sjokkert over å se hvordan noen av "eliten" behandler innlegg. Hva om jeg kom med et innlegg som dere ikke liker. Angriper da dere meg også.

Denne gangen vet jeg at jeg bare får negative tilbakemeldinger på innlegget mitt, men det gjør for såvidt ingenting for det beviser bare det jeg nettopp har skrevet.

Ha det bra.
Hat og negativitet om andre mennesker?
Jeg eier ihvertfall ikke hat, så du kan ekskludere meg fra den.
Negativitet om andre mennesker, og rundt dem, er det jo, men her var det vel snakk om et nytt nettsted, og enhver respons på noe som er nytt, kritikk både på godt og vondt, det burde ikke skade. Konstruktiv kritikk er det vel å si at noe burde vært fjernet, og si nettopp HVA som virker galt med nettstedet?

Så.....?
Antall ord: 369
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bouncer
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Bouncer »

ludoburgero skrev:
Sh skrev:Ludoburgero

Heisan.
Jeg er helt ny her på paranormalog og har få innlegg. Har nettopp meldt meg inn fordi jeg ville treffe seriøse mennesker som jeg kunne dele mine meninger og opplevelser med på en koselig og spennende måte.
Jeg valgte å delta i diskusjonen rundt den nye portalen fordi jeg mener nye og utfordrende steder er spennende og utviklende. Samtidig valgte jeg å melde meg inn her for å dele det jeg har opplevd i mitt liv.
Men i den korte tiden jeg har deltatt i en liten debatt om et nytt nettsted, så har jeg aldri opplevd maken til drittslenging, hat og negativitet om andre mennesker og deres forsøk på å skape noe.
Det er klart at når noe er nytt, så er det allti noe å sette fingen på. Men det får no være måte på hvor lite konstuktiv kritikk dere kommer med.
Jeg har og sett, i den korte perioden jeg har vært her hvordan "eliten" på paranormal ikke har empati for sine egne medlemmers innlegg og andre mennesker.

Jeg ønsket å være en del av paranormal, men nå når jeg ser hvordan dere på en grov måte rakker ned på det meste, så forstår jeg at jeg gjorde en feil å bli medlem her.

Jeg for min del, trekker meg som medlem på paranormal ganske enkelt fordi jeg er sjokkert over å se hvordan noen av "eliten" behandler innlegg. Hva om jeg kom med et innlegg som dere ikke liker. Angriper da dere meg også.

Denne gangen vet jeg at jeg bare får negative tilbakemeldinger på innlegget mitt, men det gjør for såvidt ingenting for det beviser bare det jeg nettopp har skrevet.

Ha det bra.
Hat og negativitet om andre mennesker?
Negativitet om andre mennesker, og rundt dem, er det jo, men her var det vel snakk om et nytt nettsted, og enhver respons på noe som er nytt, kritikk både på godt og vondt, det burde ikke skade. Konstruktiv kritikk er det vel å si at noe burde vært fjernet, og si nettopp HVA som virker galt med nettstedet?

Så.....?
Her er et sitat av din konstruktive kritikk av nettstedet:
Haha! Herregud for noe møkk!
Hvis du ønsker kan du jo prøve å forklare hva som er konstruktivt med dette.
Antall ord: 402

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av ludoburgero »

Bouncer skrev: Hat og negativitet om andre mennesker?

Så.....?
Hvis du ønsker kan du jo prøve å forklare hva som er konstruktivt med dette.[/quote]

Javel? Du trakk frem ett eksempel her og kaller det konstruktiv kritikk fra min side. :) Selv synes jeg ikke dette. Les innlegget mitt på nytt, jeg har ikke hevdet at jeg har gitt konstruktiv kritikk selv ihvertfall. Men jo - jeg gjorde det da jeg foreslo at man kunne ha spart seg for introen. Du tok bare for deg feil del og mistolket det siste innlegget mitt, kanskje?

Igjen kan jeg også se det konstruktive med det.
"Herregud for noe møkk!" = siden trenger kanskje en totalrenovering? ;)
Antall ord: 199

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bouncer
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Bouncer »

ludoburgero skrev:
Bouncer skrev: Hat og negativitet om andre mennesker?

Så.....?
Hvis du ønsker kan du jo prøve å forklare hva som er konstruktivt med dette.
Javel? Du trakk frem ett eksempel her og kaller det konstruktiv kritikk fra min side. :) Selv synes jeg ikke dette. Les innlegget mitt på nytt, jeg har ikke hevdet at jeg har gitt konstruktiv kritikk selv ihvertfall. Men jo - jeg gjorde det da jeg foreslo at man kunne ha spart seg for introen. Du tok bare for deg feil del og mistolket det siste innlegget mitt, kanskje?

Igjen kan jeg også se det konstruktive med det.
"Herregud for noe møkk!" = siden trenger kanskje en totalrenovering? ;)
Hva snakker du om renovering ??
Hva er det som er galt med WWS da ?
Siden er flott, layouten er grei, litt treig er den og innholdet er jo liksom litt vanskelig å gjøre noe med når mesteparten kommer fra masse forskjellige mennesker.

Du sier WWS trenger en totalrenovering - Hva er galt og hva burde forandres i følge din mening ?`

Det er så lett å slenge ut sånt, men du sier ikke noe om hva som er galt med stedet.
Antall ord: 281

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av ludoburgero »

Jo, jeg har sagt det, men tydeligvis må jeg omformulere meg for at du skal forstå hva jeg mente da. Og siden du spør så pent...

Jeg mener nettstedet som en nykommer ikke burde promotere seg med en slags policy som sier "hei, betal oss, dette er seriøse greier!". Hvor derpå komme med ramse opp og ramse ned på "hvilke fordeler du får som betalende medlem".
Hvordan skal man kunne definere og vurdere om innholdet er seriøst når nettstedet er såpass ferskt, og hvor feil promotering blir det ikke å "forlange" betaling fra første stund? Skal det ha noe med seriøsiteten å gjøre at man burde være villig til å betale? Isåfall; blir ikke bare nettstedet da oppfylt med snartenkte folk med svekket vurderingsevne? Og blir det ikke da en selvoppfyllende profeti at nettopp nettstedet IKKE blir seriøst å ta for?

Altså, kort oppsummert: Den største feilen med nettstedet er promoteringen, måten det hele er lagt opp på. Jeg kunne skjønt ressursene hvis "pengene kom seinere".
Er du med på tanken? Vurdere først, så betale.
Som f.eks. når du ser på matvarene i kjøttdisken før du betaler dem,
eventuelt hører på ei plate før du kjøper den,
smaker på ei drue før du kjøper den dyre sorten,
prøvekjører bilen før du kjøper den,
ELLER tenker som så at "Paranormal.no har klart seg lenge uten å måtte kreve betaling". Her vet man i det minste hvordan ting fungerer, og skulle det blitt en betalingsløsning også her, slik det er der, at betalende medlemmer får større fordeler, ja så hadde det blitt mindre folkelig, det hadde blitt skille, og det hadde bidratt til nettopp den "eliten" som jo Sh så pent kalte det for som såkalt skal eksistere her inne. Og hvis den "eliten" eksisterer her inne, som Sh beskriver, så har vi i det minste ikke BETALT for å være "elite" vi som skriver mest her inne (om det var "oss" han siktet til) :lol:

Skjønner du nå poenget mitt?
Det er liksom ikke bare bare å komme inn på forumet og grine over at alle er så "slemme" og "fy fy fy" og sånt for å reklamere for et annet nettsted, og når man først går inn der og får det trykket i trynet om at man må betale for seg for å få det bra, så gjør det ikke saken bedre. Så jeg tror egentlig, ihvertfall for min del, at Sh klarte å bidra med enda dårligere inntrykk av nettstedet pga. sin glimrende reklamering og sammenligning med dette nettstedet og samtidig bli "personlig" og rakke ned på det han kaller "eliten" ;)
Antall ord: 465

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bouncer
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Bouncer »

ludoburgero skrev:Jo, jeg har sagt det, men tydeligvis må jeg omformulere meg for at du skal forstå hva jeg mente da. Og siden du spør så pent...

Jeg mener nettstedet som en nykommer ikke burde promotere seg med en slags policy som sier "hei, betal oss, dette er seriøse greier!". Hvor derpå komme med ramse opp og ramse ned på "hvilke fordeler du får som betalende medlem".
Hvordan skal man kunne definere og vurdere om innholdet er seriøst når nettstedet er såpass ferskt, og hvor feil promotering blir det ikke å "forlange" betaling fra første stund? Skal det ha noe med seriøsiteten å gjøre at man burde være villig til å betale? Isåfall; blir ikke bare nettstedet da oppfylt med snartenkte folk med svekket vurderingsevne? Og blir det ikke da en selvoppfyllende profeti at nettopp nettstedet IKKE blir seriøst å ta for?

Altså, kort oppsummert: Den største feilen med nettstedet er promoteringen, måten det hele er lagt opp på. Jeg kunne skjønt ressursene hvis "pengene kom seinere".
Er du med på tanken? Vurdere først, så betale.
Som f.eks. når du ser på matvarene i kjøttdisken før du betaler dem,
eventuelt hører på ei plate før du kjøper den,
smaker på ei drue før du kjøper den dyre sorten,
prøvekjører bilen før du kjøper den,
ELLER tenker som så at "Paranormal.no har klart seg lenge uten å måtte kreve betaling". Her vet man i det minste hvordan ting fungerer, og skulle det blitt en betalingsløsning også her, slik det er der, at betalende medlemmer får større fordeler, ja så hadde det blitt mindre folkelig, det hadde blitt skille, og det hadde bidratt til nettopp den "eliten" som jo Sh så pent kalte det for som såkalt skal eksistere her inne. Og hvis den "eliten" eksisterer her inne, som Sh beskriver, så har vi i det minste ikke BETALT for å være "elite" vi som skriver mest her inne (om det var "oss" han siktet til) :lol:

Skjønner du nå poenget mitt?
Det er liksom ikke bare bare å komme inn på forumet og grine over at alle er så "slemme" og "fy fy fy" og sånt for å reklamere for et annet nettsted, og når man først går inn der og får det trykket i trynet om at man må betale for seg for å få det bra, så gjør det ikke saken bedre. Så jeg tror egentlig, ihvertfall for min del, at Sh klarte å bidra med enda dårligere inntrykk av nettstedet pga. sin glimrende reklamering og sammenligning med dette nettstedet og samtidig bli "personlig" og rakke ned på det han kaller "eliten" ;)
Det finnes jo et gratis medlemskap hos WWS, det har det gjort hele tiden.
Der kan du jo smake på druene å prøvekjøre bilen så mye du vil.

Er enig med at markedsføringsgreia er helt feilslått og virker mot sin mening.
Men du prater jo her kun om en ting og det er betalt medlemskap med tilhørende promotering.

Vil ikke si at denne ene tingen klassifiserer til at nettstedet burde "total renoveres".

SH, jeg synes du er overdramatisk og for nærtagene.
Det er ingen som har sagt noe om deg. Så jeg skjønner ikke hvorfor du reagerer så sterkt på kritikk omkring et nettsted.
Antall ord: 577

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av ludoburgero »

Bouncer skrev: Det finnes jo et gratis medlemskap hos WWS, det har det gjort hele tiden.
Der kan du jo smake på druene å prøvekjøre bilen så mye du vil.

Er enig med at markedsføringsgreia er helt feilslått og virker mot sin mening.
Men du prater jo her kun om en ting og det er betalt medlemskap med tilhørende promotering.

Vil ikke si at denne ene tingen klassifiserer til at nettstedet burde "total renoveres".

SH, jeg synes du er overdramatisk og for nærtagene.
Det er ingen som har sagt noe om deg. Så jeg skjønner ikke hvorfor du reagerer så sterkt på kritikk omkring et nettsted.
Ja, da er vi sånn cirka enige. Jeg overdramatiserte kanskje litt selv når jeg sa "totalrenoveres", men poenget var ihvertfall forskjellsbehandlingen på betalende og ikke-betalende medlemmer, det å skape det skillet, samt det å promotere seg som en seriøs side. Det hele ble oppskrytt mas, bare.
Antall ord: 160

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Nå har jeg kikket på siden, og jeg har forsøkt å skape litt diskusjon, men blir kun oversett. Det virker som det eneste de ønsker der er kos og klapp for spennende spøkelseshistorier. Litt saklige undersøkelser rundt historiene ser jeg ingen interesse for der.

Dere som liker slikt får ha lykke til :)
Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bouncer
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Bouncer »

BA skrev:Nå har jeg kikket på siden, og jeg har forsøkt å skape litt diskusjon, men blir kun oversett. Det virker som det eneste de ønsker der er kos og klapp for spennende spøkelseshistorier. Litt saklige undersøkelser rundt historiene ser jeg ingen interesse for der.

Dere som liker slikt får ha lykke til :)
Nettstedet har vært online i 2 - 3 dager kjære venn.
Det er kun en håndfull medlemmer der ennå.

Du må slappe av :)
Antall ord: 82

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av ludoburgero »

Så det er såpass nytt og likevel påstås det å være et så seriøst nettsted?
Ja, det kaller jeg markedsføring... :lol:

Jaja, et par hundre kroner gjør det nok mer seriøst.
Og alle monner drar. Tilslutt sitter admin med så mye penger at han kan gjøre det super-duper-mega-seriøst. For alt materiale han skal bruke på å pusse opp nettstedet liksom.
Antall ord: 70

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links