Jeg vet at jeg sporer litt av her.. Men dere er på en søt og fin måte, Karakterer i mitt sinn, det kan høres litt små skitzo ut men slik er det.. and the battle continues.
Samma greia samme tonen.. og dere blir lei, men kommer sterkt tilbake..! så Utrolig Underholdende, Jeg skulle gjerne invitert dere på en fest hjemme hos meg, så kunne dere fått høre en hjertelig latter, fordi dere er så utrolig morsome!
Tusen takk for all den gode Gratis underhodlingen! Dette kunne vi laga Tv-program av!
EKTE mennesker...
Når det kommer til Konspirasjoner, og at man bør ta det med en klype salt, sier jeg hvorfor? om en av 100000 ufo observasjoner er Rett, er det jo ikke mere å diskutere om.. om en av (1 mill)konpirasjonsteoriene er rette, er ikke det noe vi bør ta på alvor----?
Jeg mener det er Naivt å tro at Makt-eliten som er grunnen til "urettferdigheten" kun eksisterte i middelalderen eller før 1.verdenskrig.. Det vi kaller uretferdig idag er jo tatt ut av proposjoner fordi vi tillegner Det materielle større verdi enn noe annet... hva har du hjemme, hvor stor er din TV...
Vi er slaver av Ting, og det er ille nok i seg selv...
Grunnen til at denne Eliten tviholder på makten er fordi de er klare over sin Skaper kraft.. de utnytter deg og meg i sitt spill.. dette er strategier som har blitt brukt i tusenvis av år... splitt å hersk... Hva er så fjernt med det? hva er det Jeg skal ta med en klype salt.. Jeg vet selv hva JEG er i stand til, så hvorfor er det så fjernt at noen faktisk skal sette ut slike ting i livet... Mennesker er ikke så vanskelige å kontrollere som vi gjærne skulle ønske å tro.. Det er hele grunnen til at det er så urolig som det er idag, mennesker Nekter å forbli Sauer i en flokk, vi vet jo at vi kan tenke å gjøre som vi vil selv? uten å skulle fordømme sauer på no vis.. jeg skjønner hvor lett det er når du først er i flokken.. det virker skummelt å fjernt å skulle forlate den, oi, hva skulle de andre sauene si å tenke og mene..
Kanskje ikke poenget mitt kom nok fram her, men jeg mener myndighetene og fordommene de har vært med på å skape skal ta mye av skylden.
vi bør se oss i speilet og se hva det er vi er så redde for.. når du møter karen du ikke syntes så mye om er det fordi du kanskje ser et lite glimt av deg selv, som du ikke setter så stor pris på+?
Vel jeg setter i allefall stor pris på mangfoldet her inne... det er litt som å være i mitt sinn i en gitt situasjon.. tvil, rasjonelle kontra det urasjonelle, fustrasjon... vel vi lærer så lenge vi lever, og alle her inne sitter på en mengde kunnskap som vil gjøre denne verden om til en herlig plass å bo for alle sammen... er ikke det vi ønsker?

“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying