Det var en kjempe spnnende episode! Synes hun også er kjempeflink. La også merke til en person i tv en, men tror også det var kameramannen eller noen andre i filmteamet.Satsuki skrev:Synes kveldens episode var kjempebra! Lena var skikkelig overbevisende. Mye av det hun sa stemte, og hun lyktes til og med å fjerne det som hang igjen. Noen andre enn meg som så speilbildet av en mann som gikk i tven, første gang Lena står foran tven i stua? Kan ha vært en kameramann, men han som filma sto i alle fall stille.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ ÅM den 18.feb
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Aug 2006 10:32
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Antall ord: 98
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Aug 2006 10:32
- 18
Har nettopp funnet ut at Hjemsøkt begynner igjn neste søndag. Et utdrag:
"A Haunting"
I dag: "Echoes from the Grave"
Ron og Nancy er overlykkelige. Deres nye hjem - et gammelt hus i Baltimore - er nesten for godt til å være sant. Det er i deres økonomiske sjikt, og velegnet til den store familien. Bare selgeren har sine tvil om at de vil bli lykkelige der. Mens de planlegger fremtiden kommenterer han: - Jeg håper dere er gode krigere!
Episode: 5
"A Haunting"
Ron og Nancy er overlykkelige. Deres nye hjem - et gammelt hus i Baltimore - er nesten for godt til å være sant. Det er i deres økonomiske sjikt, og velegnet til den store familien. Bare selgeren har sine tvil om at de vil bli lykkelige der. Mens de planlegger fremtiden kommenterer han: - Jeg håper dere er gode krigere!
Antall ord: 82
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Mar 2005 09:54
- 19
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
Dette hørtes da spennende ut. :mozilla_smile:anca-77 skrev:Har nettopp funnet ut at Hjemsøkt begynner igjn neste søndag. Et utdrag:
"A Haunting"
Antall ord: 93
sosja
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Mar 2005 09:54
- 19
storms skrev:Bare et lite innspill om statistikk....
De gråtende barna bildene er distribuert i et enormt antall. Akkurat slik den piperøykende sjøhulken ( I norge). Dersom disse bildene finnes i hvert 4'de hus (25%)... så er det faktisk slik, generalisert.,... at dersom 100 hus brenner så vil 25 av disse ha ha et bilde av de gråtende barna....
Nu, videre... Vi vet at disse gråtende barna var et "fenomen" på tidlig 70 tallet. Det betyr igjen at disse med stor sannsynlighet henger i eldre hus... og eldre hus er... ja, nettopp... mer utsatt for brann.....
Om 25 år må ingen bli overrasket om det finnes ikea møbler i 70% av alle hus som brenner... ( Det vil da bli kalt IKEA forbannelsen og begynte å skje etter at IKEA grunnlegger Ivar Kamprad døde... osv osv....)
Henger dere med i leken av tall?
Som klarsynt kan jeg også fortelle at du.. ja du.... har en gjenstand fra IKEA nærmere en 15 meter fra der du sitter...
StormS;)
Sorry, men her er det ikke noe fra Ikea - du er nok ikke så...klarsynt gitt. :mozilla_wink:
Antall ord: 191
sosja
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
seriøst... du trodde vel ikke at jeg tror på ryktet om disse barna??? ho ho ho... nå måtte jeg smile litt hehe.. men.. det var bestemor som fortalte meg det. hun hadde 2 sånne sjøl jeg har ikke en dritt fra Ikea på den avstanden.. jeg bor ute på landet og har vært på Ikea 2 gang i mit liv og husker ikke en dritt fra turen verdt å minnesstorms skrev:Bare et lite innspill om statistikk....
De gråtende barna bildene er distribuert i et enormt antall. Akkurat slik den piperøykende sjøhulken ( I norge). Dersom disse bildene finnes i hvert 4'de hus (25%)... så er det faktisk slik, generalisert.,... at dersom 100 hus brenner så vil 25 av disse ha ha et bilde av de gråtende barna....
Nu, videre... Vi vet at disse gråtende barna var et "fenomen" på tidlig 70 tallet. Det betyr igjen at disse med stor sannsynlighet henger i eldre hus... og eldre hus er... ja, nettopp... mer utsatt for brann.....
Om 25 år må ingen bli overrasket om det finnes ikea møbler i 70% av alle hus som brenner... ( Det vil da bli kalt IKEA forbannelsen og begynte å skje etter at IKEA grunnlegger Ivar Kamprad døde... osv osv....)
Henger dere med i leken av tall?
Som klarsynt kan jeg også fortelle at du.. ja du.... har en gjenstand fra IKEA nærmere en 15 meter fra der du sitter...
StormS;)
Antall ord: 247
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Feb 2007 01:23
- 17
Gæh. Sånne dramatiserte ting suger så hardt.anca-77 skrev:Har nettopp funnet ut at Hjemsøkt begynner igjn neste søndag. Et utdrag:
"A Haunting"
Antall ord: 94
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Aug 2004 18:05
- 20
- Lokalisering: Lillehammer
Synes Lena Ranehag er den beste av alle som er med i ÅM, hun virker seriøs. Og det bildet av det gråtende barnet la jeg merket til også, har selv hørt mye rart om de bildene
Antall ord: 39
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Okt 2005 16:49
- 19
Hyyysssj! Ikke så høyt.. da begynner han bare igjen.. Jeg tror vi legger videoen litt på is. Imitasjonsfavoritten for tiden er Steffen Tangstad som danser paso doble.. dvs. kaster dama (altså meg) frem og tilbake og rundt mens han selv står bom stille.. naturligvis med et dramatisk ansiktsutrykk.livingdeaddoll skrev:hehe, du får spørre henne da vettu, har ikke hørt hennes kjæreste, bare at han hadde en fin imitasjon av hun som kanaliserte marcello haugen.. venter enda på en fin video på youtube..snuppedilla skrev:Fortell fortell..foranldningen til dette he he.. ble nysgjerrig nå!!!livingdeaddoll skrev:det får meg til å tenke på den gode imitatoren kjæresten til satsuki.. fikk han noe nytt materiale? eller går det i marcello enda?snuppedilla skrev:
Det sies at man ikke skal ha bilde av kun ett gråtende barn i huset.. man må ha to, ellers bringer et ulykke.
Jeg fikk faktisk med meg denne episoden og syns det var fint da at det ble så rolig og fint hos de
Tulla så på og hun kunne ikke dy seg, i pausen spilte hun den synske damen og hang seg opp i at damen følte så kraftige energier.. jeg holdt på å le meg i filler he he... jeg har en liten skuespillerspire i hus he he.. tar folk på kornet.. her syns hun det var sååå overdrevent og ikke skummelt idet hele tatt
Antall ord: 240
Hide post links |
Re: ÅM den 18.feb
ÅM??? Hva i alle dager er DET?Monica_J skrev:Ser på nå...så spennende....
Antall ord: 15
Hide post links |
De har visst funnet på en forkortelse for åndenes maktTheTech skrev:ÅM??? Hva i alle dager er DET?Monica_J skrev:Ser på nå...så spennende....
Det gir meg assosiasjoner til makk (som i åme)
hahaha - åndenes mark
jaja, dårlig humor, jeg vet.
Antall ord: 45
Hide post links |
*Ler meg ihjel* (not)wicced skrev:De har visst funnet på en forkortelse for åndenes maktTheTech skrev:ÅM??? Hva i alle dager er DET?Monica_J skrev:Ser på nå...så spennende....
hahaha - åndenes mark
Åndn M er enda en, fant den på nå, jeg måtte finne på å skrive noe...
Antall ord: 67
Hide post links |
TheTech skrev:*Ler meg ihjel* (not)wicced skrev:De har visst funnet på en forkortelse for åndenes maktTheTech skrev:ÅM??? Hva i alle dager er DET?Monica_J skrev:Ser på nå...så spennende....
hahaha - åndenes mark
Åndn M er enda en, fant den på nå, jeg måtte finne på å skrive noe...
(not)
Antall ord: 70
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Des 2006 17:12
- 17
- Lokalisering: Sørtrøndelagen
Jeg såg han også. Tenkte kameramann, men det er lov å fantasere da. :mozilla_smile:Satsuki skrev:Synes kveldens episode var kjempebra! Lena var skikkelig overbevisende. Mye av det hun sa stemte, og hun lyktes til og med å fjerne det som hang igjen. Noen andre enn meg som så speilbildet av en mann som gikk i tven, første gang Lena står foran tven i stua? Kan ha vært en kameramann, men han som filma sto i alle fall stille.
Antall ord: 82
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Des 2006 17:12
- 17
- Lokalisering: Sørtrøndelagen
Da jeg var mindre fikk jeg høre at hvis du hadde et Gråte bilde på veggen var det å be om "besøk". Hater disse bildene som pesten. Føler meg skikkelig uvell når jeg ser dem. Skulle ikke vært lov.Satsuki skrev:Jepp! Kvepper litt hver gang jeg ser dem, og det skjedde nå ogMysticool skrev: Noen andre som la merke til at det hang et bilde i gangen? Et av de
"Gråtende Barna"? Syns de bildene er så jævelig ekle.
Antall ord: 88
Hide post links |