Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Dj_Devil skrev:her er kunsten til å lage en energi kule (psi ball).:
1: du legger nevane som du er i eit kors.
2: du tar di nermere å nermere samtidig som du tenker på månen (vist du vill ha en kald energi ball) eller solen (vist du vill ha en varm energiball)
3: du kosentrerer deg på an av di 2 energi typane samtidig som du tar nevane nermere å nermere kverandre.
4: tilslutt så kjener du en viss motstand.. men fortsett til du har nevane nesten helt nerme hverandre.
5: da holder du neven som at du holder en fottball..
6: ta nevane fram å tilbake vist du er missfornøyd med energi ballen din. vist du vill ha den sterkere...
7: men husk å hele tiden tenk på en av di 2 energi typane.
8: etter mye øvelse så vil du også kjenne denne ballen lettere. du kan starte med mindre avstand i nevane. å du får til en energi ball som du kasnkje etter vert ser.
9: energi ballen kan brukest til å tilføye energi til en annen person som kasnkje har lite sykisk energi. eg bruker den nor eg har for mye sykisk energi.
10: nor du er ferdig med den så velger du selv va du vil med den. vil du berre kaste den klapper du nevane sammen. vill du heller leke med ballen å berre sitte å samle energi i den så kan du det. men merk vist du ikke er god nokk til å kosentrere deg på en av di 2 energi typene (nemt ovenfor)
så kan du ende opp med å ta energi fra deg selv. det kan være svært energi tappande vist du har lite fra før.
hmm så utrolig kult:D
fungerer dette for "mannen i gata" eller er det bare dere med store paranormale evner som kan få til dette?:P hehe
håper på svar, for det der var utrolig fasinerende:D
chupacabra18 skrev:
hmm så utrolig kult:D
fungerer dette for "mannen i gata" eller er det bare dere med store paranormale evner som kan få til dette?:P hehe
håper på svar, for det der var utrolig fasinerende:D
ja..
handler om å øve på å manifistere energi i mellom neven din.
så berre øv
jeg klarte faktisk å få til en liten energiball på 2. forsøk:D
var helt utrolig følelse assa:D fulgte oppskriften til dj_devil tror jeg det var:)
tuusen takk assa:D utrolig kult å få til sånne ting, evig takknemlig:)
har egentlig alltid følt en slags sterk energi som kommer til hendene mine noen ganger når jeg konsentrerer meg, hva kan dette være fornoe?:)
chupacabra18 skrev:jeg klarte faktisk å få til en liten energiball på 2. forsøk:D
var helt utrolig følelse assa:D fulgte oppskriften til dj_devil tror jeg det var:)
tuusen takk assa:D utrolig kult å få til sånne ting, evig takknemlig:)
har egentlig alltid følt en slags sterk energi som kommer til hendene mine noen ganger når jeg konsentrerer meg, hva kan dette være fornoe?:)
men når man driver med dette, mister man ikke energi år man faktisk trekker energi ut av kraftsenteret da?
selv om man kan sette energien inn i seg selv etterpå da men..
må prøve det å heale seg selv gjennom å føre energien inn i panna hvis man har vondt i hodet assa:)
det virker kjempespennende:D
men når man driver med dette, mister man ikke energi år man faktisk trekker energi ut av kraftsenteret da?
selv om man kan sette energien inn i seg selv etterpå da men..
må prøve det å heale seg selv gjennom å føre energien inn i panna hvis man har vondt i hodet assa:)
det virker kjempespennende:D
Jeg har laget mange i dag, men di ble på en måte svakere og svakere..
hmm , synns mine bare blir sterkere og sterkere jeg da:p
ANDRE SOM SYNS AT FINGERLEDDENE BLIR HELT STIVE NÅR MAN LAGER SLIKE ERNEGIBALLER?:p fingrene blir helt stive, kjennes ut som om man knekker opp fingrene vis du prøver å bøye fingrene mens u lager de:)
Spiírit skrev:
Jeg har laget mange i dag, men di ble på en måte svakere og svakere..
det er fordi du bruker din egen energi når du holder på..
for husk. du kan ikke gjøre den sterkere enn det din egen energi kan lage..
så du må fokusere mer på månen eller solen enn du gjør.
chupacabra18 skrev:hmm , synns mine bare blir sterkere og sterkere jeg da:p
ANDRE SOM SYNS AT FINGERLEDDENE BLIR HELT STIVE NÅR MAN LAGER SLIKE ERNEGIBALLER?:p fingrene blir helt stive, kjennes ut som om man knekker opp fingrene vis du prøver å bøye fingrene mens u lager de:)
er ikke rart at fingrane stivner til. for om du tenker deg om. så må du holde dette iro. å fingre er noe du nermast beveger hele tiden eller holder i en behaglig ligge stilling..
men sålenge du holder nevane oppe eller en bestemt stilning stivner di til. så det har desvære ingenting med det du driver med
forsøk å beveg litt på fingrane frem å tilbake uten å ødlegge "ballen"
sansara skrev: Og hvordan foregår programmeringen? Du bare "mater" inn ting visuelt- også manifesterer det seg direkte? Er det fullt så "enkelt"? :mozilla_surprised:
Jeg kan ikke snakke for alle, men jeg har inntrykk av at mange (inkludert meg) mener at visualiseringen bare er en måte å formidle til underbevisstheten hva du vil, at det er den underbevisste delen av deg som tar seg av det som skjer rent teknisk. Omtrent som at når jeg sitter her og skriver er det målet (ordene, setningene) jeg tenker på bevisst. Jeg hverken tenker (bevisst) på eller forstår (bevisst) de kjemiske prosessene som foregår i hodet, overkroppen og armene mine.
Godt forklart, Bob_stew. Det man tenker er ikke bokstavelig, du kan se på det som språket hjernen din bruker for å forstå og interaktere med energien. Forresten, Bob, kom deg på msn.
Antall ord: 33
'Cause you start out stealing songs and then you're robbing liquor stores. And sellin' crack and runnin' over school kids with your car. - Albert Yankovic
wow! Dette har jeg aldri hørt om en gang, men fant ut jeg skulle prøve... Og jeg prøvde og kjente motstand.. Det var en rar følelse syns jeg. Skvatt litt, så da kom jeg ut av konsentrasjonen, men dette skal jeg prøve igjen!
Antall ord: 48
Noen ganger stoppet for å tenke,og glemme å starte igjen?
sansara skrev: Og hvordan foregår programmeringen? Du bare "mater" inn ting visuelt- også manifesterer det seg direkte? Er det fullt så "enkelt"? :mozilla_surprised:
Jeg kan ikke snakke for alle, men jeg har inntrykk av at mange (inkludert meg) mener at visualiseringen bare er en måte å formidle til underbevisstheten hva du vil, at det er den underbevisste delen av deg som tar seg av det som skjer rent teknisk. Omtrent som at når jeg sitter her og skriver er det målet (ordene, setningene) jeg tenker på bevisst. Jeg hverken tenker (bevisst) på eller forstår (bevisst) de kjemiske prosessene som foregår i hodet, overkroppen og armene mine.
Takker for super forklaring :mozilla_smile:
Jeg er så glad for at noen finner de rette ordene...
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her