dette er tatt med i beregningeneXirque Zdataan skrev:det morsomme er at vi kansje allerede er i 2012 (i år) noen har rota med den julianske kallenderen vet dere. ble dere letta nå? ha en fin jul.
Universet & dets hemmeligheter ⇒ 2012
Moderatorer: Asbjørn, mod univers
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Des 2005 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Nordland
Antall ord: 38
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Nov 2005 09:09
- 19
- Lokalisering: (Hehe)
- Blitt takket: 3 ganger
Er det noen vits å leve lenger?
Jeg har en slant på kistebunnen. Tror jeg tar pengene frem - rusler ned på hjørnet - kjøper wienerbrød og greier - og koser meg til jeg sprekker..
Er nok ferdig til 2012 hvis jeg forter meg litt. Ha det da, verden - akk å akk..
Jeg har en slant på kistebunnen. Tror jeg tar pengene frem - rusler ned på hjørnet - kjøper wienerbrød og greier - og koser meg til jeg sprekker..
Er nok ferdig til 2012 hvis jeg forter meg litt. Ha det da, verden - akk å akk..
Antall ord: 50
Nu går alt sikkert så mye bedre..
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Vi har hatt romsonder der, og ingen ny planet ble funnet. Du skal ikke tro på disse "kanaliseringene" vet du.Gaute skrev:I Dagbladet på lørdag skrev Knut Jørgen en artikkel om at sol-aktiviteten øker, og at den vil være på topp i 2011-2012. Elektronikk og datasystemer vil vi måtte regne med kollapser pga strålingen.
Dette var det lille jeg kunne huske, synd jeg har brent opp avisa. Finner ingenting av det på nettet heller
Fant dette i en indisk avis...indiadaily.com. En artikkel skrevet i dag.
Profetier fra bibelen og helt frem til nå har jo fortalt om en komet/planet som vil streife jorden i disse tider... I tillegg blir denne planeten (Vulcan) nevnt i mange kanaliseringer, som en del av jordendringene. Mange mener den er skjult bak solen.
Ja, det bør det virkelig. Nostradamus har ikke hatt rett i noenting annet enn at han døde, bibelen har ikke hatt rett i noen spådommer den ikke selv har påvirket, ingen andre spådommer har noensinne hatt mer rett enn tilfeldig gjetning skulle tilsi, så man bør egentlig høre bjellene som ringer her og se at dette også er sprøyt.Og dette, fra samme avis:Some scientists are concerned that Mayans in their time could see some hidden asteroid paths that are stealth today. The alignment of Sun, Moon and the earth on December 21, 2012 is significant because gravitational release of hidden asteroids can take place. The probabilities shown above are in normal circumstances.
However, the probabilities go thirty times higher during galactic alignments. This means that if there is a lose asteroid in a stealth path, it can deviate from its path and come towards the earth. The biggest problem with the terrestrial science is that we cannot see these stealth asteroids till they hit us or go past us.
http://www.indiadaily.com/editorial/15008.aspHer står mer om astronomien i 2012.The simultaneous polar shifts in the earth and the sun as well alignment of some numerous planets in line between earth and sun will make 2012 the most probable year for massive natural calamities. According to researchers, the natural disasters has started happening already with Tsunamis, earthquakes, land slides.Dette er noen spekulasjoner og noen grunnløse påstander. Ingen ting å bry seg om, altså. "Forskerne" det snakkes om er kun pseudoforskere.From the astronomical perspective, allow me to paraphrase: Our Milky Way Galaxy is 100,000 light years across and all the stars and planets spiral around the Galactic Center. It takes our solar system 250 million years traveling at a speed of 500,000 miles per hour to circle the center. Our solar system finds its way into the center of the Milky Way every 26,000 years, then moves back out.
"We began approaching the outer edges of the "eye" in 2004 and at sunrise on December 21, 2012, for the first time in 26,000 years, our little solar system, our sun and ten planets and all of our moons will once again enter the center rift of the Milky Way. . . . The result could be a cleansing of earth ...
Dersom man i tillegg tar i betraktning alle profetier opp gjennom historien...fra bibelen, Maya-indianerne, Hopi-indianerne, Lakota-indianerne, Nostradamus, Mother Shipton og andre kjente profeter pluss alle nyere kanaliseringer - og ser alle likhetene her - så bør det ringe ei bjelle hos de fleste.Det er visst mye som skal skje astronomisk i 2012. Sol-aktiviteten er på topp, planeter, solen og månen er på linje sammen med flere andre planeter i galaksen.
Ved kreativ tolkning kan man selvfølgelig tilpasse disse spådommene slik at man finner riktige elementer, såkalt retrofitting, men det er ikke korrekte spådommer.
Og igjen uten noen som helst etterettelige kilder. Bare tull igjen.Alle disse visste eller profeterte at etter at naturkatastrofene har gjort sitt, så vil den "nye tiden" komme. Da vil jorden bli en 5. dimensjonell planet, og menneskene blir 5. dimensjonelle vesener. Det vil si at vi har hevet frekvensen og bevisstheten i oss, og tenker og handler kun som 5. dimensjonelle vesener. Vi får en bevissthet som utelukker lavfrekvente tanker som f.eks frykt,hat og sjalusi.
Antall ord: 719
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Du har altså mer kunnskap om astronomi enn Kjut Jørgen Røed Ødegård? Hvilke skoler har du isåfall utdannelsen din ved?Gaute skrev:Her skriver Knut Jørgen Ødegaard at observasjoner fra satellitten Ørstad tyder på at Jordens magnetfelt står foran en dramatisk omveltning. For første gang på 780 000 år kan de magnetiske polene bytte plass.
http://www.astro.uio.no/ita/nyheter/pol ... _0502.html
Er det tilfeldig at dette skjer nå mon tro?
Nei, fordi vi er allerede inne i det, og det går raskere enn hva Knut Jørgen tror.
Dette polskiftet er også med i profetier og nyere kanaliseringer...
Antall ord: 110
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Jan 2005 22:41
- 19
- Lokalisering: streifdyr
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 20 ganger
Ser du at jeg skrev komet? Mao. den tilhører ikke vårt solsystem.BA skrev:Vi har hatt romsonder der, og ingen ny planet ble funnet. Du skal ikke tro på disse "kanaliseringene" vet du.
Hvis du gidder å studere disse kildene nærmere så ser du hvor feil du tar i ønskene dine om at dette ikke er korrekte spådommer. Alle har påfallende likheter i profetiene og er skrevet helt uavhengig av hverandre. Som bl.a det som har med jordens rystelser å gjøre, og tiden som kommer etter dette.BA skrev:Ja, det bør det virkelig. Nostradamus har ikke hatt rett i noenting annet enn at han døde, bibelen har ikke hatt rett i noen spådommer den ikke selv har påvirket, ingen andre spådommer har noensinne hatt mer rett enn tilfeldig gjetning skulle tilsi, så man bør egentlig høre bjellene som ringer her og se at dette også er sprøyt.Dersom man i tillegg tar i betraktning alle profetier opp gjennom historien...fra bibelen, Maya-indianerne, Hopi-indianerne, Lakota-indianerne, Nostradamus, Mother Shipton og andre kjente profeter pluss alle nyere kanaliseringer - og ser alle likhetene her - så bør det ringe ei bjelle hos de fleste.
Ved kreativ tolkning kan man selvfølgelig tilpasse disse spådommene slik at man finner riktige elementer, såkalt retrofitting, men det er ikke korrekte spådommer.
Ta f.eks Mother Shiptons profetier, fra 1400-tallet. Det skal ikke mye logisk tenkning til for å se at dette kanskje ikke er "sprøyt" :
In nineteen hundred and twenty-six - In 1926
Those who build houses light of straw and sticks. - Japanese homes.
For then shall mighty wars be planned - World War II planned
and fire and swords shall sweep the land. World War II occurs
Mother Shipton wrote two verses which define the time period when she expects the world to be at risk. They are this one and verse 3. This one is interpreted as follows:
After the Washington Naval Treaty of 1923 relegated them to a position of naval inferiority, Japan prepares for war in 1926. This is when the 100 year period starts that she is speaking of.
When pictures seem alive with movements free. - # 46 Movies & Television.
when boats like fishes swim beneath the sea. - # 9: Submarines.
When men like birds shall scour the sky. - # 25 Airplane passenger flights.
Then half the world, deep drenched in blood shall die. - 1: Mass death - Subject of this Prophecy.
http://www.barry.warmkessel.com/barry/2000Paper.html
Du kan ikke vite noe om at dette er tull. Det verste er at du faktisk ikke klarer å innrømme at du ikke kan VITE om dette er tull eller ikke. Noe som gjelder det aller meste av det du diskuterer her inne som hverken kan bevises eller motbevises.BA skrev:Og igjen uten noen som helst etterettelige kilder. Bare tull igjen.Alle disse visste eller profeterte at etter at naturkatastrofene har gjort sitt, så vil den "nye tiden" komme. Da vil jorden bli en 5. dimensjonell planet, og menneskene blir 5. dimensjonelle vesener. Det vil si at vi har hevet frekvensen og bevisstheten i oss, og tenker og handler kun som 5. dimensjonelle vesener. Vi får en bevissthet som utelukker lavfrekvente tanker som f.eks frykt,hat og sjalusi.
Hvordan kan du med sikkerhet si at noe er "sprøyt" eller "løgn" når dette kun er noe du tror? Det er bare fundamentalister som har en så dogmatisk holdning til sin tro at de finner det uproblematisk å si sånt.
Jeg har aldri følt behov for å på feil grunnlag kalle deg for løgner, og vet du hvorfor? Jeg er sikker på meg selv fordi jeg vet hva jeg snakker om, og da står jeg støtt. Du er ikke sikker, fordi alt du tror du vet kommer fra det du leser deg frem til. Dermed føler du deg truet når jeg skriver noe du ikke med sikkerhet kan si at du vet er feil. Hodet kan bare tro utifra det man lærer. Sjelen vet av erfaring og fordi den er forbundet med alt som er. Har du kontakt med sjelen får du en indre visshet om hva som er riktig. En vaklende tro gir usikkerhet. Og usikkerhet rundt en tro fører ofte til at man gjør urimelige angrep av frykt for at noen skal få troen til å rakne i sømmene. Og det er jo ikke så rart. Det kan være tøft å innse at noe man har bygget sin virkelighetsoppfatning rundt viser seg å ikke stemme.
Her høres det ut som om du mener at skoleutdannelse kan kvalitetssikre et astronomisk utsagn. At en skoleutdannelse kan gi deg alle svarene på hva som vil skje i fremtiden - tror du det?Du har altså mer kunnskap om astronomi enn Kjut Jørgen Røed Ødegård? Hvilke skoler har du isåfall utdannelsen din ved?
Da vil jeg fortelle noe jeg opplevde på sykehuset Jeg forklarte for en lege ting han ikke visste, om hvordan bli kvitt såkalte "kroniske" sykdommer, healing osv. Snakket med ham i over en time - sammen med en legestudent-klasse. Etterhvert følte han seg så truet pga det jeg fortalte som rokket ved det han selv hadde lest seg frem til, at han truet med maktmisbruk. Han ble ikke høy i hatten da jeg påpekte dette - og alle studentene lo Studentene var forøvrig interresserte og åpne for alt jeg snakket om, de hadde ikke den inngrodde troen som lege-lærern holdt fast på.
Antall ord: 941
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Gaute skrev:Ser du at jeg skrev komet? Mao. den tilhører ikke vårt solsystem.BA skrev:Vi har hatt romsonder der, og ingen ny planet ble funnet. Du skal ikke tro på disse "kanaliseringene" vet du.
Ingen fler kommentarer.I tillegg blir denne planeten (Vulcan) nevnt i mange kanaliseringer, som en del av jordendringene. Mange mener den er skjult bak solen.
Som sagt, ved kreativ tolkning osv....Hvis du gidder å studere disse kildene nærmere så ser du hvor feil du tar i ønskene dine om at dette ikke er korrekte spådommer. Alle har påfallende likheter i profetiene og er skrevet helt uavhengig av hverandre. Som bl.a det som har med jordens rystelser å gjøre, og tiden som kommer etter dette.BA skrev:...Ved kreativ tolkning kan man selvfølgelig tilpasse disse spådommene slik at man finner riktige elementer, såkalt retrofitting, men det er ikke korrekte spådommer.
Mother Shipton ja. De aller fleste av hennes "spådommer" er skrevet ned adskillige år etter hennes død. Mesteparten av historien om hennes liv ble også funnet opp av Richard Head i 1684.Ta f.eks Mother Shiptons profetier, fra 1400-tallet. Det skal ikke mye logisk tenkning til for å se at dette kanskje ikke er "sprøyt" :
Så det var japanerne som planla WWII ? Kanskje undersøke litt om historien?In nineteen hundred and twenty-six - In 1926
Those who build houses light of straw and sticks. - Japanese homes.
For then shall mighty wars be planned - World War II planned
and fire and swords shall sweep the land. World War II occurs
Nei, det kan jeg ikke vite, men ved å holde det sammen med alt annet du skriver er sannsynligheten usedvanlig høy. Den som kommer med påstander her er nemlig ikke meg, men jeg viser ved eksempler og logiske slutninger at påstandene ikke henger på greip.Du kan ikke vite noe om at dette er tull. Det verste er at du faktisk ikke klarer å innrømme at du ikke kan VITE om dette er tull eller ikke. Noe som gjelder det aller meste av det du diskuterer her inne som hverken kan bevises eller motbevises.BA skrev:Og igjen uten noen som helst etterettelige kilder. Bare tull igjen.Alle disse visste eller profeterte at etter at naturkatastrofene har gjort sitt, så vil den "nye tiden" komme. Da vil jorden bli en 5. dimensjonell planet, og menneskene blir 5. dimensjonelle vesener. Det vil si at vi har hevet frekvensen og bevisstheten i oss, og tenker og handler kun som 5. dimensjonelle vesener. Vi får en bevissthet som utelukker lavfrekvente tanker som f.eks frykt,hat og sjalusi.
I dette tilfellet har jeg ikke noe håndfast å holde meg til når jeg sier det er sprlyt, så du har full mulighet til å vise at jeg tar feil. Det har du imidlertid ikke gjort enda, men du må gjerne gjøre det, og isåfall skal jeg be om unnskyldning. Noe du ikke gjør enda jeg klart viser at du lyver. Ikke bare at du ikke beklager det, men du fortsetter til og med å lyve.Hvordan kan du med sikkerhet si at noe er "sprøyt" eller "løgn" når dette kun er noe du tror? Det er bare fundamentalister som har en så dogmatisk holdning til sin tro at de finner det uproblematisk å si sånt.
Nå var det du selv som tok det opp, og jeg har ingen ønske om å ta opp igjen den debatten. Hvis du vil vise at du ikke lyver, så kan du vise i den opprinnelige tråden at du snakker sant.
Jeg har heller aldri kalt deg løgner på feil grunnlag. Vis at du snakket sant i den opprinnelige tråden framfor å diskutere diskusjonen her.Jeg har aldri følt behov for å på feil grunnlag kalle deg for løgner, og vet du hvorfor? Jeg er sikker på meg selv fordi jeg vet hva jeg snakker om, og da står jeg støtt. Du er ikke sikker, fordi alt du tror du vet kommer fra det du leser deg frem til. Dermed føler du deg truet når jeg skriver noe du ikke med sikkerhet kan si at du vet er feil. Hodet kan bare tro utifra det man lærer. Sjelen vet av erfaring og fordi den er forbundet med alt som er. Har du kontakt med sjelen får du en indre visshet om hva som er riktig. En vaklende tro gir usikkerhet. Og usikkerhet rundt en tro fører ofte til at man gjør urimelige angrep av frykt for at noen skal få troen til å rakne i sømmene. Og det er jo ikke så rart. Det kan være tøft å innse at noe man har bygget sin virkelighetsoppfatning rundt viser seg å ikke stemme.
Hvilke skoler har du utdannelsen din ved?Her høres det ut som om du mener at skoleutdannelse kan kvalitetssikre et astronomisk utsagn. At en skoleutdannelse kan gi deg alle svarene på hva som vil skje i fremtiden - tror du det?Du har altså mer kunnskap om astronomi enn Kjut Jørgen Røed Ødegård? Hvilke skoler har du isåfall utdannelsen din ved?
Skoler gir kunnskap, i motsetning til dine hallusinasjoner.
Når drømte du dette da?Da vil jeg fortelle noe jeg opplevde på sykehuset Jeg forklarte for en lege ting han ikke visste, om hvordan bli kvitt såkalte "kroniske" sykdommer, healing osv. Snakket med ham i over en time - sammen med en legestudent-klasse. Etterhvert følte han seg så truet pga det jeg fortalte som rokket ved det han selv hadde lest seg frem til, at han truet med maktmisbruk. Han ble ikke høy i hatten da jeg påpekte dette - og alle studentene lo Studentene var forøvrig interresserte og åpne for alt jeg snakket om, de hadde ikke den inngrodde troen som lege-lærern holdt fast på.
Selv om jeg ikke kan bevise at dette er løgn, rett og slett fordi det er uetterettelig, så tror jeg ikke på et ord av det.
Antall ord: 1025
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Sep 2006 21:17
- 18
- Lokalisering: Ålesund
Leste et sted om dokumenter som er blit "lekket" somblant annet inneholder info om USA strategi for fremtiden. mye info å mange år gamle er de, men det som er spesielt er at det er allerede planlagt en verdenskrig i 2012 med enten araberlandene eller Kina eller begge deler..
David Ice som skrev dette foresten, men hvem vet..?
Antall ord: 57
Jorden er vakker.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
Link?
Antall ord: 1
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Nov 2005 09:09
- 19
- Lokalisering: (Hehe)
- Blitt takket: 3 ganger
Da er det kanskje ikke så viktig hvem de starter krig mot da - bare det skjer i 2012?Undring skrev:Leste et sted om dokumenter som er blit "lekket" somblant annet inneholder info om USA strategi for fremtiden. mye info å mange år gamle er de, men det som er spesielt er at det er allerede planlagt en verdenskrig i 2012 med enten araberlandene eller Kina eller begge deler..
Din tilgang på dokumenter må være skikkelig saklige greier. Hmm..
Antall ord: 88
Nu går alt sikkert så mye bedre..
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
LINKER?
Antall ord: 1
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
BA:
Så du tror altså at jeg både hallusinerer, lyver og forteller drømmer? Fascinerende
Du kan som sagt ikke vite om jeg lyver, derfor blir den anklagelsen grunnløs - enkelt og greit. Det skjønner du vel? For du vet vel definisjonen på en løgn? Det er altså når man med viten og vilje sier noe man vet ikke er sant.
Dette har jeg aldri gjort her på forumet, samme hva du tror.
Det er mye som er etterrettelig skjønner du BA dersom man bare er villig til å etterrette
Bare fordi du ikke tror på noe, så trenger det ikke å være feil, løgn, drømmer eller hallusinasjoner.
Du reagerer like ekstremt som bibel-fundamentalister. De underkaster seg en ytre gud og "hans" skrifter og kaller de "vantro" for løgnere og det som verre er. Det er ikke rart de har et slikt fiendtlig syn på de "vantro", siden de plasserer seg selv i motsatt ende. De vet ikke at den personifiserte ytre guden finnes i oss alle, at vi ikke finner evig kjærlighet, "frelse" og sannhet (bibelen) utenfor oss.
På samme måte som du plasserer deg i motsatt ende av meg og ditt eget indre, fordi du tror at absolutt sannhet og visdom ligger utenfor. Det finnes mye som er sant utenfor oss, det er ikke det jeg sier. Du kan lese og lære mye rart som du kan tro på, men dette blir bare en ustø tro så lenge det ikke samsvarer med det sjelen vet. Og tar du turen innover mot deg selv så åpner du etterhvert opp for bedre kontakt med sjelen, og din indre visshet om hva som er riktig og ikke.
Så du tror altså at jeg både hallusinerer, lyver og forteller drømmer? Fascinerende
Du kan som sagt ikke vite om jeg lyver, derfor blir den anklagelsen grunnløs - enkelt og greit. Det skjønner du vel? For du vet vel definisjonen på en løgn? Det er altså når man med viten og vilje sier noe man vet ikke er sant.
Dette er etterrettelig, rett og slett fordi det er sant. Legen kan oppspores, og det kan også de ca 10 studentene som var i auditoriumet.BA skrev:Når drømte du dette da?
Selv om jeg ikke kan bevise at dette er løgn, rett og slett fordi det er uetterettelig, så tror jeg ikke på et ord av det.
Det er mye som er etterrettelig skjønner du BA dersom man bare er villig til å etterrette
Bare fordi du ikke tror på noe, så trenger det ikke å være feil, løgn, drømmer eller hallusinasjoner.
Du reagerer like ekstremt som bibel-fundamentalister. De underkaster seg en ytre gud og "hans" skrifter og kaller de "vantro" for løgnere og det som verre er. Det er ikke rart de har et slikt fiendtlig syn på de "vantro", siden de plasserer seg selv i motsatt ende. De vet ikke at den personifiserte ytre guden finnes i oss alle, at vi ikke finner evig kjærlighet, "frelse" og sannhet (bibelen) utenfor oss.
På samme måte som du plasserer deg i motsatt ende av meg og ditt eget indre, fordi du tror at absolutt sannhet og visdom ligger utenfor. Det finnes mye som er sant utenfor oss, det er ikke det jeg sier. Du kan lese og lære mye rart som du kan tro på, men dette blir bare en ustø tro så lenge det ikke samsvarer med det sjelen vet. Og tar du turen innover mot deg selv så åpner du etterhvert opp for bedre kontakt med sjelen, og din indre visshet om hva som er riktig og ikke.
Antall ord: 348
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Ja, jeg tror du snakker sant noen ganger, jeg vet du lyver noen ganger, og ser overhodet ikke bort fra at du drømmer innimellom også.Gaute skrev:BA:
Historien er uetterettelig fordi du har ikke oppgitt noen informasjon som gjør historien mulig å kontrollere. Hvis du f.eks. skriver epostadressen til legen så blir den etterettelig, men den er ikke det nå.Dette er etterrettelig, rett og slett fordi det er sant. Legen kan oppspores, og det kan også de ca 10 studentene som var i auditoriumet.BA skrev:Når drømte du dette da?
Hehe. Nei, det gjør ikke det, og det har jeg heller aldri sagt. De påstandene jeg har sagt er løgn har jeg også vist er løgn.Det er mye som er etterrettelig skjønner du BA dersom man bare er villig til å etterrette
Kanskje du snart vil diskutere argumentene mine istedet for denne evinnelige ad hominem-argumentasjonen din?Du reagerer like ekstremt som bibel-fundamentalister. De underkaster seg en ytre gud og "hans" skrifter og kaller de "vantro" for løgnere og det som verre er. Det er ikke rart de har et slikt fiendtlig syn på de "vantro", siden de plasserer seg selv i motsatt ende. De vet ikke at den personifiserte ytre guden finnes i oss alle, at vi ikke finner evig kjærlighet, "frelse" og sannhet (bibelen) utenfor oss.
Sist redigert av BA. på 20 Jan 2007 07:15, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 455
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
-
- Standard bruker
- 19
BA:
Det er greit at du mener å vite hva som er sant og ikke av det som blir diskutert, og at du ikke er åpen for at du kan ta feil. Det vitner "bare" om et lukket sinn.
Men når du i tillegg mener å vite at noen lyver, selv om dette er komplett umulig for deg å vite, så viser du en total lukkethet. Og da er det poengløst å diskutere med deg.
Det er greit at du mener å vite hva som er sant og ikke av det som blir diskutert, og at du ikke er åpen for at du kan ta feil. Det vitner "bare" om et lukket sinn.
Men når du i tillegg mener å vite at noen lyver, selv om dette er komplett umulig for deg å vite, så viser du en total lukkethet. Og da er det poengløst å diskutere med deg.
Antall ord: 73
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Les litt rundt her, og du vil se at jeg er fullstendig åpen for at jeg kan ta feil. (I motsetning til mange andre her).Gaute skrev:BA:
Når jeg først har sagt at noen lyver, så har jeg også bevist påstanden min. Du fortsetter å lyve, men i motsetning til Valla prøver du ikke engang å dokumentere at du snakker sant. Ut fra hvordan jeg har definert min påstand om at du lyver så kan jeg vite det. Du vet eller burde vite at det du sier er usant.
Antall ord: 165
Hide post links |