Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Moderatorer:Asbjørn, matmod, mod klarsyn, mod univers, Mod Fakta og, mod drømmer, mod si hei, mod_spøkeguiden, Chatmoderatorer, Mod prat & gen, mod healing, mod ufo, mod hjem, mod engler
Svartepus skrev:Den er fiiin! Den hadde jeg nesten glemt!
Jaaa! Den har gått på repeat her et par dager nå. Hadde ikke hørt den før jeg faktisk, mamma driver og sender meg masse musikk på spotify, så oppdager mye "nytt" (for meg) på den måten
Antall ord: 50
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Dette er jo etyder, de er jo egentlig "fingertrening", men likevel er de ganske så vakre. Chopin har jo mere fin musikk, men det er etydene hans jeg liker best. Bach er jo nesten umulig å ikke like hvis man liker klassisk. Her er det jo så mye å velge imellom, men vil anbefale de som liker klassisk musikk å høre brandenburg concerto no. 3 da det er en klassisker.
Den var faktisk bra, tydeligvis noen som skjønner låta
Og Susan Boyle har faktisk også gjort en cover, hadde ikke forventet meg det store av den, da hun tross alt ikke pleier å bevege seg i DMs genrer. Men den var overraskende bra
[youtube]oPGA_iaRk44&ob[/youtube]
Og så Tori Amos' sin tolkning av samme låta;
Antall ord: 59
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her