Universet & dets hemmeligheterJordens rensning i 2007

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

skeptikeren skrev:Hectate;
Link?
Sorry det med M45-hopen er ikke fra internett, men fra pensum i astronomi ved universitetet i Oslo.
Det med Pleiadere står vel bl.a. nevnt på siden til Ashtar eller noe sånt, gjør det ikke?
Antall ord: 43
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 10:30
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Ok, det med 45 hopen visste jeg.

Det andre er ikke verdt og bry seg med...natti
Antall ord: 17
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Tom 34 skrev:Unnskyld meg Gaute, men kan du gå litt dypere inn i hva Pleiadebevisstheten er. Uten å fortelle meg at jeg ikke er klar, ikke forstår osv. Det er sikkert helt riktig i såfall, men så belær meg!!
Jeg skal gjøre et forsøk. Og er det fortsatt vanskelig å forstå så får du trimme google-ferdighetene dine litt da vet du. ;) Så slipper vi å chatte ihjel denne tråden.. For denne tråden handler om budskapet i kanaliseringene, ikke om fenomenet kanalisering.

Jeg kanaliserer ofte en kollektiv Pleiadebevissthet. Det vil si, en felles bevissthet som befinner seg et eller annet sted i stjernekonstellasjonen Pleiadene. Vi har alle bevissthet, og vi kan alle sammen "koble" oss på andre bevisstheter. Dette kalles kanalisering. Vi er alle ett vet du kanskje. Så selv om vi fysisk ikke er forbundet til hverandre, så er vi det på det høyere plan. Uansett hvor vi måtte befinne oss i Universet, eller på "den andre siden" etc. så deler vi alle forbindelsen vi har til "kilden". Alt er energi, all energi vibrerer på en viss frekvens. Kanalisering handler om å "tune" seg inn på ulike frekvenser, å ta imot budskap fra bevisstheter som ligger på visse frekvenser. Dette kan alle lære seg, ved å f.eks å ta et kurs hvor du får åpnet kronechakra, så du blir lettere mottakelig. For min del begynte jeg å kanalisere etter et healing-kurs i 2004. Pga. de høyfrekvente healing-energiene fikk jeg høynet mine egne energier, slik at jeg etter et par dager med selvhealing hjemme på sofaen - plutselig ble jeg overrasket over at "noe" begynte å ta over ansiktet mitt og munnen. Jeg fikk massasje og healing av noe jeg ikke kunne se, "noen" dro og tøyde i ansiktet på meg, og muskler i ansiktet som jeg ikke engang ante jeg hadde bevegde seg. Etter noen timer - kom det plutselig et utenomjordisk språk ut av meg. Etterhvert ba jeg om å få beskjedene på engelsk, og til slutt kom de på norsk. Og siden har jeg fortsatt med dette.

Det finnes heldigvis så mye informasjon om kanalisering ute på nettet, at jeg ikke trenger å utbrodere noe mer om dette. Bare let litt rundt - så får du svar på alt du lurer på :)
Antall ord: 382

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Gaute »

Hecate skrev:
Gaute skrev:Hecate:
Man må bare ta alt i sitt eget tempo. Forløsningen kommer før eller siden uansett i disse tider. Og når den kommer, så tar den ihvertfall ikke livet av oss eller våre kjære. :)

En forløsning som går på frykt for å miste de man er glade i vil vel bl.a føre til at medlidenhet skiftes ut med medfølelse.
Jeg jobber med det jevnt og trutt og jeg har kommet laaaangt. Du skulle hilst på meg for et par år siden #-o
Samtidig er jeg også veldig bevisst på at jeg ikke skal la det overskygge noe, jeg setter av tid til meg selv som jeg tillater dritten å komme ut. Og går det for lang tid imellom, så renner det bare over og jeg må få balanseringer. Jeg har hatt kjempeutbytte av den siste balanseringen min. Kan hende det var dine kanaliseringer som tross alt trigget frem ubalansen forut for den....eller så var det jordskjelvene :mozilla_tongue:
Ja du skulle hilst på meg også for et par år siden, hehe. Det skjer MYE på kort tid...det er helt sikkert :D
Jeg var også utrolig ubalansert den tiden du kommenterte at du trengte å kontakte healern din for balansering. Det er energiene på Jorden nå som jobber på høygir med oss. Og den portalen jeg og et par venner satte opp natt til 1. februar, som for øvrig gjaldt et par jordskjelv som er på vei, satte igang en enorm utrensning i oss. Både under og etter portal-åpningen hostet og harket vi alle 3, og tårene trillet. Masse følelser kom frem i oss. Og en av oss som "ser" så helt tydelig detaljene rundt to jordskjelv som vil komme ved Geiranger, og ett i Oslofjorden. Hun kjente også Jordens følelser, at hun(jorden) ikke klarer å vente stort lenger med å forløse sine følelser gjennom disse skjelvene. Selv ble jeg utslått av en kraftig influensa dagen etter dette, og har aldri hatt en verre hoste i hele mitt liv! Har hostet så jeg har hatt blodsmak i kjeften hele denne uken. Og blokkeringene mine toppet seg dagen etter denne åpningen, nå har det meste heldigvis løsnet - takket være hosten som renset halschakra ;) Vi fikk vite at de energiene vi kanaliserte ned og etablerte den dagen ville spre seg utover hele landet. Så ingen vil unnslippe forløsningsenergiene :D
Antall ord: 406

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Appelsin
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Jan 2005 21:50
19
Lokalisering: Inni et skall
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Appelsin »

"I choose another path"!

:mozilla_wink:
Antall ord: 6
"There are more things in heaven and earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy" - Shakespear

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Gaute »

Appelsin skrev:"I choose another path"!

:mozilla_wink:
Choose what thou wilt :)
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Da er den 8ende februar over i hele Norge og vi har ikke hatt noe jordskjelv i Lærdal.

Da håper jeg Gaute kan stå fram som den løgneren han er.
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ragerod
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Jan 2007 01:23
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vest

Innlegg av ragerod »

Hecate skrev:Det er rundt 500 stjerner der og de er omtrent 50 millioner år gamle...det kan jo være mange binære systemer eller større solsystemer som ikke er oppdaget....selvom vi ser greit ut til den avstanden (ca. 380ly) ihvertfall refleksjonståkene synes godt...
Hvorfor de bor akkurat der, vet jeg ikke. De har valgt et veldig ungt solsystem, i såfall.
Pleiadere er visst ferdige med sin erfaringsbaserte læring og bistår nå oss i vår.
Rart, trudde det skulle være 2000 stjerner der og alderen ca 25 millioner år. Avstanden er vel ca 410 lysår fra jorden og avstanden mellom stjernene i denne hopen ca 7 lysår. Alderen på denne stjernehopen tilsier at liv ikkje kan eksistere i dette miljøet, noe svært få av pleiade-tilhengerene vil diskutere.

Husker ikkje att kvifor pleiadene kunne leve der...fekk det forklart en gang... :mozilla_oops:
Antall ord: 154
If we spread lies like a disease
we might just infect those around us
with madness...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Gaute »

BA skrev:Da er den 8ende februar over i hele Norge og vi har ikke hatt noe jordskjelv i Lærdal.

Jeg har jo sagt at jeg ikke tør å si for sikkert om datoene stemmer. Tid er håpløst å kanalisere ned nøyaktig, siden energien for fremtiden alltid er i endring, bl.a pga vårt frie valg. Men at det vil komme flere store jordskjelv i nær fremtid er jeg overbevist om. Bl.a i Geiranger og Oslofjorden. Og i mars, Nordsjøen.

Hvorfor den bitre tonen da BA? Er du ute etter meg eller? :lol:
Antall ord: 113

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

Gaute skrev:
BA skrev:Da er den 8ende februar over i hele Norge og vi har ikke hatt noe jordskjelv i Lærdal.

Jeg har jo sagt at jeg ikke tør å si for sikkert om datoene stemmer. Tid er håpløst å kanalisere ned nøyaktig, siden energien for fremtiden alltid er i endring, bl.a pga vårt frie valg. At det vil komme flere store jordskjelv i nær fremtid er jeg overbevist om. Bl.a i Geiranger og Oslofjorden. Og i mars, Nordsjøen.

Hvorfor den bitre tonen da BA? Er du ute etter meg eller? :lol:
Nei, jeg er ikke ute etter deg, men jeg vil gjerne ha slutt på disse "kanaliseringene" dine fordi de er bare fulle av bullshit. Det er løgn fra ende til annen.

Du ville jo aldri lagt ut noe fra disse kanaliseringene hvis det bare var tankespinn, og disse jordskjelvene og datoene var tydeligvis bare tankespinn.
Antall ord: 170

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Gaute »

BA skrev:Nei, jeg er ikke ute etter deg, men jeg vil gjerne ha slutt på disse "kanaliseringene" dine fordi de er bare fulle av bullshit. Det er løgn fra ende til annen.

Du ville jo aldri lagt ut noe fra disse kanaliseringene hvis det bare var tankespinn, og disse jordskjelvene og datoene var tydeligvis bare tankespinn.
Da må jeg skuffe deg BA, kanaliseringer vil du bare se mer og mer og mer av fremover. Ikke bare mine, men også andres :D

Det er ikke tankespinn nei, flere av datoene som har kommet frem gjelder portal-åpninger som har med de ulike jordskjelvene å gjøre. Energier skal balanseres for å minske skadeomfanget. Dette gjorde jeg og et par venner 1. februar. Denne portalen gjaldt jordskjelvene som kommer ved Geiranger og Oslofjorden. Datoer for noe i fremtiden er vanskelig å vite presist, siden energiene for fremtiden som sagt hele tiden er i endring. Men datoene for portal-åpninger er nøyaktige, disse er det jo vi selv som aktivt må ta del i. Jordskjelvene er det bare Jorden som kan skape. Vi får bare vente å se fremover BA, jeg for min del vet at jordskjelvene kommer i veldig nær fremtid, men de nøyaktige tidspunktene tør jeg ikke si for sikkert.
Antall ord: 211

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

Gaute skrev:
BA skrev:Nei, jeg er ikke ute etter deg, men jeg vil gjerne ha slutt på disse "kanaliseringene" dine fordi de er bare fulle av bullshit. Det er løgn fra ende til annen.

Da må jeg skuffe deg BA, kanaliseringer vil du bare se mer og mer og mer av fremover. Ikke bare mine, men også andres :D

Det er ikke tankespinn nei, flere av datoene som har kommet frem gjelder portal-åpninger som har med de ulike jordskjelvene å gjøre. Energier skal balanseres for å minske skadeomfanget. Dette gjorde jeg og et par venner 1. februar. Denne portalen gjaldt jordskjelvene som kommer ved Geiranger og Oslofjorden. Datoer for noe i fremtiden er vanskelig å vite presist, siden energiene for fremtiden som sagt hele tiden er i endring. Men datoene for portal-åpninger er nøyaktige, disse er det jo vi selv som aktivt må ta del i. Jordskjelvene er det bare Jorden som kan skape. Vi får bare vente å se fremover BA, jeg for min del vet at jordskjelvene kommer i veldig nær fremtid, men de nøyaktige tidspunktene tør jeg ikke si for sikkert.
Svada!

Jordskjelvet ved Geiranger skulle komme i begynnelsen av februar og nå er vi snart medio feb. Du var helt på jordet med den spådommen. Du fastsatte en dato for jordskjelvet på Lærdal, og var helt på jordet der også.

Dette er foreløpig jordskjelvene i Norge i februar på www.jordskjelv.no.
Dato Kl. Styrke Sted
01/02/2007 15:26:14 1.9 Ca. 0 km sørøst for Lærdal
02/02/2007 13:26:34 2.4 Nordvest-Russland/Kola
02/02/2007 14:02:11 2.2 Nordvest-Russland/Kola
02/02/2007 15:37:37 2.2 Ca. 73 km sør for Mandal
03/02/2007 06:00:03 2.2 Ca. 172 km vest for Longyearbyen
03/02/2007 10:06:43 2.1 Ca. 79 km vest-nordvest for Narvik
04/02/2007 04:55:34 2.2 Nordvest-Russland/Kola
Som du ser er det ingen jordskjelv i Geiranger hittil og ingen i Lærdal den 8. februar.

Når du så påstår at hvis det var den minste sjanse for at dette var tankespinn så ville du ikke lagt det ut, så viser det for alle og enhver at du lyver.

Dette har jeg vist tidligere også, men nå bør det vel ikke være noen tvil. I mars vil jeg også komme tilbake for å vise det for de som fortsatt tror blindt på slike som deg.
Antall ord: 457

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tom_34
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 09 Nov 2006 18:06
18

Innlegg av Tom_34 »

Ok...jeg skal si meg 100% enig i det du sier om en kollektiv spirituell forbindelse, jeg skal også være med på at vi antakelig til stadighet (eller kontinuerlig) har ubevisst (og bevisst) kontakt med både individuelle (i den grad dette finnes) spirituelle enheter og helheten som sådan. Men de kanaliseringene du og andre foretar har jeg oppriktig en følelse av at er en ubevisst (eller bevisst) videreføring av Blawatskys ville "lappeskriving" med bevisstheter i samme stjernehop. I beste fall er det selvbedrag, i verste fall er det et bevistt bedrag av andre!

Er dette aktuelle linker ang fenomenet?

http://www.galactic.no/kjole/nordic/foton.html
http://www.galactic-server.net/rune/tidsald.html
Antall ord: 120

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
20

Innlegg av Hecate »

Gaute skrev:
Hecate skrev:
Gaute skrev:Hecate:
Man må bare ta alt i sitt eget tempo. Forløsningen kommer før eller siden uansett i disse tider. Og når den kommer, så tar den ihvertfall ikke livet av oss eller våre kjære. :)

En forløsning som går på frykt for å miste de man er glade i vil vel bl.a føre til at medlidenhet skiftes ut med medfølelse.
Jeg jobber med det jevnt og trutt og jeg har kommet laaaangt. Du skulle hilst på meg for et par år siden #-o
Samtidig er jeg også veldig bevisst på at jeg ikke skal la det overskygge noe, jeg setter av tid til meg selv som jeg tillater dritten å komme ut. Og går det for lang tid imellom, så renner det bare over og jeg må få balanseringer. Jeg har hatt kjempeutbytte av den siste balanseringen min. Kan hende det var dine kanaliseringer som tross alt trigget frem ubalansen forut for den....eller så var det jordskjelvene :mozilla_tongue:
Ja du skulle hilst på meg også for et par år siden, hehe. Det skjer MYE på kort tid...det er helt sikkert :D
Jeg var også utrolig ubalansert den tiden du kommenterte at du trengte å kontakte healern din for balansering. Det er energiene på Jorden nå som jobber på høygir med oss. Og den portalen jeg og et par venner satte opp natt til 1. februar, som for øvrig gjaldt et par jordskjelv som er på vei, satte igang en enorm utrensning i oss. Både under og etter portal-åpningen hostet og harket vi alle 3, og tårene trillet. Masse følelser kom frem i oss. Og en av oss som "ser" så helt tydelig detaljene rundt to jordskjelv som vil komme ved Geiranger, og ett i Oslofjorden. Hun kjente også Jordens følelser, at hun(jorden) ikke klarer å vente stort lenger med å forløse sine følelser gjennom disse skjelvene. Selv ble jeg utslått av en kraftig influensa dagen etter dette, og har aldri hatt en verre hoste i hele mitt liv! Har hostet så jeg har hatt blodsmak i kjeften hele denne uken. Og blokkeringene mine toppet seg dagen etter denne åpningen, nå har det meste heldigvis løsnet - takket være hosten som renset halschakra ;) Vi fikk vite at de energiene vi kanaliserte ned og etablerte den dagen ville spre seg utover hele landet. Så ingen vil unnslippe forløsningsenergiene :D
Det er litt sprøtt..jeg har jo vært forkjølet en stund selv, men sønnen min har jo smittet meg (barnehagegruff) ...uansett så begynte healern min å blø neseblod mens hun jobbet med meg. Hun hadde vært tett i nesen hele dagen og da vi var ca. halvveis i balanseringen, måtte hun løpe ut og pusse nesen for blodet bare rant.... :mozilla_surprised:

Karen Bishop har skrevet en del om fysiske symptomer ved portalåpninger og forkjølelse er veldig vanlig for det renser effektivt.
Antall ord: 498
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
20

Innlegg av Hecate »

ragerod skrev:
Hecate skrev:Det er rundt 500 stjerner der og de er omtrent 50 millioner år gamle...det kan jo være mange binære systemer eller større solsystemer som ikke er oppdaget....selvom vi ser greit ut til den avstanden (ca. 380ly) ihvertfall refleksjonståkene synes godt...
Hvorfor de bor akkurat der, vet jeg ikke. De har valgt et veldig ungt solsystem, i såfall.
Pleiadere er visst ferdige med sin erfaringsbaserte læring og bistår nå oss i vår.
Rart, trudde det skulle være 2000 stjerner der og alderen ca 25 millioner år. Avstanden er vel ca 410 lysår fra jorden og avstanden mellom stjernene i denne hopen ca 7 lysår. Alderen på denne stjernehopen tilsier at liv ikkje kan eksistere i dette miljøet, noe svært få av pleiade-tilhengerene vil diskutere.

Husker ikkje att kvifor pleiadene kunne leve der...fekk det forklart en gang... :mozilla_oops:
De tallene jeg har er fra da jeg tok astronomi i 2001, så det kan ha kommet nye og bedre estimater av både alder og antall på de 6 årene. Det er Universe av Freedman og Kaufmann 6.utg. jeg har om astronomi...den er nok ganske utdatert. :)
Jeg har nyere bøker i astrofysikk, men der er det bare fokus på metrikken til universet (kosmologi),og stjerne/galakseutvikling.
Antall ord: 226
~Lao Tzu

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links