Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderÅndenes makt eppisode 4

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
charra
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Jan 2005 15:29
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av charra »

Har selv vært på kurs med Tone. Var skeptisk til dette med transe, men helt overbevist etter å jeg fikk se det selv. Fikk se litt transfigurasjon også :mozilla_smile:
Antall ord: 30
Charlotte

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Sep 2006 00:01
18
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

jeg synes dagens episode var kjedelig.. følte det at jeg fikk alt inn med ei teskje. først forteller programlederen om ting som skjer, og så forteller "ofrene", og så forteller klarsynte 1 hva hun opplever, og så forteller klarsynte 2, og så blir alt oppsumert og fortalt på nytt når alle er samlet, og så kommer "faktaene" som skal bevise at de klarsynte hadde rett.. og tones transe var ikke overbevisende.. men nå er det første gangen jeg ser disse personene opptre, og hadde jeg sett tone i transe før hadde jeg nok klart å bli overbevist.. men de kom med mye som viste seg å stemme og alt ble stille etter at de hadde reist, så flinke var de jo.. men favoritten min er fortsatt olav..
Antall ord: 130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Christina

Innlegg av Christina »

Synes det var en spennende episode jeg..... Ikke spennende i den forstand at det skjedde så mye men Tone var jo artig å se på da... Synes hun forandret seg veldig jeg når hun ble Marcello Haugen, spennede!
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

transfigurerte hun, eller ikke????

jeg er forvirret her.....
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sosja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 22 Mar 2005 09:54
19
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av sosja »

JUNE skrev:transfigurerte hun, eller ikke????

jeg er forvirret her.....
Neida, hun gikk kun i transe.

Jeg har vært i et Iliukaråd tre ganger, der Leif Havik går i transe. Iliuka er en indianerhøvding visstnok, som snakker gjennom Leif. Denne Iliuka ødela veldig mye for meg, Man skulle følge rådene som han ga.Så jeg er vel litt skeptisk til det der, men,men. Forøvrig synes jeg det ble smør på flesk denne gang i åndenes makt. :mozilla_smile:
Antall ord: 87
sosja

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
liseviola
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Des 2005 03:30
18
Lokalisering: melhus

Innlegg av liseviola »

jeg likte denne episoden jeg! ja da, det ble litt mye "smør på flesk", men jeg syntes det var veldig interesangt og se tone i transe, og se at både tone og knut så mye av det samme.. :)
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
.::Adina::.
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Nov 2005 14:46
19
Lokalisering: Akershus

Innlegg av .::Adina::. »

Fikk latterkrampe når'a vrengte overleppa opp og laga alle de rare lydene, haha :lol:
Antall ord: 15
I wish my grass was emo, so it could cut itself!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lizziee
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Sep 2006 23:19
18
Lokalisering: trondheim

Innlegg av lizziee »

Magikeren skrev:Merkelig så stille det var fra de skeptiske denne gangen.. Finner dere ikke noe å sette fingeren på? :D
:D:D
haha..de gjør visst ikke det ;P
Antall ord: 28
dyreelsker

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JanM
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Sep 2006 11:44
18

Innlegg av JanM »

Jeg synes det var påfallende at hun først blei spurt om hun husket noe av det hun hadde blitt fortalt i sin transe (svaret var da nei), deretter når transen var over likevel gjenga transens fastslåelse av årstallet 1950 prikk.

Jan.
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Magikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Jul 2006 19:53
18
Lokalisering: Bodø

Innlegg av Magikeren »

JanM skrev:Jeg synes det var påfallende at hun først blei spurt om hun husket noe av det hun hadde blitt fortalt i sin transe (svaret var da nei), deretter når transen var over likevel gjenga transens fastslåelse av årstallet 1950 prikk.

Jan.
Det er ofte sånn når de er i transe så klarer de ikke så lett å huske alt selv. Men hvis de blir fortalt noe så kan det ofte komme tilbake. De er somregel ikke "helt borte" under transen, men som et transemedium jeg kjenner sier det.. Det blir som å sitte på siden av seg selv på en måte"..
Antall ord: 108

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Programma er useriøse og mynta på dei som tror og lar seg lede til å tro. Skuespillerprestasjonane var rå, både flaue og latterlige, spesiellt da hu forandra ansiktet.
Antall ord: 29
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Magikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Jul 2006 19:53
18
Lokalisering: Bodø

Innlegg av Magikeren »

madjava skrev:Programma er useriøse og mynta på dei som tror og lar seg lede til å tro. Skuespillerprestasjonane var rå, både flaue og latterlige, spesiellt da hu forandra ansiktet.
Jaha? Basert på hva?
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
charra
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Jan 2005 15:29
19

Innlegg av charra »

madjava skrev:Programma er useriøse og mynta på dei som tror og lar seg lede til å tro. Skuespillerprestasjonane var rå, både flaue og latterlige, spesiellt da hu forandra ansiktet.
Vel, man skal ikke tro blindt på alt, det må jeg si meg enig i.
Men hadde du sett Tone i transe selv hadde du nok vært av en annen oppfatning :mozilla_wink:
Antall ord: 65
Charlotte

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
catseye78
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Okt 2006 07:54
18
Lokalisering: Langt oppi lia, der ligg det eit hus....;)

Innlegg av catseye78 »

Magikeren skrev:Merkelig så stille det var fra de skeptiske denne gangen.. Finner dere ikke noe å sette fingeren på? :D

ja ikke sant :D Til og med samboeren min holdt kjeft denne gangen...Han bruker på å sitte å kjefte og smelle mens hele programmet varer :mozilla_laughing:
Antall ord: 44
Mennesker som er vakre på innsiden blir vakre på utsiden, Men mennesker som er vakre på utsiden kan også være vakre på innsiden.............................................

PS: det er vørterøl:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links