Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerilluminati og deres svarte magi

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Dette høres ut som en umoden ånd som prøver å skremme deg. Og det er jo ingenting å frykte, siden han ikke kan gjøre deg noe som helst, samme hvor skummel han vil ha deg til å tro han er :)
I det du slutter å frykte eller å irritere deg over denne ånden, så slipper han taket. Gi ham kjærlighet du, slik du hadde forsøkt tidligere da han ble så sur :D Jeg har også vært plaget av en slik en. Hørte ikke stemmene hans, men jeg kunne kommunisere med ham gjennom muntlig kanalisering, som jeg kan starte og stoppe selv. Jeg ble påvirket psykisk av den lave energien, men ånden slapp taket etter at jeg sendte ham kjærlighet og forståelse - verre var det faktisk ikke. Selv om det riktignok tok et par uker før jeg skjønte hvor enkelt det var.

Du kan heller be om at kun energier av kjærlighet skal få lov til å komme til deg. En av erkeenglene f.eks. Jeg kjenner til andre som har fått mindre utviklede vesener gjennom i kanaliseringer, som har utgitt seg for å være hjelpere. Disse kommer med frekke og formanende beskjeder, så de er lette å gjennomskue. Kilder som er av kjærlighet kommer aldri med den slags beskjeder, men viser alltid medfølelse og forståelse.

Og glem leger eller psykologer av "den gamle skolen", de har ikke peiling - men det vet du jo ser jeg. De pillene du sannsynligvis ville fått da, hadde bare lagt et sløvende lokk på evnene dine, og attpåtil gitt en haug av bivirkninger.

Dersom du ikke takler dette på egen hånd, så bør du ta kontakt med noen som kombinerer psykologi med holistisk tankegang. Med andre ord noen som ikke er så ensporet at de slavisk følger legemedisinen i total uvitenhet om at det finnes en virkelighet utenfor disse bøkene de begrenser seg til.
Jeg kjenner en som er utdannet psykolog, har 20 års erfaring som healer - og som i tillegg har erfaring med kanalisering. Går du til noen med en slik bakgrunn så kan du ihvertfall være sikker på at du slipper både å måtte ta tvilsomme legemidler og å bli stilt diagnosen sinnsyk :D
Antall ord: 378

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links