Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Spiritisme
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Sep 2006 10:52
- 18
Jeg har aldri villet involvere meg i quijabrett fordi jeg ville ikke gjøre noe jeg ikke visste nok om. Har sett mange som har blitt livredde av det, men det skjedde som regel ikke noe farlig da.... Som med mye annet så må man vite hva man holder på med.
Antall ord: 51
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Aug 2006 20:30
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Os
Jeg å 3,4 andre hadde tenk til å ha spiritisme i en sånn gruve eller sånn så tyskerene var i under krigen..Å der har det dødd folk å slikt å derfor skal vi ha det der.. Men jeg vet ikke om jeg tør.. Jeg vet nesten ingen ting om det.. Men de andre som skal vere der de vet mye om det har de sagt..Jeg vet ikke helt om jeg tørr...Er det noen som vet om den gruve tingen i Os?? I mobergsviken??.. Å burde jeg vere med?? Eller er det for farlig?..
Antall ord: 96
Ser Ned På Ett Kutt Gjør Det Igjen, Men Nå Er Det Slutt...
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
vet ikke.. men er det ikke en smule tåpelig å spørre om når en skal dø? om det så er på tullspill eller ordentlig?.. hva er vitsen.. et svakt sinn kan jo bli psykisk påvirket selv om sidemannen flytter på glasset???
ikke alt folk vet sitt beste...
ikke alt folk vet sitt beste...
Antall ord: 50
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Sep 2006 23:19
- 18
- Lokalisering: trondheim
Re: Spiritisme
spiritisme er noe jeg holder meg laangt unna:(Alizz skrev:En kompis(Roger) av meg spilte spiritisme med sin kompis.
Roger å kompisen syns dette var ganske så morsomt. Så kompisen til Roger spurte ko ti han sko dø. Så fikk han i svar "Om 2 dager" De lo å syns d var ganske så løye. 2 dager etter døde han i en elv. =(
(hørres rart ut) For eg tror d e litt innbildninger i det spillet.
hvis det er sannt det du sier så har jeg og en historie om det der..
onkelen min...lekte spirritisme med noen kompiser..jeg var ikke født ennå da..
og selvfølgelig spørte han om når han kom til å dø...han skulle dø før han blei 20 i en bilulykke...dagane gikk no da...en natt...så var han ute med kompisen sin og kjørte...bestemof og bestefar fortalte meg at den natten hadde hunden deres blitt helt gal..adde bjeffet og vært redd..så de tenkte at noe måtte være galt...de fikk telefon om at han hadde vært i en bilulykke..han var ikke 20 år enda heller...det var han som var passasjer og han som døde..ikke føreren..biled hadde krasjet i et tre og snurret rund og rundt mange ganger..
så.... jeg holder meg langt unna spiritisme.. jeg har også på en følelse at man kan kalle til onde ånder i en sånn lek også..man er for åpen og vet ikke hva man gjør
Antall ord: 262
dyreelsker
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Sep 2006 23:19
- 18
- Lokalisering: trondheim
Re: Spiritisme
beklager skrivefeilene..har det litt travelt med å komme meg på bussen..hehelizziee skrev:spiritisme er noe jeg holder meg laangt unna:(Alizz skrev:En kompis(Roger) av meg spilte spiritisme med sin kompis.
Roger å kompisen syns dette var ganske så morsomt. Så kompisen til Roger spurte ko ti han sko dø. Så fikk han i svar "Om 2 dager" De lo å syns d var ganske så løye. 2 dager etter døde han i en elv. =(
(hørres rart ut) For eg tror d e litt innbildninger i det spillet.
hvis det er sannt det du sier så har jeg og en historie om det der..
onkelen min...lekte spirritisme med noen kompiser..jeg var ikke født ennå da..
og selvfølgelig spørte han om når han kom til å dø...han skulle dø før han blei 20 i en bilulykke...dagane gikk no da...en natt...så var han ute med kompisen sin og kjørte...bestemof og bestefar fortalte meg at den natten hadde hunden deres blitt helt gal..adde bjeffet og vært redd..så de tenkte at noe måtte være galt...de fikk telefon om at han hadde vært i en bilulykke..han var ikke 20 år enda heller...det var han som var passasjer og han som døde..ikke føreren..biled hadde krasjet i et tre og snurret rund og rundt mange ganger..
så.... jeg holder meg langt unna spiritisme.. jeg har også på en følelse at man kan kalle til onde ånder i en sånn lek også..man er for åpen og vet ikke hva man gjør
Antall ord: 276
dyreelsker
Hide post links |