Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderLier

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Kvitskrømt
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Des 2006 17:25
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Mot vest...

Innlegg av Kvitskrømt »

Ok, jeg vet fint lite om Lier psykiatriske, men jeg har hatt endel undervisning om psykiatri og psykiatriens historie i Norge (går på sykepleien). Jeg går ut fra at dere kan endel om Liers historie og har dette i bakhodet når dere tusler rundt med lommelykt og kamera.
Husk på at mennesker ble fjernet fra hjemmene sine for å bo på Lier. Noen pasienter bodde i disse store institusjonene hele sitt voksne liv. Mennesker levde og døde her...
Jeg er ikke sint, og jeg mener ikke å kjefte på noen. Jeg vil bare be dere om å huske på institusjonens historie før dere går inn og "underholder" dere :lol:
Antall ord: 111
Ingenting er så absurd at ikke en filosof har sagt det.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
magne_c
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Des 2006 13:31
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: asker

Innlegg av magne_c »

SvartMagi skrev:
olav moldestad skrev:rart ikke lier komune setter opp vakter for å holde paranormal folket unna :)

Dere veit det er straffbart å bryte seg inn der!! Det kan ende med dere blir tatt og anmeldt for innbrud??
Fordi sånn ca 300*24*365 er ganske mye penger.

Dessuten er det ikke innbrudd når døra står oppe.

Er det ikke innbrudd hvis døre står oppe???? Tro omigjen, jeg jobber som vekter. Hva hadde du gjort hvis noen bare spaserte inn i huset ditt hvis døra sto oppe? Og det er ikke innbrudd, ingenting i den loven som sier at man må bryte opp døra. Den omfatter å oppholde seg\ta seg inn på annens eiendom.
Derimot tviler jeg sterkt på at det er vakthold der, av den enkle grunn at det ville kostet mer med vakthold enn å rive hele stedet. Og grunnen til at det ikke er revet er fordi kommunen ikke har råd, og det er ikke en prroritert sak. Vektere finnes det heller ikke noe særlig av på psykiatriske sykehus, da det er pleierne sitt annsvar å holde orden på pasientene. Det har ikke vektere lov til, så hvorfor i all verden skulle da sykehuset bruke penger på dette? Det er svindyrt å leie vektere...
Vær snille og sjekk opplysninger før dere legger dem ut fokens, og ikke tro på ALT dere hører...
Antall ord: 234
hva skal man tro om alt man opplever?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links