Drømmer, NDO & ut av kroppenHvordan påkalle en død person?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Magikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Jul 2006 19:53
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bodø

Innlegg av Magikeren »

Hehe, nei det er lite moderering på meg :mozilla_wink:
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

[quote="Magikeren"]Ja det har han, met er det virkelig ikke mulig å diskutere det emnet som blir tatt opp? [quote]

Nei, tror ikke det altså. :mozilla_tongue:
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

*Lille* skrev: Ikke slemt ment, men jeg kan holde hånden på hjertet og si at jeg gruer meg... Redd for å ikke passe inn.
Ja jeg også, jeg blir jo yngst av alle så vidt jeg vet! Men det blir sikkert moro da. Satser på det. Mange som sikkert også tenker at de ikke vil passe inn og sånn, men det er vel mest noe man føler selv tror jeg.

Når det gjelder innstilling til folk tror jeg at jeg skal prøve å dømme folk mest mulig uavhengig av hva de har sagt på forumet, for som du sa Heia, man kjenner jo ikke hverandre. Man må jo gå folk i møte med åpenhet, syns jeg.
Antall ord: 121

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

karina skrev:
*Lille* skrev: Ikke slemt ment, men jeg kan holde hånden på hjertet og si at jeg gruer meg... Redd for å ikke passe inn.
Ja jeg også, jeg blir jo yngst av alle så vidt jeg vet! Men det blir sikkert moro da. Satser på det. Mange som sikkert også tenker at de ikke vil passe inn og sånn, men det er vel mest noe man føler selv tror jeg.

Når det gjelder innstilling til folk tror jeg at jeg skal prøve å dømme folk mest mulig uavhengig av hva de har sagt på forumet, for som du sa Heia, man kjenner jo ikke hverandre. Man må jo gå folk i møte med åpenhet, syns jeg.

Har møtt noen av de før, men likevel. Ja blir skummelt. Men klart, dømmer jo ikke etter hvordan folk skriver :mozilla_tongue: Blir spennende, om jeg tørr...
Antall ord: 152

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av karina »

Ja du må tørre! VI tør sammen!

Jeg har jo ikke møtt noen før. DET er skummelt det!
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

karina skrev:Ja du må tørre! VI tør sammen!

Vet ikke hvordan jeg skal komme meg dit...

Vi er minst... Jeg er bare et knapt år eldre enn deg. Men tro meg, d vil ikke se sånn ut :mozilla_tongue:
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av karina »

*Lille* skrev:
karina skrev:Ja du må tørre! VI tør sammen!

Vet ikke hvordan jeg skal komme meg dit...

Vi er minst... Jeg er bare et knapt år eldre enn deg. Men tro meg, d vil ikke se sånn ut :mozilla_tongue:
Syns du har voksent ansikt jeg. Helt seriøst. Men du MÅÅ komme! Bare gå inn på nsb.no eller trafikanten.no eller noe.
Antall ord: 80

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

Takk :D Aldri hørt før^^
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Apple
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Aug 2006 21:07
18

Innlegg av Apple »

Kan man ha jevnlig kontakt med noen som er død?
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
-Marie-
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Mar 2006 22:13
18
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av -Marie- »

Apple skrev:Kan man ha jevnlig kontakt med noen som er død?
Enkelte kan det, ja.
Antall ord: 17
Du kan velge glede, uansett omstendigheter..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kthon2

Re: Hei

Innlegg av kthon2 »

olav moldestad skrev:Vil bare spørre, dere som legger ut råd hær, er det av egen erfaring?
Har dere hat kontakt med døde? Synes her er mange som legger ut svar som er litt vel på bærtur, men skal ikke si så mye mere. Det er mye som spiller inn om man skal få kontakt med en dødd person, det er ikke bare å gå igang med ouija, eller tro at dette kan du, etter å lest en skummel bok. Husk du kan gjøre mere skade en nytte for deg om du ikke kan det du driver med!!.
Er det noen som har nevnt ouija her? ja det er egentlig for hvem som helst å sette igang med Åndekontakt hvorfor ikke? jeg synes mange kommer med mye bra her jeg.

Til dere som ønsker å kontakte ånder selvførgelig kan dere det, det som er viktig er å beskytte seg, og det tar tid å utvikle evnen i seg.

Hilsen Kenneth
Antall ord: 162

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sosja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 22 Mar 2005 09:54
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av sosja »

kthon2 skrev:
olav moldestad skrev:Vil bare spørre, dere som legger ut råd hær, er det av egen erfaring?
Har dere hat kontakt med døde? Synes her er mange som legger ut svar som er litt vel på bærtur, men skal ikke si så mye mere. Det er mye som spiller inn om man skal få kontakt med en dødd person, det er ikke bare å gå igang med ouija, eller tro at dette kan du, etter å lest en skummel bok. Husk du kan gjøre mere skade en nytte for deg om du ikke kan det du driver med!!.
Er det noen som har nevnt ouija her? ja det er egentlig for hvem som helst å sette igang med Åndekontakt hvorfor ikke? jeg synes mange kommer med mye bra her jeg.

Til dere som ønsker å kontakte ånder selvførgelig kan dere det, det som er viktig er å beskytte seg, og det tar tid å utvikle evnen i seg.

Har veldig lyst til å få kontakt med en avdød slektning,og kanskje fått noen gode råd, eller at det er noe de synes jeg burde vite om, etc, men kan ikke selv og vil ikke gi meg ut på noe jeg ikke har kontroll over. Det er jo mange medium der ute, og de er helt sikkert seriøse, men de jeg har kontaktet er så altfor dyr for min lommebok, dessverre.
Antall ord: 237
sosja

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
olav moldestad

Innlegg av olav moldestad »

Ja det er vel bare for "hvem som helst å sette i gang", men hva blir resultatet, hehe... det er noe annet :) Jeg er ikke enig at dette passer for hvem som helst i allefall.

Olav.

kthon2 skrev:

Hilsen Kenneth
Antall ord: 199

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

olav moldestad skrev:Ja det er vel bare for "hvem som helst å sette i gang", men hva blir resultatet, hehe... det er noe annet :) Jeg er ikke enig at dette passer for hvem som helst i allefall.

Olav.

kthon2 skrev:

Hilsen Kenneth
Hvem som helst kan jo ta kurs og prøve å åpne seg osv... Men vil ikke si at hvem som helst skal sette i gang på egenhånd liksom :mozilla_sealed: Det kan bli en smule farlig av det jeg har ærfart...
Antall ord: 242

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links