Det er ikke et spill!!Angelina79 skrev:Jeg kjenner flere som har drevet med spiritisme, eller bruk av ouija brett. Dem har da ikke en gang trengt å være i kontakt med glasset en gang! Det flytter helt av seg selv, og det har hendt ting som er mindre hyggelig.
Det er også en del som har havnet på sinnsykehus eLler bEhandlingssenter om dere vil kalle det det, da dem har drevet med spiritisme. Desuten skal man aldri spørre om å få se satan eller stille spørsmål om døden!
Jeg har selv prøvd det en gang, lyset gikk ganske så fort etter vi hadde begynt spillet.
Jeg ønsket ikke lenger å fortsette spille, og har ikke gjort det siden!
SKUMLE GREIER!!
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ rar ting med spiritisme
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Jul 2006 19:53
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bodø
Antall ord: 124
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Aug 2006 20:49
- 18
- Lokalisering: drømmeland
Nei det er kankje sant, men hva vil du kalle det da?Magikeren skrev:Det er ikke et spill!!Angelina79 skrev:Jeg kjenner flere som har drevet med spiritisme, eller bruk av ouija brett. Dem har da ikke en gang trengt å være i kontakt med glasset en gang! Det flytter helt av seg selv, og det har hendt ting som er mindre hyggelig.
Det er også en del som har havnet på sinnsykehus eLler bEhandlingssenter om dere vil kalle det det, da dem har drevet med spiritisme. Desuten skal man aldri spørre om å få se satan eller stille spørsmål om døden!
Jeg har selv prøvd det en gang, lyset gikk ganske så fort etter vi hadde begynt spillet.
SKUMLE GREIER!!
Hva er prinsippet med å bruke det?
Antall ord: 144
Angelina :=)
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Spiritismen er nesten som en religion, eller en livsfilosofi. Ouija er et hjelpemiddel for å komme i kontakt med åndeverdenen, men skal ham bruke det så bør man vite hva man gjør. Noen enkle prinsipper å følge er at du aldri gjør det allene, man bør be om beskyttelse og man må avslutte seansen orntlig når man er ferdig. At man får kontakt med djevelen blir ikke å skje, men lavtstående energier kan komme gjennom for å leke med deg altså skremme livskiten av deg.Angelina79 skrev:Nei det er kankje sant, men hva vil du kalle det da?Magikeren skrev:Det er ikke et spill!!Angelina79 skrev:Jeg kjenner flere som har drevet med spiritisme, eller bruk av ouija brett. Dem har da ikke en gang trengt å være i kontakt med glasset en gang! Det flytter helt av seg selv, og det har hendt ting som er mindre hyggelig.
SKUMLE GREIER!!
Les om spiritismen her: https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewtopic.php?t=231
Antall ord: 249
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Aug 2006 20:49
- 18
- Lokalisering: drømmeland
Men hva med de som har spurt om å få se satan og i ettertid har de aldri blitt seg selv igjen! Noe må de jo ha sett!Magikeren skrev:Spiritismen er nesten som en religion, eller en livsfilosofi. Ouija er et hjelpemiddel for å komme i kontakt med åndeverdenen, men skal ham bruke det så bør man vite hva man gjør. Noen enkle prinsipper å følge er at du aldri gjør det allene, man bør be om beskyttelse og man må avslutte seansen orntlig når man er ferdig. At man får kontakt med djevelen blir ikke å skje, men lavtstående energier kan komme gjennom for å leke med deg altså skremme livskiten av deg.Angelina79 skrev:Nei det er kankje sant, men hva vil du kalle det da?Magikeren skrev:Det er ikke et spill!!Angelina79 skrev:Jeg kjenner flere som har drevet med spiritisme, eller bruk av ouija brett. Dem har da ikke en gang trengt å være i kontakt med glasset en gang! Det flytter helt av seg selv, og det har hendt ting som er mindre hyggelig.
SKUMLE GREIER!!
Les om spiritismen her: https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewtopic.php?t=231
Men jeg skal ta meg tid til å lese om det! Har du selv prøvd?, i såfall skjedde det noe? :mozilla_smile:
Antall ord: 301
Angelina :=)
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Driver med en form for spiritisme ja, men bruker ikke selv ouija brettet. Som jeg sa tidligere, ikke stol på alt du hører om folk som ble gal etter å ha prøvd. Husk at det er veldig mange som e totalt imot spiritisme, fordi de ikke vet hva det egentlig dreier seg om. At det er for å komme i kontakt med satan og annen ondskap, noe som er en ganske vanlig oppfattning. Så spør f. eks en prest hva han synes om spiritisme. Mest sansynelig vil vedkommende være total motstander av det, fordi folk har et helt galt syn på spiritismen. Så det er nok veldig mange rykter som er satt ut for at folk skal holde seg unna dette, og som kjent kan en fjær bli til ti høns...
Antall ord: 135
Hide post links |