Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderStram lukt etter Lier

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
janrusto
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Aug 2006 22:23
18

Innlegg av janrusto »

hehe de vikrer spennende!
Eg kunne godt tenkt meg og vært me :mozilla_laughing:
Antall ord: 15
hoyhoy

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kthon2

Re: Enig

Innlegg av kthon2 »

kaja43 skrev:Må si meg enig med Atmi.
Hva gjør at dere reiser på sånne steder og tar inn bare for spenning og for å bli skremt?
Det dere senser er enten sjeler som lever i det astrale og ikke har kommet seg over i lyset. De er ofte forvirret og redde å søker kontakt for å få hjelp. På steder som har huset mye smerte eller voldsomme hendelser ligger det også igjen avtrykk som ikke har noe med ånder å gjøre, men som for utrenede kan tas inn som dette. Det er flott å gå sammen om å rense disse stedene for negative energier og få lyset inn. Men å løpe rundt for å oppleve gammel elendighet eller sjeler som har satt seg fast kun for egen morro? Hva får dere ut av det??
de som drar dit og leker med dette vil før eller siden ta kontakt med oss for å få hjelp, det går noen år så kommer de virkelige advarslene.

Kenneth
Antall ord: 164

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
science
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jun 2006 01:18
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av science »

kthon2 skrev:
Hva gjør at dere reiser på sånne steder og tar inn bare for spenning og for å bli skremt?
Det dere senser er enten sjeler som lever i det astrale og ikke har kommet seg over i lyset. De er ofte forvirret og redde å søker kontakt for å få hjelp. På steder som har huset mye smerte eller voldsomme hendelser ligger det også igjen avtrykk som ikke har noe med ånder å gjøre, men som for utrenede kan tas inn som dette. Det er flott å gå sammen om å rense disse stedene for negative energier og få lyset inn. Men å løpe rundt for å oppleve gammel elendighet eller sjeler som har satt seg fast kun for egen morro? Hva får dere ut av det??
de som drar dit og leker med dette vil før eller siden ta kontakt med oss for å få hjelp, det går noen år så kommer de virkelige advarslene.

Kenneth
Hjelp til hva da?
Antall ord: 170

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dealbreaker
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Jun 2006 22:48
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sarpsborg

Innlegg av dealbreaker »

science skrev:
kthon2 skrev:

Kenneth
Hjelp til hva da?
Casper kommer å tar dem og da må de ha hjelp til å få han bort igjen :P
Antall ord: 187
" Danger could be my middle name, but it's John."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ondmygg
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Mar 2006 19:10
18
Lokalisering: tønsberg

Innlegg av ondmygg »

JEG VIL Å TIL LIER!!!!!! høres kjempe spennende ut!! weeeee....... må bare dit!
Antall ord: 13
pip pip

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
science
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av science »

ondmygg skrev:JEG VIL Å TIL LIER!!!!!! høres kjempe spennende ut!! weeeee....... må bare dit!
Det er ikke noe spenndende i det hele tatt. På tross av mange turer opp ditt er det ingen på dette forumet som har sett eller hørt noe der oppe.

De har følt ubehag, men det kan gjerne kommer av overdrevne forventningen. Akkurat som du forventer noe av det stedet basert på X antall tråder uten noen som helst form for dokumentasjon.
Antall ord: 80

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dealbreaker
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Jun 2006 22:48
18
Lokalisering: sarpsborg

Innlegg av dealbreaker »

science skrev:
ondmygg skrev:JEG VIL Å TIL LIER!!!!!! høres kjempe spennende ut!! weeeee....... må bare dit!
Det er ikke noe spenndende i det hele tatt. På tross av mange turer opp ditt er det ingen på dette forumet som har sett eller hørt noe der oppe.

De har følt ubehag, men det kan gjerne kommer av overdrevne forventningen. Akkurat som du forventer noe av det stedet basert på X antall tråder uten noen som helst form for dokumentasjon.
glem d :P
Antall ord: 84
" Danger could be my middle name, but it's John."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
royviste
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 25 Aug 2006 04:20
18

Innlegg av royviste »

Jeg får en stygg ekkel følelse av dere som tuller med dette!

Dette er noe som er veldig seriøst! Her snakker vi om en plass som folk har hatt det veldig vodt.Samma om dere ikke tror på ånder,orbs osv, men dere kan vel vise respekt for folk som har vert innlagt der?

Mange av dere som er så gira på å reise opp på Lier vil ikke merke noe av åndelig aktivitet, grunnen til dette er bare for at dere vil ha det morsom med noe som er "skummelt". (tror ikke på ånder osv)

Jeg har selv aldri vert på Lier men vet godt at dette er noe som pirrer folk¨. Men dere kan risikere å få på dere en klebeånd å det er noe som ikke er hyggelig! ( opplevd det selv )
Jeg kan selv føle på kroppen når jeg er plasser der jeg ikke er velkomen av andre ting enn mensker!

Men har dere en så sår trang for å oppleve spenning dra til lier! Men en ting som er sikkert mange av dem som drar opp dit kommer tilbake til forumet her å spør om hjelp til forklaring hvorfor ekkle ting skjer!

En siste ting jeg må spøre om, Disse her Ghostfriends bildene som ligger ute, hvorfor i allverden springer han ene rundt med balltre?? latterlig spør du meg!

å tulle med ting vi ikke har mest kunskap om er ikke bra! :(
skulle ønske politet sjekka denne siden mer og fikk tak i dem som driter at det er ulovlig å gå inn der!
La dem som er der inne få være!
Uten om at det faktisk er noen der ute som vil hjelpe åndene over på den andre siden.

Jeg er ikke intresert i å få en masse tullsnakk i tryne tilbake nå fordi jeg tror på dette å tar det seriøst!
Beklager om det er mye skrivefeil her men jeg har litt problmer med skrive og lesevansker
Antall ord: 326

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kthon2

Innlegg av kthon2 »

Atmi skrev:
karim skrev:det var blod på vegger og tak.. det går ikke an og ta feil av det.. det var hånd merker på veggene som var av blod..
og de er helt sikkert kommet fra folk som har lidd. Det er helt utenkelig at noen har moret seg og laget disse merkene for å latterliggjøre "dere" litt?

Spør også som elboss - hvordan kan det ha seg at det fortsatt er så mange sjeler der oppe. Det er nå vanvittig med folk bare fra paranormal som har vært der og hjulpet alle disse hvileløse sjelene.
Vi har de som kaller seg medium som drar dit og lager show for unger, og som prøver å lage et TV show av hele greia, jeg skulle reise dit for ca 1 år siden for å starte opprensing men ble stoppet av OM og politiet.

Kenneth
Antall ord: 147

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Re: lier

Innlegg av madjava »

karim skrev:jeg og noen venner dro til lier i går 5.08.2006 og skulle sjekke ut lier sykehus.. vi følte masse der.. men så ikke noe.. men vi tok en del bilder der inne og da kommer det fram at det er noen det.. du kan se skikkelsene tydelig på noen av bildene.
se her www.ghostfriends.piczo.com
http://pic3.piczo.com/lokenracing/?g=17344304&cr=3

der kan du se at det tydelig er masse som skjer og har skjedd der.
Ser faktisk ikkje noko av dette tydelige du påstår å sjå på bilda. Imponerande.
Antall ord: 102
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
El Boss

Innlegg av El Boss »

kthon2 skrev:
Vi har de som kaller seg medium som drar dit og lager show for unger, og som prøver å lage et TV show av hele greia, jeg skulle reise dit for ca 1 år siden for å starte opprensing men ble stoppet av OM og politiet.

Kenneth
det er bra olav og politiet passer på dere sier nå jeg da, altså, de er jo så snille........
Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Hvorfor blir ikke huset rivd når det kun står og faller sammen og så mange som drar dit for å søke spenning at faren er stor for at en eller annen skader seg til helvete..når ting og tang ramler ned i huset.. og da tenker jeg ikke på spøkelser.. men på bygningsmateriale som er sikkert ganske råtten etc...?

noen som vet hvorfor det enda står slik?

bildene må jeg si lignet meget på andre forlatte og falleferdige hus.. og det blodet der.. vel.. noen har hatt det veldig moro med å pynte det opp.. en analayse vil nok fort si at det er maling eller blod hentet fra nærmeste Gildeslakteri he he...

og kanskje er det meningen de sjelene som muligens vandrer igjen.. skal gjøre det? må alle spøkelser finne tilbake til lyset med det første? er det ikke alltid en grunn til at ting er som de er?
Antall ord: 159
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
royviste
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 25 Aug 2006 04:20
18

Innlegg av royviste »

kthon2 skrev:
Atmi skrev:
karim skrev:det var blod på vegger og tak.. det går ikke an og ta feil av det.. det var hånd merker på veggene som var av blod..
og de er helt sikkert kommet fra folk som har lidd. Det er helt utenkelig at noen har moret seg og laget disse merkene for å latterliggjøre "dere" litt?

Spør også som elboss - hvordan kan det ha seg at det fortsatt er så mange sjeler der oppe. Det er nå vanvittig med folk bare fra paranormal som har vært der og hjulpet alle disse hvileløse sjelene.

Kenneth
Supert at du ville ta på deg den oppgaven! men hvorfor stoppet di deg?
søkte du om tillatelse?
Antall ord: 168

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
science
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av science »

Kenneth
Det sier vel litt om ditt ego og trang til anerkjennelse. Beklager hvis jeg er frekk, men du kan jo bare stikke innom lier som alle andre. Jeg er sikker på at du kan holde på der ganske lenge på natten uten å bli forstyrret av andre. Da er det bare å rense i vei.

Jeg skjønner ikke at man skal dra inn Lier kommune i det.

At Olav stoppet det sammen med politiet virker merkelig, men hvis det er sant så er det helt tullete. Olav har vel ikke noe mer innblandingsrett enn andre.

Jeg tror sannheten er som følger. Du vil rense på lier, men du vil har cred for det. Derfor ønsker du et stort oppstyr og fjeset ditt i avisen. Hvis du ikke kan få det så gidder du ikke.

Hvis jeg tar feil så beklager jeg, men den unnskyldningen din er så tynn at jeg har ikke sett på maken på lenge.

Hvorfor skal ikke du kunne dra ditt når alle andre er der?
Antall ord: 216
Beauty is in the eye of the beer holder..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
science
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av science »

snuppedilla skrev:Hvorfor blir ikke huset rivd når det kun står og faller sammen og så mange som drar dit for å søke spenning at faren er stor for at en eller annen skader seg til helvete..når ting og tang ramler ned i huset.. og da tenker jeg ikke på spøkelser.. men på bygningsmateriale som er sikkert ganske råtten etc...?

noen som vet hvorfor det enda står slik?

bildene må jeg si lignet meget på andre forlatte og falleferdige hus.. og det blodet der.. vel.. noen har hatt det veldig moro med å pynte det opp.. en analayse vil nok fort si at det er maling eller blod hentet fra nærmeste Gildeslakteri he he...

og kanskje er det meningen de sjelene som muligens vandrer igjen.. skal gjøre det? må alle spøkelser finne tilbake til lyset med det første? er det ikke alltid en grunn til at ting er som de er?
Svaret er enkelt. Penger!!
Antall ord: 165
Beauty is in the eye of the beer holder..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links