Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ Jeg vil ha hjelperen hans
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Mai 2005 20:19
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Rælingen en plass
Den videoen der er vel et par år gammel nå, og av det jeg husker så var vel den videoen der falsk.
Husker ikke hvordan man kom fram til det dog.
Husker ikke hvordan man kom fram til det dog.
Antall ord: 31
Parkour for life!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Des 2005 00:47
- 18
- Lokalisering: Nordland
hei
Tror å den er tillaga
Han reagerer jo ikke når saksa treffer.En normal reaksjon vill jo vrt å sagt auuuuu
feks,men virka jo som om han ikke kjente noe...det var heller ikke en blod dråpe å se.
Han tar det liksom bare helt kuli å går rundt å leker tøff...dårlig skuespill :mozilla_laughing: heheheheh
Han reagerer jo ikke når saksa treffer.En normal reaksjon vill jo vrt å sagt auuuuu
feks,men virka jo som om han ikke kjente noe...det var heller ikke en blod dråpe å se.
Han tar det liksom bare helt kuli å går rundt å leker tøff...dårlig skuespill :mozilla_laughing: heheheheh
Antall ord: 58
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Jan 2005 12:54
- 19
- Lokalisering: one bedroom apartment
Re: hei
sjokk kanskje ?Rose78 skrev:Tror å den er tillaga
du hører han skjelver i stemmen etterhvert når han sier han må på sykehus
Antall ord: 78
Stuttering, get it out, try to say something
Sending me out of my mind
Sending me out of my mind
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Mar 2006 19:29
- 18
- Lokalisering: arendal/tvedestrand
Re: Jeg vil ha hjelperen hans
er det bare jeg som er litt blond her eller...jeg skjønner ikke hvorfor han som kasta ble beskytta av hjelperen sin....RL-Crew skrev:Han som kastet ble beskyttet.thea84 skrev:men hvem mente du ble beskyttet av hjelperen da, hvis det ikke var han som ble truffet av saksa?
Antall ord: 65
"Find your spot on earth, and ride it"
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Jan 2005 16:05
- 19
min favorittoppskrift..!spissmusa skrev:en håndfull med ordfridadanmo skrev:Jeg skjønte ikke det der jeg...
to klyper ironi
et halvt fedd hvitløk for rensing av de mest kvasse ordene
og en liten dash med humor
smak til med søtningsmiddel og rør godt før utskriving
Antall ord: 51
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Apr 2006 15:31
- 18
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Apr 2006 13:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kar
- Lokalisering: Telemark
Kanskje du har en litt gammel versjon av wmp?Marielle92 skrev:Jeg får bare hvit skjerm jeg =/
Men hører all lyd!
Vet noen hva jeg kan gjøre for å få frem selve fimen??
Antall ord: 35
Enlighten your mind...
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2004 19:06
- 19
- Blitt takket: 2 ganger
Håhå, noe så jævlig rått!
Antall ord: 8
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Feb 2006 15:10
- 18
- Lokalisering: Avsides
FYSJ!! bli litt uggen i kroppen av se det der...
Tror forresten filmen er ekte. Jeg har vært borti noen skader der folk ikke har sagt noen ting fordi de ikke har kjent det. En kamerat av pappa kutta av seg ei arm da han skulle skjære ved med sånn elektrisk maskin. Han sa ingenting, bare ropte på pappa og sa han måtte på sykehuset. Han klagde ikke på smerter en enesta gang. Det samme da pappa skjærte seg selv i kneet med motorsag. Han sa ingenting.. Så at han som fikk saksa i seg ikke sa noe, er ikke uvanlig :mozilla_smile:
Tror forresten filmen er ekte. Jeg har vært borti noen skader der folk ikke har sagt noen ting fordi de ikke har kjent det. En kamerat av pappa kutta av seg ei arm da han skulle skjære ved med sånn elektrisk maskin. Han sa ingenting, bare ropte på pappa og sa han måtte på sykehuset. Han klagde ikke på smerter en enesta gang. Det samme da pappa skjærte seg selv i kneet med motorsag. Han sa ingenting.. Så at han som fikk saksa i seg ikke sa noe, er ikke uvanlig :mozilla_smile:
Antall ord: 108
When Hell Is Full, The Dead Will Walk The Earth..
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2004 19:06
- 19
- Blitt takket: 2 ganger
Nei... Noen blir bare i sjokk. Venninna mi gikk i søvne og krasja i ei glassdør med hodet så hun knuste hele driten. Måtte sy sting på øyenbrynet og øyet, og hadde latterkrampe hele veien.
Antall ord: 38
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Ja det er syke greier iallfall.
Det er rart hvordan kroppen kan lure en.
Det er rart hvordan kroppen kan lure en.
Antall ord: 14
Enlighten your mind...
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Jun 2006 23:47
- 18
WOW! :mozilla_surprised:
Han var jaggu meg heldig!
Han var jaggu meg heldig!
Antall ord: 8
.........
Hide post links |
Synes filmen var rimelig uklar jeg.
Kan ikke tenke meg at noen er heldige når de står der med en saks i armen. Hvem kasta saksen, og hvem skulle den treffe liksom?... og hvorfor?..
Finner ingen mening i dette jeg.
Kan ikke tenke meg at noen er heldige når de står der med en saks i armen. Hvem kasta saksen, og hvem skulle den treffe liksom?... og hvorfor?..
Finner ingen mening i dette jeg.
Antall ord: 42
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Jan 2006 22:44
- 18
- Lokalisering: Buskerud
Uff, det så ikke mye godt ut nei
Husker når jeg gikk på barneskolen og skulle ha sløyd. Da var det en av gutta i klassen som skulle tøffe seg for en av jentene. Å da var det en kniv han lekte seg med, den endte i foten på den jenta han skulle tøffe seg for. Hun måtte en tur til legen ja :mozilla_surprised:
Husker når jeg gikk på barneskolen og skulle ha sløyd. Da var det en av gutta i klassen som skulle tøffe seg for en av jentene. Å da var det en kniv han lekte seg med, den endte i foten på den jenta han skulle tøffe seg for. Hun måtte en tur til legen ja :mozilla_surprised:
Antall ord: 69
DELFIN
Hide post links |