Metodisten skrev:Communicado
Det virker som du er vant med og utrykke deg skriftelig for du skriver ryddig slik at man klarer og lese all tekstmassen. Ikke værst bare det.
Det er forøvrig også svært innteresant det du skriver og det skulle heller ikke forundre meg om det kan forklare noen av innleggene her inne.
Når det gjelder og forklare all verdens paranormale fenomener fra UFO bortføringer til NDO`er er den nok ikke utømmende som forklaring.
Når det gjerlder UFO bortføringer er det en del av dem som samsvarer med ulike vitneutsagn fra mennesker som er fysisk fra hverandre til og beskrive hendelsene, samt fenomener som sår, merker på kroppen samt inplantater.
Før det er bedre forklart er ikke søvnforstyrelser nok til og forklare med.
Også NDO èr har en del rapporter som ikke kan forklares med NDO èr.
Vietnamsoldater i likposer som beskriver tilbaketransportene sine i detalj, barn i hundrevis som forklarer slektforhold de ikke kan kjenne til, folk som ser operasjonssaler og kan berette hva som ble sagt under tung narkose f.eks.
Og det er mere til.
Derfor har vi ett stykke og gå før vi lener oss tilbake, åpner ølet og sier at ,"sånn var det alltså".
Men bidragene dine er gode og interessante.
Slike søvnforstyrrelser er mer enn gode nok til å forklare det det skal forklare med.
Det er ikke slik at alle UFO-bortføringer forklares med søvnforstyrrelser, men veldig mange kan forklares godt med det. Ikke alle NDO'er kan forklares med søvnforstyrrelser, men veldig mange. Ikke alle bilers fremdrift kan forklares med bensinmotor, men veldig mange kan.
Akkurat som med bensinmotorene kan søvnforstyrrelser forklare de aller fleste fenomener, enten alene eller i kombinasjon med andre forklaringer. Som f.eks. hybridmotor, der man har både bensin- og elektrisk motor.
Hvor ofte sjekker du hele kroppen din etter merker? Jeg gjør det aldri. Derfor hender det også at jeg plutselig oppdager merker på kroppen, og jeg oppdager flere liknende merker samtidig.
Det betyr ikke at jeg har fått disse samtidig, men at når jeg først oppdager ett merke, kikker litt mer enn vanlig etter slike merker, og finner fler.
Etter at en UFO-troende har drømt om en bortføring, vil vedkommende straks lete etter merker på kroppen, og SURPRISE vedkommende vil finne det også.
Communicados mål var ikke å sette punktum for debattene her, men å opplyse litt om de vanligste grunnene til slike opplevelser.