Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder"den" stjeler energien MIN...

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
^Ory^
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Okt 2005 22:53
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Akershus

Innlegg av ^Ory^ »

Hei!
Nå har ikke jeg lest alt sammen i denne tråden da, men jeg ville bare legge til at masse negative tanker og energier, og negative omgivelser (personer, ting, osv.) Kan være med på å utmatte alle og enhver. Jeg opplever ofte dette. Men kan også være det at noen rundt deg er syk eller mangler krefter og trekker mye energi av deg fordi du muligens er litt for åpen, eller ikke stengt av :) Om du skjønner hva jeg mener.. :)
Antall ord: 83
Måtte lys og varme være med dere =)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
CrazyMy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Mar 2005 18:08
19
Lokalisering: molde
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av CrazyMy »

^Ory^ skrev:Hei!
Nå har ikke jeg lest alt sammen i denne tråden da, men jeg ville bare legge til at masse negative tanker og energier, og negative omgivelser (personer, ting, osv.) Kan være med på å utmatte alle og enhver. Jeg opplever ofte dette. Men kan også være det at noen rundt deg er syk eller mangler krefter og trekker mye energi av deg fordi du muligens er litt for åpen, eller ikke stengt av :) Om du skjønner hva jeg mener.. :)
hmmm... smart tenkt.. meeen... trur ikke mamma er dårlig :? og det er bare jeg og hun som bor her :?
Antall ord: 105
gjør det du vil i dag,
for i morgen kan det være for sent ;P

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
^Ory^
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av ^Ory^ »

Okei :) Ikke vet jeg da.. Hihi.. Ville bare høre tankene rundt ideen. Men kanskje det er noe i denne bestefaren din? Han er sikkert hjelperen din.
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
CrazyMy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Mar 2005 18:08
19
Lokalisering: molde

Innlegg av CrazyMy »

^Ory^ skrev:Okei :) Ikke vet jeg da.. Hihi.. Ville bare høre tankene rundt ideen. Men kanskje det er noe i denne bestefaren din? Han er sikkert hjelperen din.
nope, trukke det var bestefar min som var der, og jeg trur det er bestevenninna mi som er hjelperen min. siden det var hun som møtte meg da jeg hadde en NDO :)

og jeg trur ikke hjelpere stjeler energien til folk :?
Antall ord: 71
gjør det du vil i dag,
for i morgen kan det være for sent ;P

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
^Ory^
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av ^Ory^ »

neinei.. daså.. da er jeg tom for svar.. Du får gå i deg selv og finne svarene, det er bare du og ingen andre som vet svarene :) Kos og lykke til :D :D
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
paraunormal
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Mai 2005 22:22
19
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av paraunormal »

Sikker på at det ikke er dårlig inneklima som forårsaker slappheten da? Når du nevner at badet er ekstra ille så går mine tanker rett til sopp eller mugg, som faktisk lett kan ta feste på et fuktig baderom.. Det er iallefall det som virker som den mest sannsynlige grunnen, men hvem vet..
Og når hus er syke blir også folk syke. Høye verdier av støv, soppsporer, bakterier og CO2 gjør at mennesker, store som små, trives dårlig.

– Typiske symptomer på dårlig inneklima er tørre slimhinner, irriterte øyne, hud og hals, tung i hodet, hodepine, tørste og konsentrasjonsproblemer, forteller Sjøvold.
http://www.forskning.no/Artikler/2004/mai/1083840497.58

Jeg synes iallefall ikke at man skal ty til det paranormale for å finne roten til slike problemer, men å holde mulighetene åpne for at det kan ha en "logisk" forklaring. Men da kommer problemet; skal man tilkalle en som kan sjekke boligen for høye verdier av støv, soppsporer og bakterier for så å få på samvittigheten at noe drastisk må gjøres i form av utbedringer om det påvises, eller skal man utelukke det for så å leve i god tro på at problemet ligger en annen plass? Slike utbedringer koster jo penger, så for noen er det vel like greit å ikke ha det på samvittigheten.. Om du bor i en forholdsvis gammel blokk, så synes jeg at det er en god ting å få den sjekket.

Ser at du skriver at dere snart skal flytte til et nytt hus, så da er det vel litt for gitt å sjekke boligen for slike ting. Uansett så håper jeg at ting ordner seg i det nye huset :)
Antall ord: 287

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
binders..
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Okt 2005 18:41
19
Lokalisering: oslo

Innlegg av binders.. »

har merket noe lign der det har vert veldig mye energi,begynt og bli tung i hode beynelsen av en hode pine og daff.men når jeg kommer meg bort så har det forvinnet fort.prøv litt av de tipsa folk har kommet med her mye i det som er vert ett forsøk.men be om beskytesle av hjelperne dine dem kan fakdisk utrede mye.vet om folk som har fått mye hjelp der.og husk og takk dem etter på det gjør jeg.en sånn høfligshet greie jeg bruker og gjøre det da.funka veldig bra hittil :)
Antall ord: 106
lev live nyt live og ver glad

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tussa
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Aug 2005 11:25
19
Lokalisering: Jorda

Innlegg av Tussa »

For mitt vedkommende kan jeg garantere at jeg ikke er utslått av sporsopp fordi jeg har sporsopp-allergi og i såmåte er en utmerket person å ha med seg på boligvisning for de som ønsker å kjøpe soppfri bolig. De som har sporsopp-allergi får synlige symptomer på dette ved at slimhinnene blir så irritert at øynene hovner og vesker, man blir trang og ekkel i halsen (kløe) og de aller fleste får utbrudd av atopisk eksem.
De gangene jeg har flyttet på meg har jeg hatt fred en stund, men så har problemet oppstått igjen, hvilket har fått meg til å føle at jeg har et vedheng som følger etter. Det er dessuten merkelig med den gamle mannen i CrazyMy`s hus da!
Antall ord: 132
Man skal ikke tro at man vet noe, før man vet hva man tror!

http://www.start.no/tegneserier/m/?1127858400

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links