heihei...! jeg sa sorry for det der,så ikke at han kødda. det er no anna vi diskuterer nu. om det han sa om PPV og negativ ladning..
no fence
Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ se hjelpere
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Apr 2005 13:23
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Nærøy
- Blitt takket: 1 gang
Snakker vi om PPV?
Jeg sa bare at noen som er med i ppv`s utrykningstjeneste bør ha noen kvalitetet. Så stilte jeg spørsmål ved disse evnene siden dere klaget på meg, men faktisk ikke sa noe som ikke står skrevet 100 andre steder på forumet. Faktisk så ble Tone og trådstarter drittsur for den spøken så jeg trodde det var det det handlet om. For Tone er det kanskje mer et prinsipp og ikke like mine innlegg, men men...
Jeg sa bare at noen som er med i ppv`s utrykningstjeneste bør ha noen kvalitetet. Så stilte jeg spørsmål ved disse evnene siden dere klaget på meg, men faktisk ikke sa noe som ikke står skrevet 100 andre steder på forumet. Faktisk så ble Tone og trådstarter drittsur for den spøken så jeg trodde det var det det handlet om. For Tone er det kanskje mer et prinsipp og ikke like mine innlegg, men men...
Antall ord: 86
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Apr 2005 13:23
- 19
- Lokalisering: Nærøy
vi klaget ikke på deg,mens synes det var totalt unødvendig å dra den spøken,siden judith trengte hjelp?>wiz skrev:Snakker vi om PPV?
nå slår vi en trek over detta,ok`? har ikke lyst til å krangle,eller skape uvennskap her på forumet.
Antall ord: 128
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Jul 2005 13:47
- 19
- Lokalisering: Nordaførr
Jeg hang meg nå bare opp i hakkingen angående spøken, ikke PPV-uttalelsene her. Jeg forstår bare ikke at det virker som om mange her inne tar bemerkninger så fryktelig personlig og blir såret av veeeeldig lite. Men nå er jo alt i orden, så da skal ikke jeg kommenter akkurat det mer.
No fence!
No fence!
Antall ord: 59
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2005 15:13
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Har jeg misforstått noe her: har du tatt eksamen fordi om du har en "høyere" rang her? Forstod spøken til en viss grad, men det er virkelig unødvendig å komme med flåsete svar og bemerkninger, når noen sier at man blir såret!>wiz skrev:Blokkeringer er overvurdert. Her sitter det nybegynnere og lærer bort til nybegynnere. Alle kan ikke se hjelpere, ånder o.l
Sånn er det bare. For noen hjelper det å fjerne blokkering for andre hjelper ingenting uansett.
Dessuten poenget mitt var også at vi her vel alle her inne for å lære av hverandre fordi vi er interesert i noe, gjør det noe om man repeterer litt? I så fall er det jo bare for deg å hoppe over de innleggene, ikke sant???
Antall ord: 133
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Hide post links |
De var en spøk!!!! Jeg har ikke kommet med spydige kommentarer ETTER at vedkommende sa at hun ble lei seg.hallinka skrev:Har jeg misforstått noe her: har du tatt eksamen fordi om du har en "høyere" rang her? Forstod spøken til en viss grad, men det er virkelig unødvendig å komme med flåsete svar og bemerkninger, når noen sier at man blir såret!>wiz skrev:Blokkeringer er overvurdert. Her sitter det nybegynnere og lærer bort til nybegynnere. Alle kan ikke se hjelpere, ånder o.l
Sånn er det bare. For noen hjelper det å fjerne blokkering for andre hjelper ingenting uansett.
Dessuten poenget mitt var også at vi her vel alle her inne for å lære av hverandre fordi vi er interesert i noe, gjør det noe om man repeterer litt? I så fall er det jo bare for deg å hoppe over de innleggene, ikke sant???
Antall ord: 156
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Aug 2005 13:15
- 19
Trodde ikke jeg skulle gjøre det,men NÅ må jeg få si jeg er enig med wiz!
Hoppa nesten i stolen først,til jeg ser han skrev:Bare kødda!
Hoppa nesten i stolen først,til jeg ser han skrev:Bare kødda!
Antall ord: 32
Hide post links |