Jeg skjønner meg ikke på dette... Hvis dere kan gå dit hvor dere vil så kan jo dere gå til skolen og sjekke eksamener og tentamer og sjekke hva oppgavene blir?Eaglespirit skrev:Ja, sånn har jeg opplevd uko, men har ikke husket noe før jeg har stått foran døren, og gått rett igjenom den. Det værste var at de hørte det gikk i gangen, så de trodde det spøkteTaru skrev:Jeg hadde en periode hvor jeg besøkte eksen min om kveldene. Jeg fløy ut av kroppen - i hastig fart dit jeg ville....Jeg kunne fortelle ham etterpå hvordan det så ut der, etc. Han synes jeg var en heks....
Hvordan kan man få det til uten å grave seg ned?
Minner meg om det jeg prøver på noen ganger i mine drømmer, bare at jeg kommer til plasser som ikke eksisterer og når jeg kommer til noen plasser jeg vet om så er det bare usannsynlige ting som skjer, og mange ganger er det dagen når jeg kommer dit Men for 2-4 år siden så fikk jeg et lite blikk av at jeg stod i døråpningen til soverommet til mamma og pappa. Det varte bare i to sekunder eller noe sånt. Dagen etterpå fortalte mamma at jeg faktisk stod i døråpningen... Det var min første gang jeg gikk i søvne og har ikke gått i søvne siden heller