Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Må likevel si at denne (som jeg har limt inn før dog kun som lenke) er den merksnodigste jeg har tatt bilde av, og den det flere rundingser på bildet og de var hvite men denne var mer turkis, noe som kanskje ikke kommer så godt fram når den er klippet ut ikke sammenlignes med de andre hvite. Henger liksom under taket og ser ned hohoo
Hadde syntes det hadde vært veldig fint å få en forklaring på dette bildet jeg tok utenfor Peterskirken i vatikanet. Tok ca 100 bilder. Kun dette bildet denne merkelige fargeringen med noe inne i seg viste seg på. Var ikke støvete, regn i luften etc. Kamaraet var rent.
Tror ikke på spøkelser, men hva er dette???
Her ser vi at lyset kommer inn fra venstre, ( se på personene i bakgrunnen ).
Dersom vi ser etter på "orb'en" , vil vi se at også den er sterkere opplyst på venstre side.
Ergo vil det være lett å tro at dette faktisk er støv, som blir opplyst av sola.
Det er mye energier i bildet, men selve "orb'en" føler jeg ikke noe på....
Jeg synes dette med orber er vanskelig...... er ikke helt sikker på om jeg tror på bilde orber, finner det som regel at det kan forklares bort. Alt med støv,fuktighet,blits,lys osv.... Jeg tror nesten at hvis jeg fikk et bilde med en "ekte" orb, så ville jeg bare ha forklart det bort med overnevnte alikevel...hehe