Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Her jeg bor nå bor det ingen ånder, jeg merker ånder i hus og var så lettet når jeg flyttet inn her fordi det er tomt for ånder! Men at venninna mi kan ha vært innom er godt mulig Og nisser!
Artig det med ringen din. Merkelig hvis jeg ikke finner den siste gaffelen. Klink isen ja, hmm...trur ikke at jeg har opplevd noen straff fra en nisse, kommer ikke på noe iallefall
Men honningen skal jeg prøve når jeg kommer hjem! Er på julebesøk hos mine foreldre.
God jul forresten! Håper Kaiamaia ikke blir frustrert over vår lange debatt på hennes innlegg Jeg vil gjerne vite hvordan denne jula gikk Kaiamaia hos søsteren din!
Prismia skrev:Her jeg bor nå bor det ingen ånder, jeg merker ånder i hus og var så lettet når jeg flyttet inn her fordi det er tomt for ånder! Men at venninna mi kan ha vært innom er godt mulig Og nisser!
Artig det med ringen din. Merkelig hvis jeg ikke finner den siste gaffelen. Klink isen ja, hmm...trur ikke at jeg har opplevd noen straff fra en nisse, kommer ikke på noe iallefall
Men honningen skal jeg prøve når jeg kommer hjem! Er på julebesøk hos mine foreldre.
God jul forresten! Håper Kaiamaia ikke blir frustrert over vår lange debatt på hennes innlegg Jeg vil gjerne vite hvordan denne jula gikk Kaiamaia hos søsteren din!
Klink isen var fjøsnissens lille beskjed om at "Dette skjer når du glemmer grøten min!" Så etter den gang har jeg passa på å gi'n grøt. Han var neimen meg ikke bli da nei. Ja God Jul til deg og dere andre som har holdt aktivitet her i løpet av det siste døgnet. Dette var innmari morro, engelske forum vet nesten ikke at nisser eksisterer. Men det er nå andre versjoner av dem rundt om i verden da.
Ja du merket jo tydelig da at du ble straffet Jeg prøvde forrige jul å forklare fjøsnissen til ei venninne i England, det var spennende men bare eventyr mente hun. Som hagegnomer.
Prismia skrev:Ja du merket jo tydelig da at du ble straffet Jeg prøvde forrige jul å forklare fjøsnissen til ei venninne i England, det var spennende men bare eventyr mente hun. Som hagegnomer.
Prøv å forklare at Fjøsnissen gjør noen av de samme oppgavene som en Brownie. De er det nærmeste jeg har funnet i britisk fae lore. Som faktisk er delvis lik nissene her i Norge. Kanskje hun skjønner bedre da?
Litt vanskelig å vite hvor stor han er egentlig. Litt usikker på hva jeg trur, kanskje en som har kledd seg ut, kl er 17.44 på bildet og det er da mange åpner gaver. Men husker ikke helt hvor kameraet stod, er det ganske øde så er det rart om en som har kledd seg ut går tilfeldig forbi, hvis det ikke er en som gjør det nettopp for å få oppmerksomhet. Eller kanskje det er en nisse
Prismia skrev:Litt vanskelig å vite hvor stor han er egentlig. Litt usikker på hva jeg trur, kanskje en som har kledd seg ut, kl er 17.44 på bildet og det er da mange åpner gaver. Men husker ikke helt hvor kameraet stod, er det ganske øde så er det rart om en som har kledd seg ut går tilfeldig forbi, hvis det ikke er en som gjør det nettopp for å få oppmerksomhet. Eller kanskje det er en nisse
Tja jeg satser fortsatt på att det er en ekte nisse. Dessuten så tror jeg ikke på tilfeldigheter, er en mening med alt.
Regner med at viltkameraene som dette her er montert oppe i et tre, slik at det skal være vanskelig å få øye på, og da blir jo alt som beveger seg sett i fugleperspektiv. Sett ut ifra det, så har nok denne nissen normal menneskestørrelse.
Jeg legger mest merke til at vedkommende ikke har med lykt/lyskilde. Hadde ikke det vært logisk hvis det var et utkledd menneske ?
Antall ord: 24
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."