Først og fremst velkommen tilbake til tråden din og forumet som er veldig stille for tiden. Men tidligere medlemmer kan lokkes tilbake ser jeg. Videoen var interessant den, men jeg tror at årsaker vil kunne styres av langt enklere ting enn ved manipulering?-Pedersen- skrev: ↑19 Mar 2019 20:21 Åjåj, trådstarter her!
Hadde helt glemt denne siden og mine innlegg her. Tilfeldigheter førte til at jeg måtte inn på min gamle e-post konto og ser der en e-post fra dette nettstedet.
Følte da for å skrive noen ord.
Jeg er nå 31 år og det er 7 år siden jeg skrev innlegget. Jeg kan vel ikke si at jeg har endret særlig oppfattning, foruten mer dybde.
Vil si at man skal ikke være alt for opphengt i dette heller, men sunn tankegang er aldri feil. Uansett så er livet verdt å leve til det fulle og man burde ikke grave seg for dybt å bli en "outsider", men heller kanskje være den endringen man vil se i livet. "If not me, then who?"
Jeg vil etterlate dere med en video på ca 20 minutter. Den har jeg redigert selv, ikke super proff redigert men helt ok.
PS: Den første delen på 10 min kan virke litt tung, men utrolig lærerikt.
https://www.youtube.com/watch?v=k9_XSjahXUA - tilbakemeldinger mottas med takk
Fakta, teori & skepsis ⇒ Illuminati, NWO
Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Nov 2012 14:05
- 12
- Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
- Har takket: 386 ganger
- Blitt takket: 559 ganger
Re: Illuminati, NWO
Antall ord: 234