Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hva er det verste du kan tenke deg?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Okt 2005 16:49
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
Re: Hva er det verste du kan tenke deg?
Når det kommer til det paranormale er jeg av en eller annen grunn veldig redd for risting. Våkne av at senga rister, f.eks. Tror det har noe med en historie jeg leste i et eller annet blad da jeg var liten.
Sånn bortsett fra det har jeg som regel mareritt om uvær, flodbølger bølger og skypumper.
Sånn bortsett fra det har jeg som regel mareritt om uvær, flodbølger bølger og skypumper.
Antall ord: 63
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
At man blir gjenfødt og glemmer det forrige liv, som fører til at vi lever i det uendelige uten å vite det.
Antall ord: 23
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Sep 2008 22:40
- 16
- Lokalisering: Buskerud
- Har takket: 5 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
Hvordan kan det da være det verste hvis du ikke vet om det? Kødda, skjønner hva du mener .TheTech skrev:At man blir gjenfødt og glemmer det forrige liv, som fører til at vi lever i det uendelige uten å vite det.
Antall ord: 46
We Weren't Born To Follow
An educated population will always asks questions “The men in blue suits” never want to answear!
An educated population will always asks questions “The men in blue suits” never want to answear!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Apr 2010 01:18
- 14
har aldri vert redd får det paranorale.
men har altid vert redd å dø i en heis eller se min familie dø.
disse drømmer skremer liv kjitten av meg.
men hvorfor må vi være redd for det paranormale??
i steden burde vi lytte og lærre av de kansje de trenger hjelp vet ikke helt jeg bare sier liksom.
men har altid vert redd å dø i en heis eller se min familie dø.
disse drømmer skremer liv kjitten av meg.
men hvorfor må vi være redd for det paranormale??
i steden burde vi lytte og lærre av de kansje de trenger hjelp vet ikke helt jeg bare sier liksom.
Antall ord: 61
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Jan 2007 20:19
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente
- Har takket: 1 gang
Det verste må være å våkne midt på natten, og se noen stå over deg og se på deg ved sengekanten. Grøss... Derfor må jeg ligge med ansiktet mot veggen, sånn at jeg slipper akkurat DET. Er en litt kjei tvangstanke jeg har
Antall ord: 46
Det du glemmer i morgen kan være det jeg husker aller best
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Aug 2006 15:02
- 18
- Kjønn (valgfri): kjærring
- Lokalisering: akershus
noe jeg så på hjemsøkt,ligge i senga,mørkt i rommet så svever det ett skummelt ansikt sakte mot meg.
Antall ord: 22
lellan
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Des 2005 14:46
- 18
Det skumleste jeg kan og har opplevd er møte med en ikkemenneskelig ånd, noen kaller det demoner, andre umennesker, poenget er at dette er ting som alerede har vært her, lenge før oss, og vil bestå lenge etter
Antall ord: 41
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Aug 2007 23:49
- 17
Huff, det må være å ta ett bilde av seg selv på f.eks soverommet eller noe, og se at det står noen bak deg o.o
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Des 2005 14:46
- 18
det skjer tydeligvis oftere her enn man skulle troRei Chan skrev:Huff, det må være å ta ett bilde av seg selv på f.eks soverommet eller noe, og se at det står noen bak deg o.o
Antall ord: 40
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Spøkelser kan faktisk stå inni veggene også og stirre på deg, så ikke føl deg for trygg MOHAHAAA!Pianisten skrev:Det verste må være å våkne midt på natten, og se noen stå over deg og se på deg ved sengekanten. Grøss... Derfor må jeg ligge med ansiktet mot veggen, sånn at jeg slipper akkurat DET. Er en litt kjei tvangstanke jeg har
Antall ord: 68
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Mar 2010 08:13
- 14
- Kjønn (valgfri): Sugge
jeg må si det samme som kimbara jeg. Er ikke redd det paranormale.
Er vel rett og slett for dum til å være redd for noe slikt.
Ting jeg er redd for er kun at mine barn skal dø før meg, og det er ikke akkurat paranormalt.
Er vel rett og slett for dum til å være redd for noe slikt.
Ting jeg er redd for er kun at mine barn skal dø før meg, og det er ikke akkurat paranormalt.
Antall ord: 48
Use your psykic abilities like an umbrella. use it only when it rains.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Mar 2007 16:08
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Drammen
Vet ikke det værste jeg kan tenke meg... men for mange år siden, så bodde vi i ett hus med masse aktivitet, og spesielt på barnerommet mitt og i vaske kjelleren...
både mamma og jeg har alltid vært åpen mot det paranormale... men jeg husker min aller første opplevelse... mamma stod på huk for å ta ut de våte klærna i vaskemaskinen, mens jeg satt i tretrappa som gikk ned til kjelleren og opp i en fellesgang til leilighetene... da kommer det ei jente (ganske lik meg selv ca 4 år gammel , men med en kjole og litt gamledagse klær... jeg ser henne gå bak mamma og legger hånda på skulderen hennes... mamma kjipper seg skikkelig og griper etter hånda som hun ser ligger på skulderen, så snur hun seg til meg... hun løper mot meg og er rasende... helt vill i blikket... så sier hun... si at det var deg som gikk bakom meg! si det... si det... jeg nektet og begynte å hylgrine... jeg ble kjemperedd... har aldri sett mamma så redd,sint og krakilsk.... så tok hun meg under armen sin bærte meg opp trappa og ut på plenen... så gikk mamma bort til naboen for å låne telefonen (hadde ikke mobil den gangen, og mamma nekta å gå inn igjen i huset)... pappa måtte ta seg fri resten av dagen på jobb, for å gå gjennom huset og roe ned mamma... men det skjedde mye rart etter den gangen også... men det var helt grusom å se sin egen mamma så redd og sint...
både mamma og jeg har alltid vært åpen mot det paranormale... men jeg husker min aller første opplevelse... mamma stod på huk for å ta ut de våte klærna i vaskemaskinen, mens jeg satt i tretrappa som gikk ned til kjelleren og opp i en fellesgang til leilighetene... da kommer det ei jente (ganske lik meg selv ca 4 år gammel , men med en kjole og litt gamledagse klær... jeg ser henne gå bak mamma og legger hånda på skulderen hennes... mamma kjipper seg skikkelig og griper etter hånda som hun ser ligger på skulderen, så snur hun seg til meg... hun løper mot meg og er rasende... helt vill i blikket... så sier hun... si at det var deg som gikk bakom meg! si det... si det... jeg nektet og begynte å hylgrine... jeg ble kjemperedd... har aldri sett mamma så redd,sint og krakilsk.... så tok hun meg under armen sin bærte meg opp trappa og ut på plenen... så gikk mamma bort til naboen for å låne telefonen (hadde ikke mobil den gangen, og mamma nekta å gå inn igjen i huset)... pappa måtte ta seg fri resten av dagen på jobb, for å gå gjennom huset og roe ned mamma... men det skjedde mye rart etter den gangen også... men det var helt grusom å se sin egen mamma så redd og sint...
Antall ord: 265
leve leve leve........
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Jul 2010 16:01
- 14
- Kjønn (valgfri): Jente
- Har takket: 35 ganger
- Blitt takket: 25 ganger
Hm, jeg tror noe av det ekleste som kan skje meg er om jeg hører en mørk stemme i gangen utenfor soverommet mitt, eller en ukjent stemme som sier navnet mitt. Det eller om jeg plutselig skulle se to hender ta tak i sengekanten fra undersia, altså som at en person ligger under senga og skal dra seg ut derfra. Ugh, hørt en historie om ei jente (klarsynt) som opplevde at et gjenferd som trengte hjelp gjorde det, altså dro seg ut fra undersiden av sengen og hadde et ekkelt og skremmende uttrykk i annsiktet, gjemte seg i klesskapene hennes osv.
Men nå tror jeg det er sjeldent noen kommer på besøk bare for å skremme deg, da.
Men nå tror jeg det er sjeldent noen kommer på besøk bare for å skremme deg, da.
Antall ord: 121
Just when the caterpillar thought the world was over, it turned into a butterfly
Hide post links |