Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Terra skrev:Får grøssninger av bildene fra det stedet jeg...
Ikke så rart egentlig. Nå er det jo forbudt å oppholde seg i disse bygningene ( ) men det er alt annet enn et trivelig sted. Jeg tror ikke man må være spesielt "åpen" for å føle på mye av det som har skjedd der, selv bare ved å stå på utsiden.
Men det finnes jo et tilsvarende sted "rett oppe i åsen" med masse parker, turstier osv som omkranser området. Om Lier føles ille er det bare barnemat i forhold til Dikemark!
Antall ord: 94
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Terra skrev:Får grøssninger av bildene fra det stedet jeg...
Ikke så rart egentlig. Nå er det jo forbudt å oppholde seg i disse bygningene ( ) men det er alt annet enn et trivelig sted. Jeg tror ikke man må være spesielt "åpen" for å føle på mye av det som har skjedd der, selv bare ved å stå på utsiden.
Men det finnes jo et tilsvarende sted "rett oppe i åsen" med masse parker, turstier osv som omkranser området. Om Lier føles ille er det bare barnemat i forhold til Dikemark!
Grusomt når en vet hvordan folk har blitt behandlet på slike steder så er ikke rart om det blir en skikkelig creepy stemning der. Nei, tror heller ikke man trenger å være hverken spesielt åpen eller synsk eller noe som helst annet for å oppfange gufs der nei, det tror jeg også. Bildene derfra minner om nettspill med spøkelseshus og folk som går igjen og mere til...
Antall ord: 165
Vær den forandringen du ønsker å se i verden.
- Mahatma Gandhi
Kjenner en mann som jobbet på Dikemark i sin tid. Det var så ille at hele tiden måtte se seg over skuldrene når han var på jobb. Holdt på å bli sprø av angst og måtte til slutt slutte i jobben.
Bildene fra Lier, jo det holder med å se bildene. Man føler nok elendighet bare av å se de.