Et lite tips jeg fikk fra en næringsekspert, som forøvrig har jobbet med alt i fra toppidretsutøvere til bodybuildere. Proteinpulver(og helt sikkert annet pulver man får i helsekost) legger seg som et belegg i tarmene, og vil etter lang tids bruk gjøre at tarmene ikke tar opp nok næring. Som igjen da vil gi motsatt effekt av det du ønsker..ikke er det sunt heller. Jeg kan ikke stå for det selv, men det var det han fortalte meg alt dette "kosttilleggsgreiene" er big business og penger i sving. Jeg trener flere ganger i uken selv, hadde ikke spist det om jeg fikk betalt!Amfelia skrev: Skal selv begynne med proteiner og kreatin for å få vekta opp.
!
Om du er veldig tynn og alikavel spiser nok burde du kanskje tatt en tur til lege? Du kan spise riktig mat og legge på deg, men det er mye å sette seg inn i. Tror heller ikke det er sunt å spise kylling tre ganger for dagen slik som noen også gjør for å legge på seg.
Lykke til
En annen ting jeg mener er nei-mat er hvetemel. Tror ikke det er verken sunt eller nødvendig å få i seg til vanlig.