angåene spiritisme har jeg hørt at man kan påkalle ånder å kontrolere dem, noen som vet noe?????????
har også hørt at hvis man stirer in i et bål skal en ånd vise deg framtida di.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Spirritisme
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Sep 2008 22:00
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: nord-trøndelag
Antall ord: 39
E paranormale evner bra?
Ja og Nei det sier jeg deg.
Ja og Nei det sier jeg deg.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mai 2008 05:41
- 16
- Blitt takket: 1 gang
Påkalle ånder og kontrolere ? da tenker du på the dark arts , tror jeg ville holdt meg unna slike ting hadde jeg vert deg , for slike ting er så farlig at du kan risikere miste livet om du ikke har drevet med magi i mange år. For det andre det med bål og ånden skal vise deg framtida . Aldri hørt om , men det er så mange uvitende folk der ute som kommer med skrøner som ikke vet noen ting , men skal lage slike historier for og skremme og tro di vet mer en andre . så det med bål og ånd og fremtid ser jeg på som vrøvl og tull.Natur-gutt skrev:angåene spiritisme har jeg hørt at man kan påkalle ånder å kontrolere dem, noen som vet noe?????????
har også hørt at hvis man stirer in i et bål skal en ånd vise deg framtida di.
Er du intressert i og rote med virkelig farlige saker med og påkalle faenskap fra det åndelige Astrale plan og tror du kan mestre kreftene har jeg en bok og anbefale deg som heter :Summoning Spirits The Art of Magical Evocation : du kan oxo ta et titt i boken og bestille den her på denne linken :
ikke lek med ilden.
Det står at dette skal lissom være så trykt osv i denne boken , slike ting er aldri trykt.
ivertfall ikke for en som aldri har drevet med noen form for slikt før.
Her er en bok til :
Ceremonial Magic & The Power of Evocation: A System of Personal Power
Lykke til.
Antall ord: 270
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |