Da jeg var på Tarotreading her for en stund tilbake fikk jeg høre at en kompis av meg, som døde tidlig i 20årene av overdose, viste seg for henne. Han var ikke hjelper, for hjelperne mine sto ved siden av meg,en på hver side, men denne personen var bak meg, hun mente han brukte meg som et fristed mot alt det dumme han hadde gjordt i sitt tidligere liv. Hun mente at han skulle igjenfødes, men at han ikke hadde lyst til dette selv, og derfor brukte meg som fristed, beskytter om du vil. Han ville ikke bli igjenfødt, men ikke "klar" for å få gå videre pga livet han hadde levd og måten han døde på.
Hvorfor ikke? Har ingen problemer med å finne dette sannsynlig, men som dere sier, så tror jeg ikke en sjel kan være på to plasser på en tid. Derfor synes jeg det er vanskelig å tro at en ånd spøker, og samtidig er igjenfødt..
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Å se spøkelser
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Jun 2008 00:41
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trondheim