Angel2003 skrev:Vi Summere mediterer ikke som andre - vi bruker gjerne alfa eller theta lyd.
Alta 10 eller 5 Hz - Delta er enda lavere. Delta er som du vet - sove nivå.
Hva vil du si er forskjellen?
Jeg lærte Silva Metoden for mange herrens år siden. Det var en genial metode for å komme ned i hjernefrekvens kjapt, for så gjøre masse visualisering og jobbing der.
Etter å ha gjort alt som finnes av visualisering og indre arbeid med mønstre, trossystemer, ESP, UKO, energiarbeid, oppstigning, kommunikasjon med andre vesner, reising i andre dimensjoner, osv osv, så har jeg kommet frem til at stillhetsmeditasjon er det beste, det enkleste og det vi får mest igjen for av både spirituell, personlig og helsemessig utvikling.
Det første jeg lærte, og enkleste jeg noen sinne har lært, stillhetsmeditasjon, er det jeg sitter igjen med som det viktigste eg noen sinne har lært etter over 10 år med eksperimentering og studier.
Uten at tankene, følelsene og mønstrene er stille er det umulig å få inn nye impulser fra sjelen og Tao. Og hvis det er ikke kommer inn nye impulser fra sjelen kan vi umulig utvikle oss videre fra der vi er. Vi kan bare skape nye illusjoner om hvor vi står.