Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ spøkelser i sykehuset
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jul 2008 23:58
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
jeg vet ikke helt... grødem tror jeg og uansett , de vognene som kom forbi meg hadde en hjertemaskin, som viste hvor mange hjerte slag i minutte. all hadde 0
Antall ord: 30
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Feil tråd
Sist redigert av Konto avsluttet på 01 Aug 2008 21:32, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 3
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Jul 2005 23:43
- 19
- Lokalisering: Skogly
Det lå folk i alle vognene da formoder jeg?ghostrecons009 skrev:jeg vet ikke helt... grødem tror jeg og uansett , de vognene som kom forbi meg hadde en hjertemaskin, som viste hvor mange hjerte slag i minutte. all hadde 0
Hvor ligger dette sykehuset? Hvis denne historien er sann, kunne det jo vært interessant å besøke det...
Antall ord: 59
Bare en uvitende person vender seg imot hva et oppriktig og logisk sinn har oppdaget
-Baronen-
-Baronen-
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Jun 2006 14:04
- 18
- Lokalisering: Hedmark
Lå det mennesker med laken over hele seg i hver seng? Og selv om det stod 0 på skjermen, er det ikke sikkert at hjertemonitoren var koblet til.ghostrecons009 skrev:jeg vet ikke helt... grødem tror jeg og uansett , de vognene som kom forbi meg hadde en hjertemaskin, som viste hvor mange hjerte slag i minutte. all hadde 0
Antall ord: 60
"Tenk positive tanker, bruk positive ord, gjør positive handlinger og det positive gror"
~anne84~
~anne84~
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Jul 2005 23:43
- 19
- Lokalisering: Skogly
Kan du ikke bare fortelle alt du husker fra denne hendelsen?!
Hvorfor du var der, hvor det var, når det var, hva som førte deg dit osv...Jeg vil gjerne tro på historien din og den høres spennende ut, men du gir jo bare brøkdeler av hva som skjedde...
Hvorfor du var der, hvor det var, når det var, hva som førte deg dit osv...Jeg vil gjerne tro på historien din og den høres spennende ut, men du gir jo bare brøkdeler av hva som skjedde...
Antall ord: 53
Bare en uvitende person vender seg imot hva et oppriktig og logisk sinn har oppdaget
-Baronen-
-Baronen-
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Jul 2008 18:27
- 16
- Kjønn (valgfri): Mann
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Mai 2004 18:11
- 20
- Lokalisering: I en leilighet sentralt i Drammen
- Blitt takket: 1 gang
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Forstår jeg deg riktig eller sier du faktisk at du ikke vet hvilket sykehus du var på?ghostrecons009 skrev:jeg vet ikke helt... grødem tror jeg og uansett , de vognene som kom forbi meg hadde en hjertemaskin, som viste hvor mange hjerte slag i minutte. all hadde 0
Og alle hadde en slik maskin? Hvor mange slike er det vanlig at et sykehus har, noen som vet det?
Antall ord: 70
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Nov 2006 13:44
- 18
- Lokalisering: Elverum
Kan ha vært folk fra obuksjonsrommet, operasjonsrommet eller verdensrommet! Da-a!
Antall ord: 12
Søstra mi er DOMONSTRET!!!!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Eller fra fantasirommet, det rommet som ikke er vet du :mozilla_wink:
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Eh, hva slags grunn har dere til å påstå at dette er fantasi? Hæ?!
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Mai 2008 15:09
- 16
Denne historien høres merkelig ut. Det dør ikke 14 pasienter på norkse sykehuys samme dag. Døde mennesker er ikke koplet til maskiner. Jeg ville gjettet på at den knekte armen gjorde det vanskelig å se forskjell på så mye rart. Og jeg har en mistanke om at de to personene du trodde var spøkelser ikke var de eneste spøkelsesne du så denne dagen.
Antall ord: 67
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Des 2007 12:32
- 16
OK... Dette vert berre så jævlig dumt. For det første må du ha vore der så inni helvete lenge om du skulle sett fjorten "vogner" trille forbi. Dessuten triller ein faktisk ikkje døydde menneske i vogner på sjukehusa lenger, det er svært sjeldan. Det skjer dessutan ikkje i påsyn av pårørande eller andre pasientar. Og fjorten stykker? Dessuten trillar ein aldri hjartemonitor saman med eit lik, då alt som er av utstyr vert igjen på rommet for reingjering osv. Så, her på mi nattevakt har eg fortalt vakthavande lege at det døydde fjorten menneske på eit norsk sjukehus på ein dag. Han syntes det var så morosamt at eg faktisk snart må trille han ut på ei vogn. Skal sørge for å trille han forbi venteværelset 20 gonger slik at du får enno ein historie å fortelje
Antall ord: 146
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
LOL
Denne tråden er fantastisk! Så utrolig usannsynlig og hundre prosent ren fantasi, men likevel er den tilsynelatende udødelig. Herlig
Denne tråden er fantastisk! Så utrolig usannsynlig og hundre prosent ren fantasi, men likevel er den tilsynelatende udødelig. Herlig
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Des 2007 12:32
- 16
Forresten, om historia er sann kan du sende meg PM med namnet på sjukehuset, både underteikna, vakthavande lege og minst ein portør ynskjer jobb der, for me har for lite å gjere her. Me har berre sånn ca. fjorten dødsfall i kvartalet... Så ver gild å send ein beskjed!
Antall ord: 51
Hide post links |