Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Klebeånd
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Jupp, opplagt føler jeg meg det er det ingenting å si på Soving er bare sløs av tid det nemlig
Antall ord: 21
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2008 13:59
- 16
nåh,noe må man da ha,d r jo godt å sove
Antall ord: 12
"When right becomes wrong, resistance becomes your duty"
If you want to cut yourself,remember that i love you..
"to live till death is not easy"
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
-
- Standard bruker
- 16
ja pleier ikke å bli så mye mer her heller,men d r digg så lenge det varer=)
Bortsett fra de gangene man drømmer så virkelig at det ikke kjennes som man sover,
hvis det varer i noen dager/uker så får man aldrig hvilt
Bortsett fra de gangene man drømmer så virkelig at det ikke kjennes som man sover,
hvis det varer i noen dager/uker så får man aldrig hvilt
Antall ord: 46
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Des 2007 16:14
- 16
- Kjønn (valgfri): Gutt (14)
- Lokalisering: spangereid
LURERPÅ EN TING kan du snakke med hanopen_palm skrev:jeg har en anelse,det er ikek jeg som har han men jeg skal møte "offeret" for klebe ånden i morgen regner jeg med=)har fått inntrykket av at vil vise at han har noe å fare med og at han finnes..kaster ting rundt om natta og slikt,og han som har denne ånden på seg har vært litt tungpustet etter at dette begynte så det kan virke som han stjeler energi
Antall ord: 86
Hva er meningen med livet..
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Jeg har ikke møtt gutten etter at det her skjedde,så jeg har ikke fått noe anledning enda.staaleh skrev:LURERPÅ EN TING kan du snakke med hanopen_palm skrev:jeg har en anelse,det er ikek jeg som har han men jeg skal møte "offeret" for klebe ånden i morgen regner jeg med=)har fått inntrykket av at vil vise at han har noe å fare med og at han finnes..kaster ting rundt om natta og slikt,og han som har denne ånden på seg har vært litt tungpustet etter at dette begynte så det kan virke som han stjeler energi
Har prøvd å kjenne litt på det på distangse, og om jeg kan få noe inntrykk av denne ånden, og da føler jeg stort sett bare frustrasjon og raseri. Jeg er ikke så veldig ærfaren i dette enda,det går vel an å ta kontakt med han på distangse men jeg har ikke følt meg i form til å prøve det enda
Antall ord: 172
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
lurer på om du kan lære meg littopen_palm skrev:Jeg har ikke møtt gutten etter at det her skjedde,så jeg har ikke fått noe anledning enda.staaleh skrev:LURERPÅ EN TING kan du snakke med hanopen_palm skrev:jeg har en anelse,det er ikek jeg som har han men jeg skal møte "offeret" for klebe ånden i morgen regner jeg med=)har fått inntrykket av at vil vise at han har noe å fare med og at han finnes..kaster ting rundt om natta og slikt,og han som har denne ånden på seg har vært litt tungpustet etter at dette begynte så det kan virke som han stjeler energi
Har prøvd å kjenne litt på det på distangse, og om jeg kan få noe inntrykk av denne ånden, og da føler jeg stort sett bare frustrasjon og raseri. Jeg er ikke så veldig ærfaren i dette enda,det går vel an å ta kontakt med han på distangse men jeg har ikke følt meg i form til å prøve det enda
Antall ord: 184
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
åh jeg skal absolutt ikke si at jeg kan en masse om ånder,det er nok mange her som kan mer og har mer erfaring...men jeg sender pmstaaleh skrev:lurer på om du kan lære meg littopen_palm skrev:Jeg har ikke møtt gutten etter at det her skjedde,så jeg har ikke fått noe anledning enda.staaleh skrev:LURERPÅ EN TING kan du snakke med hanopen_palm skrev:jeg har en anelse,det er ikek jeg som har han men jeg skal møte "offeret" for klebe ånden i morgen regner jeg med=)har fått inntrykket av at vil vise at han har noe å fare med og at han finnes..kaster ting rundt om natta og slikt,og han som har denne ånden på seg har vært litt tungpustet etter at dette begynte så det kan virke som han stjeler energi
Antall ord: 215
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
open_palm skrev:åh jeg skal absolutt ikke si at jeg kan en masse om ånder,det er nok mange her som kan mer og har mer erfaring...men jeg sender pmstaaleh skrev:tusen takk det der betyr mye for megopen_palm skrev:Jeg har ikke møtt gutten etter at det her skjedde,så jeg har ikke fått noe anledning enda.staaleh skrev:LURERPÅ EN TING kan du snakke med hanopen_palm skrev:jeg har en anelse,det er ikek jeg som har han men jeg skal møte "offeret" for klebe ånden i morgen regner jeg med=)har fått inntrykket av at vil vise at han har noe å fare med og at han finnes..kaster ting rundt om natta og slikt,og han som har denne ånden på seg har vært litt tungpustet etter at dette begynte så det kan virke som han stjeler energi
lurer på om du kan lære meg litt
Antall ord: 226
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Brenda,du som var spent på hvordan det gikk=)
Jeg vet ihvartfall mer om denne ånden nå etter å ha lest av på distangse: Han er sint og frustrert, men det er han fordi han er redd og ensom. Han føler seg trygg hos denne gutten han har valgt å henge seg på, for han vet at han kan få slippe ut følelsene sine hos han uten at gutten blir sint. Han er nok ingen slem fyr i det hele tatt, han har bare veldig vondt.
Så jeg tror dette skal gå veldig greit,blir ihvartfall spennende
Jeg vet ihvartfall mer om denne ånden nå etter å ha lest av på distangse: Han er sint og frustrert, men det er han fordi han er redd og ensom. Han føler seg trygg hos denne gutten han har valgt å henge seg på, for han vet at han kan få slippe ut følelsene sine hos han uten at gutten blir sint. Han er nok ingen slem fyr i det hele tatt, han har bare veldig vondt.
Antall ord: 97
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Jan 2008 22:37
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Østfold
Du har fått noe kontakt ja?? Det var lurtopen_palm skrev:Brenda,du som var spent på hvordan det gikk=)
Takk for info....
Antall ord: 113
*** OOO***
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Jo bare hyggelig,sier i fra når det skjer noe mer jeg..er så nyskjærrig så jeg måtte kjenne litt på det :mozilla_smile:Brenda skrev:Du har fått noe kontakt ja?? Det var lurtopen_palm skrev:Brenda,du som var spent på hvordan det gikk=)
Takk for info....
Antall ord: 142
Hide post links |
Re: Klebeånd
open_palm skrev:noen som har noen gode tips når det gjelder å fjærne klebeånder?
Jeg har selv en klebeånd på meg. Sitter temmelig fast.
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Jan 2007 19:33
- 17
- Blitt takket: 1 gang
Re: Klebeånd
Ja, ved å henvende seg til han som har all makt - også over ånder.open_palm skrev:noen som har noen gode tips når det gjelder å fjærne klebeånder?
Antall ord: 30
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Mar 2008 15:10
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Sør-trøndelag
Vær bestemt når du sender klebeånden over til lyset, og ha tro på at dette klarer du :mozilla_wink:
Nå vet jeg ikke hva du bruker å gjøre når du sender dem over, men jeg ber alltid om beskyttelse (en gang uten-aldri mer), og hjelp fra mine hjelperene.
Jeg forteller om kjærligheten på den andre siden, og at den trenger ikke være her og "leve" i frykt lenger.
Det er jo psykologi som må til egentlig.. :mozilla_wink:
Lykke til!
Nå vet jeg ikke hva du bruker å gjøre når du sender dem over, men jeg ber alltid om beskyttelse (en gang uten-aldri mer), og hjelp fra mine hjelperene.
Jeg forteller om kjærligheten på den andre siden, og at den trenger ikke være her og "leve" i frykt lenger.
Det er jo psykologi som må til egentlig.. :mozilla_wink:
Lykke til!
Antall ord: 87
En gang vil du tvile
En gang vil du tro
Det er sannheten som skiller...
En gang vil du tro
Det er sannheten som skiller...
Hide post links |