Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Bilder fra Gammle Lier Psykeriatiske
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Mar 2006 19:00
- 18
- Kjønn (valgfri): kvinne
- Lokalisering: Fetsund
når ejg og 13 andre venner var på lier gamle psykiatriske for knapt to uker siden ble vi nok så skremt, flere dører begynte å smelle igjen med stor kraft, og dette hendte i øverste etasje. mobiler og lommelykter begynte i tillegg å svikte. dørhåndtak ristet og jeg syns jeg tydlig så en eller flere skikkelser i kjelleren og de andre etasjen.
jeg opplevde å bli sinna i øverste etasje mens andre ble redde og gråt. jeg tror grunnen til at inngangsdøren fra trappen opp til loftet smalt igejn var fordi jeg skrek fordi jeg så noe, og da tror jeg at ånden / åndene ble sinte og fortstyrret. er ikke helt sikker, men stedet ga meg absoulutt ingen god følelse. hadde ingen problemer med å gå litt alene i mørket, mens de fleste andre gikk i klynger. jeg bare lurer på hvordan andre som har vært på lier har opplevd det?:)
jeg opplevde å bli sinna i øverste etasje mens andre ble redde og gråt. jeg tror grunnen til at inngangsdøren fra trappen opp til loftet smalt igejn var fordi jeg skrek fordi jeg så noe, og da tror jeg at ånden / åndene ble sinte og fortstyrret. er ikke helt sikker, men stedet ga meg absoulutt ingen god følelse. hadde ingen problemer med å gå litt alene i mørket, mens de fleste andre gikk i klynger. jeg bare lurer på hvordan andre som har vært på lier har opplevd det?:)
Antall ord: 156
There's more between heaven and earth
Ida Jonette
Ida Jonette
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Jeg håper alle som drar på Lier psykriatriske,uten den hensikten å rense stedet, får kjenne på kroppen hvordan disse stakkars menneskene som var der led, så kan noen andre mennesker i fremtiden dra på zoo på det stedet dere/din far/din mor/din søster/ditt barn ble torturert helt inn i døden.
Noe så ekstremt selvopptatt og ondskapsfullt som å dra på ett sånt sted for å nyte "frydefulle gys". TOTALT mangel på empati. Dere burde skamme dere!
Jeg får så vondt inni margen at jeg får lyst til å gråte :mozilla_frown:
Noe så ekstremt selvopptatt og ondskapsfullt som å dra på ett sånt sted for å nyte "frydefulle gys". TOTALT mangel på empati. Dere burde skamme dere!
Antall ord: 99
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Okt 2007 13:36
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: oslo
Wow! Ondskapsfullt! .. Det var da litt drøyt.suss24 skrev:Jeg håper alle som drar på Lier psykriatriske,uten den hensikten å rense stedet, får kjenne på kroppen hvordan disse stakkars menneskene som var der led, så kan noen andre mennesker i fremtiden dra på zoo på det stedet dere/din far/din mor/din søster/ditt barn ble torturert helt inn i døden.
Du legger ikke lista litt lavt når det gjelder å karakterisere handlinger som ondskapsfulle? Hvis uskyldig oppdagelsesferd på Lier er ondskapsfullt, hva kaller du feks... det å torturere et menneske? Superekstremtondskapsfullt?
Ellers takk for at du ønsker alle som drar til Lier en kjip og vond opplevelse.
Hmm... Hvorfor synes jeg ikke synd på deg..?Jeg får så vondt inni margen at jeg får lyst til å gråte :mozilla_frown:
Antall ord: 163
utelukker ingenting
Hide post links |
så så.. det går nok bra skal du se.suss24 skrev:
Antall ord: 29
Hide post links |
Ondskapen har mange ansikter. Dem som velger å forlyste seg på andres grusomme skjebner er i min mening onde mennesker. Hadde disse menneskene hatt empatiske evner tilsvarende det dem burde, ville de ha forstått det jævlige som har skjedd der, satt seg inn i dems situasjon og vist offrene den respekten de fortjener. Holdt seg unna, ikke nyte det de har opplevd. Hva hvis det var deg/din bror/din far/ din søste/ ditt barn? Ville du satt pris på den aktiviteten Lier blir utsatt for av spenningskåte mennesker??Ville du ikke heller at sjelene skulle ha fått fred og slutte å lide?
Nå snakker ikke jeg bare om Lier, men om alle slike steder. INGEN burde dra på zoo til slike steder uten å ha den hensikten å prøve å rense stedet. Det er ondskapsfullt og totalt mangel på dømekraft og empati.
Og uenord....jeg har medlidenhet med deg som ikke klarer å sette deg inn i andres skjebne. Jeg håper det blir bedre for deg når du får noen flere år på baken.
Nå snakker ikke jeg bare om Lier, men om alle slike steder. INGEN burde dra på zoo til slike steder uten å ha den hensikten å prøve å rense stedet. Det er ondskapsfullt og totalt mangel på dømekraft og empati.
Og uenord....jeg har medlidenhet med deg som ikke klarer å sette deg inn i andres skjebne. Jeg håper det blir bedre for deg når du får noen flere år på baken.
Antall ord: 179
Hide post links |
Hva har tagging med dette å gjøre? Har generellt lite respekt for alle troer som sier " Det er BARE min gud som er den riktige guden, alle dere andre er bare kjempe tette" uansett hva de kaller troen.
Antall ord: 38
Hide post links |
hva er det du babbler om? kim duden spurte om noen visste hva det betydde.suss24 skrev:Hva har tagging med dette å gjøre? Har generellt lite respekt for alle troer som sier " Det er BARE min gud som er den riktige guden, alle dere andre er bare kjempe tette" uansett hva de kaller troen.
jeg bare oversatte. hva som står der er ikke min personlige mening. jeg er verken muslim eller araber.
men grunnen til at du kan finne slikt på veggene i lier sykehus er jo fordi satanister driver på med ritualer der har jeg hørt.
og ja vi vet at det ikke har noe med likersykehus å gjøre, men han knipsa et bilde av det og lurte på hva det kunne være
Antall ord: 128
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2008 13:59
- 16
suss24 skrev:Jeg håper alle som drar på Lier psykriatriske,uten den hensikten å rense stedet, får kjenne på kroppen hvordan disse stakkars menneskene som var der led, så kan noen andre mennesker i fremtiden dra på zoo på det stedet dere/din far/din mor/din søster/ditt barn ble torturert helt inn i døden.
Ganske så enig
Antall ord: 104
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Aug 2007 15:21
- 17
- Lokalisering: Asker
Kan du forklare nærmere hva du legger i begrepet tortur i dette tilfellet? Ja, det fantes en god del mennesker både på Lier, på Dikemark, på Gaustad (hvorfor er det ingen her som drar til Gaustad, det var jo der lobotomeringen foregikk) og mange andre steder, som slet. Men jeg kan ikke si jeg har hørt noe om tortur, annet enn det som foregikk i deres eget sinn. Om du kaller det å legges i remmer slik at man ikke skal skade seg selv eller andre for tortur - hva er egentlig alternativet?suss24 skrev:Jeg håper alle som drar på Lier psykriatriske,uten den hensikten å rense stedet, får kjenne på kroppen hvordan disse stakkars menneskene som var der led, så kan noen andre mennesker i fremtiden dra på zoo på det stedet dere/din far/din mor/din søster/ditt barn ble torturert helt inn i døden.
Tror nok ikke det finnes flere spøkelser på Lier enn det finnes andre steder. Skitt og mørke ganger, skummel stemning og lettpåvirkelige ungdommer - det finnes der. Men spøkelser?
Antall ord: 227
Hide post links |
Demonologist: Sorry, trodde det var svar på innlegget over. Men hva har muslimer eller arabere med satanister å gjøre?For meg virker denne taggingen som ett lite forsøk på å gjøre ting bedre der.
Skeptiker dama: Søk på internett, masse masse informasjon om hva som skjedde der og andre steder. Det vil du også finne om du søker her på forumet. Da vil du skjønne hvorfor jeg og veldig mange andre reagerer. For å si det kort. De som led der har bidratt noe med vitenen om menneske kroppen og sinnet via medisinske forskning. Og for også å nevne det, på den tiden var det også vanlig å sette inn mennesker som gjorde skam på familien på slike steder, selv om de var mentalt friske. Selv om det er like grusomt å gjøre slikt på mentalt syke.
Uansett så har det ikke noe med om det er spøkelser der eller ikke og gjøre, det trodde jeg iallefall du som skeptiker ville forstått. Det har med å gjøre at man skal vise respekt for de døde. Det er ikke greit å bruke slike steder som en forlystelsespark for spenningskåte. Vis respekt for dem som døde der på en slik måte og vis respekt for deres etterlatte. Skjønner ikke at det kan være noe å stille spørsmålstegn med engang?
Skeptiker dama: Søk på internett, masse masse informasjon om hva som skjedde der og andre steder. Det vil du også finne om du søker her på forumet. Da vil du skjønne hvorfor jeg og veldig mange andre reagerer. For å si det kort. De som led der har bidratt noe med vitenen om menneske kroppen og sinnet via medisinske forskning. Og for også å nevne det, på den tiden var det også vanlig å sette inn mennesker som gjorde skam på familien på slike steder, selv om de var mentalt friske. Selv om det er like grusomt å gjøre slikt på mentalt syke.
Uansett så har det ikke noe med om det er spøkelser der eller ikke og gjøre, det trodde jeg iallefall du som skeptiker ville forstått. Det har med å gjøre at man skal vise respekt for de døde. Det er ikke greit å bruke slike steder som en forlystelsespark for spenningskåte. Vis respekt for dem som døde der på en slik måte og vis respekt for deres etterlatte. Skjønner ikke at det kan være noe å stille spørsmålstegn med engang?
Antall ord: 227
Hide post links |
går bra, som sagt. jeg har ikke noe med det bildet å gjøre. jeg bare hjalp til med å oversette.suss24 skrev:Demonologist: Sorry, trodde det var svar på innlegget over. Men hva har muslimer eller arabere med satanister å gjøre?For meg virker denne taggingen som ett lite forsøk på å gjøre ting bedre der.
muslimer og arabere har ikke noe med satanister å gjøre. hva den gjør der vet jeg ikke desverre..
men du ser jo det står arabisk + 666 og slikt. så da bare antar folk at det er no satanisk.
Antall ord: 97
Hide post links |
666 dyrets tegn/ondskapets tegn. Kanskje det er ett forsøk for å få vekk ondskapen for alt det jeg vet.
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Okt 2007 13:36
- 17
- Lokalisering: oslo
Oi, oi. oi! Jeg må le Haha!suss24 skrev: Og uenord....jeg har medlidenhet med deg som ikke klarer å sette deg inn i andres skjebne. Jeg håper det blir bedre for deg når du får noen flere år på baken.
Jøss, hvordan visste du at jeg totalt mangler empati? Fordi jeg ikke ble trist av dine tårer og vondt i magen? Eller fordi jeg reagerte på at du ønsket alle Lier-besøkende en jævlig opplevelse?
Det beste er jo aldersargumentet ditt! Hahaha! Hvor gammel er du sussebasse? 24? Hvor gammel er jeg, sussebusse? 35.
Hvor gammel må jeg bli før det blir bedre for meg?
Lykke til selv. Intoleransen og fordommene lenge leve!
Antall ord: 121
utelukker ingenting
Hide post links |