Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ hva er ditt sterjetegn?
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Jan 2008 22:37
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Østfold
Da er du 24 eller 37 år? Har du funnet boka, jeg er også fiskmrs.mystic skrev:jeg er fisk, født i grisens år....
Appropo fiskene... Leste en bok for en stund tilbake om hva som karakteriserer personer med de enkelte stjernetegn. Helt fra vi er barn, skolegang, karriere og livet som voksen. Helt vanvittig som det stemte! Leste for venner og familie og, og alle satt å måpte da deres stjernetegn ble opplest.
Det dumme er at jeg ikke husker hva boka het. SKAL finne det ut, så kan flere her sjekke hvor bra de er!!
Antall ord: 99
*** OOO***
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Aug 2006 12:59
- 18
Væren her..
Antall ord: 3
Lev livet mens du har det
Terron sin Madam
Terron sin Madam
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2007 17:36
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente :D
- Lokalisering: På kirkegården
- Blitt takket: 2 ganger
Vannmannen i gjen Ikke rart jeg svever som en fugl når jeg er avslappet og forelsket Og ikke minst synger en av favoritt sangene mine
Antall ord: 26
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Hide post links |
Ohhh tell usRosalind skrev:Vannmannen i gjen Ikke rart jeg svever som en fugl når jeg er avslappet og forelsket Og ikke minst synger en av favoritt sangene mine
Antall ord: 31
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Tror ikke det neiSol@ngelica skrev:Ohhh tell usRosalind skrev:Vannmannen i gjen Ikke rart jeg svever som en fugl når jeg er avslappet og forelsket Og ikke minst synger en av favoritt sangene mine
Liker bare å slappe av når jeg synger og da lukker man bare øynene og slapper av så flyr du enkelt å greit Når du er forelsket flyr vel alle haha
Antall ord: 69
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Vel.. Steinbukk.. Jeg har da pil og bue, du har vel ikke glemt det?Sol@ngelica skrev:Ikke mye er jeg redd, men kan telle til 10 og slå hjul
Mohahaha
*må lære meg å spenne opp buen fort,fort,fort*
Antall ord: 41
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Nov 2007 11:33
- 17
Jeg vil også ha våpenDiffusa skrev:Vel.. Steinbukk.. Jeg har da pil og bue, du har vel ikke glemt det?Sol@ngelica skrev:Ikke mye er jeg redd, men kan telle til 10 og slå hjul
Mohahaha
Antall ord: 49
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
Fortsat løve her 21,08,1985
kinesisk:
Okse
kinesisk:
Okse
Antall ord: 9
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Det har du jo, du har hornSol@ngelica skrev:Jeg vil også ha våpenDiffusa skrev:Vel.. Steinbukk.. Jeg har da pil og bue, du har vel ikke glemt det?Sol@ngelica skrev:Ikke mye er jeg redd, men kan telle til 10 og slå hjul
Mohahaha
Antall ord: 59
Hide post links |
Jo, men det er ikke like kuult da...Diffusa skrev:Det har du jo, du har hornSol@ngelica skrev:Jeg vil også ha våpenDiffusa skrev:Vel.. Steinbukk.. Jeg har da pil og bue, du har vel ikke glemt det?Sol@ngelica skrev:Ikke mye er jeg redd, men kan telle til 10 og slå hjul
Mohahaha
Antall ord: 69
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Mar 2005 09:54
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
Åh, bare pass dere, for dere har ikke bedre våpen enn meg,hi,hi.
Jeg er nemlig skorpion.
Jeg er nemlig skorpion.
Antall ord: 19
sosja
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Tror nok jeg er best! Jeg har en krokke vann!!!!
Antall ord: 10
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Joa, du kan jo sette på sånn metallbeslag og gjøre dem ekstra lange og spisse og for syns skyld så kan du male dem røde på tuppene slik at du ser blodig og fryktinngytende ut :mozilla_cool:Sol@ngelica skrev:Jo, men det er ikke like kuult da...Diffusa skrev:Det har du jo, du har hornSol@ngelica skrev:Jeg vil også ha våpenDiffusa skrev:Vel.. Steinbukk.. Jeg har da pil og bue, du har vel ikke glemt det?Sol@ngelica skrev:Ikke mye er jeg redd, men kan telle til 10 og slå hjul
Mohahaha
Antall ord: 112
Hide post links |