Hadde du beskyttet deg før du gjorde dette? Du må være forsiktig. Det kom en dust til meg en gang også. Han spurte om jeg ville jobbe for lyset eller mørke. Jeg var rask med å si "lyset". Han var svartkledd med en kappeDemonologist skrev:dette er ingen lek! sistgang jeg spurte om å få et møte med selveste satan ang sjela mi så ble jeg nesten drept!Sol@ngelica skrev:Det er bare EN LEK, ingenting skjer, bare det du skaper i fantasien din!
Spørr om hva du vil!
Dette har jeg prøvd nok av ganger og overhode ingen verdens ting har skjedd, trenger ikke å skremme opp unga på noe som bare er bullshit, sett dem heller foran en Nightmare on Elm street film hvis dere har som hensikt med å skremme dem(eller the ring, for den saks skyld)
Ingen på para har heller ingen troverdig historier om egene opplevelser om dette, bare noe de har hørt av tanta til onkelen til bestefaren sin!!!
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Kan noen fortelle meg litt om spiritisme?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Antall ord: 171
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
ofte jeg ikke gidder å beskytte meg. har en god del erfaring med dette skjønner du.izabel skrev:Hadde du beskyttet deg før du gjorde dette? Du må være forsiktig. Det kom en dust til meg en gang også. Han spurte om jeg ville jobbe for lyset eller mørke. Jeg var rask med å si "lyset". Han var svartkledd med en kappeDemonologist skrev:dette er ingen lek! sistgang jeg spurte om å få et møte med selveste satan ang sjela mi så ble jeg nesten drept!Sol@ngelica skrev:Det er bare EN LEK, ingenting skjer, bare det du skaper i fantasien din!
Spørr om hva du vil!
Dette har jeg prøvd nok av ganger og overhode ingen verdens ting har skjedd, trenger ikke å skremme opp unga på noe som bare er bullshit, sett dem heller foran en Nightmare on Elm street film hvis dere har som hensikt med å skremme dem(eller the ring, for den saks skyld)
Ingen på para har heller ingen troverdig historier om egene opplevelser om dette, bare noe de har hørt av tanta til onkelen til bestefaren sin!!!
trent opp av bestefaren min. han var så å si expert på dette.
men som sagt, ikke noe å leke med. mange som dør av det, men vi får aldri vite det fordi det kommer ikke ut til median. de får ikke lov til å skrive sånne type nyheter.
Antall ord: 239
Hide post links |
dt er forkjell på dt du gjorde og spiritisme...Demonologist skrev:vel jeg begynte jo å utføre mine sataniske ritualer hvor jeg da kom i kontakt med en demon.Sol@ngelica skrev:Ha ha haDemonologist skrev:dette er ingen lek! sistgang jeg spurte om å få et møte med selveste satan ang sjela mi så ble jeg nesten drept!Sol@ngelica skrev:Det er bare EN LEK, ingenting skjer, bare det du skaper i fantasien din!
Spørr om hva du vil!
Og hvordan skjedde det da?
som også prøvde å drepe meg, men heldigvis hadde jeg dusja i helligvann så han greide ikke å ta på meg. uansett, jeg spurte om jeg kunne få et møte satan ang sjela mi siden jeg vil ha den tilbake. sjela mi altså, til gjengjeld skulle jeg gi han 2 andre sjeler,hvis jeg fikk min tilbake. ekke særlig fan av naboene så, kunne likegodt offra dem for sjela mi.
men det gikk visst ikke.=( så da ble jeg litt aggresiv og begynte å skrike JESUS ER BEST!
til demonen. så klikka han og fløy på meg.begynte å kvele meg osv.. ja skakke fortelle mer siden det er folk under 18 her.
men spiritisme er ikke tull folkens. hold dere unna!
når man spiller spiritisme påkaller man ånder
du må ha påkalt en demon..
ånder er mye mindre farlig enn demoner etter det jeg har lært.
Antall ord: 316
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 06 Jan 2007 21:47
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: i fantasiverdenen min
Ikke for å knuse dine forestillinger men, demoner finnes ikke:) Det var nok bare en negativ ånd:)Liza skrev:dt er forkjell på dt du gjorde og spiritisme...Demonologist skrev:vel jeg begynte jo å utføre mine sataniske ritualer hvor jeg da kom i kontakt med en demon.Sol@ngelica skrev:Ha ha haDemonologist skrev:dette er ingen lek! sistgang jeg spurte om å få et møte med selveste satan ang sjela mi så ble jeg nesten drept!Sol@ngelica skrev:Det er bare EN LEK, ingenting skjer, bare det du skaper i fantasien din!
Spørr om hva du vil!
Og hvordan skjedde det da?
som også prøvde å drepe meg, men heldigvis hadde jeg dusja i helligvann så han greide ikke å ta på meg. uansett, jeg spurte om jeg kunne få et møte satan ang sjela mi siden jeg vil ha den tilbake. sjela mi altså, til gjengjeld skulle jeg gi han 2 andre sjeler,hvis jeg fikk min tilbake. ekke særlig fan av naboene så, kunne likegodt offra dem for sjela mi.
men det gikk visst ikke.=( så da ble jeg litt aggresiv og begynte å skrike JESUS ER BEST!
til demonen. så klikka han og fløy på meg.begynte å kvele meg osv.. ja skakke fortelle mer siden det er folk under 18 her.
men spiritisme er ikke tull folkens. hold dere unna!
når man spiller spiritisme påkaller man ånder
du må ha påkalt en demon..
ånder er mye mindre farlig enn demoner etter det jeg har lært.
Antall ord: 334
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Apr 2008 12:59
- 16
- Lokalisering: norge
- Blitt takket: 1 gang
jeg tror deg.Demonologist skrev:det er sant.....Sol@ngelica skrev:Yeah right, skriver jeg da
har historie på noen islekta mi. skal so andre ikke uttale den her pga barn under 18 år.
Antall ord: 34
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 17
Nå ble jeg litt nysgjerrig her, hehe:Pjente 27 skrev:jeg tror deg.Demonologist skrev:det er sant.....Sol@ngelica skrev:Yeah right, skriver jeg da
har historie på noen islekta mi. skal so andre ikke uttale den her pga barn under 18 år.
Antall ord: 45
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
hehe du får ta kontakt på pm om du vil høre-Astarte- skrev:Nå ble jeg litt nysgjerrig her, hehe:Pjente 27 skrev:jeg tror deg.Demonologist skrev:det er sant.....Sol@ngelica skrev:Yeah right, skriver jeg da
tror ikke det er lurt her inne i tilfelle barn under 18 leser dette eller ikke takler slikt..
Antall ord: 78
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 17
Nja, klarer sikkert å holde meg i skinnet. For det første har jeg en mistanke om hva det er uansett og for det andre tror jeg ikke på det, hehe:Pjente 27 skrev:hehe du får ta kontakt på pm om du vil høre-Astarte- skrev:Nå ble jeg litt nysgjerrig her, hehe:Pjente 27 skrev:jeg tror deg.Demonologist skrev:det er sant.....Sol@ngelica skrev:Yeah right, skriver jeg da
tror ikke det er lurt her inne i tilfelle barn under 18 leser dette eller ikke takler slikt..
Antall ord: 112
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16