Sikt mot stjernene, kansje du rammer månen.Dj_Devil skrev:det må du gjøre...Metodisten skrev:.
Jeg tenker allt jeg kan att jeg skal vinne i lotto.
men vinner du 20kr så har du vunnet i lotto husk det
Hvem vet
Moderatorer: Asbjørn, mod univers
Sikt mot stjernene, kansje du rammer månen.Dj_Devil skrev:det må du gjøre...Metodisten skrev:.
Jeg tenker allt jeg kan att jeg skal vinne i lotto.
men vinner du 20kr så har du vunnet i lotto husk det
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Sinnet tiltrekker seg hva det dveler ved, så enkelt er det, eller så vanskelig, alt etter tankegang.-Astarte- skrev:The law of attraction har hjulpet meg kjempe mange ganger etter at jeg leste boken og begynte med det, det virker hvis man bare tror på det
Hide post links |
Selvfølgelig dem som tenker minst positivtSol@ngelica skrev:Hvis alle hadde hatt rikdom og lykke her i verden, hvem skulle gjort alle drittjobbene da?
Hide post links |
og hvor står fasiten om at rikdom som i shitload of money er det samme som lykke???Sandman skrev:Selvfølgelig dem som tenker minst positivtSol@ngelica skrev:Hvis alle hadde hatt rikdom og lykke her i verden, hvem skulle gjort alle drittjobbene da?
Hide post links |
Det er ikke flaks, intelligens eller hardt arbeid som former livet ditt. Det er følelsene dine – de gode, dårlige, oppglødde, nedtrykte og alle andre i mellom. Følelsene dine avgjør utfallet i enhver situasjon. For loven om tiltrekning er klar: Like ting tiltrekker hverandre. Følelser er vibrasjoner, og det gjelder å vibrere i samsvar med det vi ønsker oss. For gleden vi føler når et ønske går i oppfyllelse, er den tilstanden vi er ment å skulle være i.puma/f skrev:og hvor står fasiten om at rikdom som i shitload of money er det samme som lykke???Sandman skrev:Selvfølgelig dem som tenker minst positivtSol@ngelica skrev:Hvis alle hadde hatt rikdom og lykke her i verden, hvem skulle gjort alle drittjobbene da?
penger er mye men ikke alt... folk glemmer det så lett men men there loss my gain
puma/f
Hide post links |
du svarte meg ikke når jeg spurte om hvor det står at penger er det samme som lykkeSandman skrev:Det er ikke flaks, intelligens eller hardt arbeid som former livet ditt. Det er følelsene dine – de gode, dårlige, oppglødde, nedtrykte og alle andre i mellom. Følelsene dine avgjør utfallet i enhver situasjon. For loven om tiltrekning er klar: Like ting tiltrekker hverandre. Følelser er vibrasjoner, og det gjelder å vibrere i samsvar med det vi ønsker oss. For gleden vi føler når et ønske går i oppfyllelse, er den tilstanden vi er ment å skulle være i.puma/f skrev:og hvor står fasiten om at rikdom som i shitload of money er det samme som lykke???Sandman skrev:Selvfølgelig dem som tenker minst positivtSol@ngelica skrev:Hvis alle hadde hatt rikdom og lykke her i verden, hvem skulle gjort alle drittjobbene da?
penger er mye men ikke alt... folk glemmer det så lett men men there loss my gain
puma/f
Vi får alltid det vi ber om, og er vi ikke fornøyde med det vi har fått og får, må vi ta en nærmere titt ikke bare på ønskene våre, men på følelsene bak dem. Alt som er i livet ditt, har du selv tiltrukket deg ved hjelp av følelsesenergien din Den energien du sender ut kommer tilbake til deg, for universets lov om tiltrekning er klar: Likt tiltrekker likt. Derfor er det viktig å lede tankene i retning av gode følelser, som velværefølelsen vi kjenner når vi forestiller oss at ønsket vårt oppfylles.
Hide post links |
Hide post links |
Jepp, jeg veiver inn for harde livet... Men jeg satser ikke så høyt at jeg tror det blir et forhold innen jula er slutt. Når jeg sier "få drømmemannen på kroken", tenker jeg flørting og bekreftelse på at han vil ha meg også. Og litt kyss og klem og slike ting...:mozilla_wink:Dj_Devil skrev:Da har du alerede funnet han? men du prøver å veive inn kroken som ikke er så enkelt alltidSvartepus skrev:Hehe, ja jeg innser jo at dette blir et vanskelig "oppdrag"... Han er litt vanskelig å få kontakt med, og som menn flest; vanskelig å forstå seg på...madjava skrev:Det var ikkje rare fristen du gav deg sjølv for å få drømmemannen på kroken...hehe
Håper du lykkast!
Men joda, jeg håper også jeg lykkes :mozilla_smile:
Jeg skal holde dere oppdatert...
Hide post links |
Hide post links |
Det er nettopp en fest jeg tenker på når jeg håper å møte ham i jula :mozilla_wink: Med pittelitt rødvin innabords...Dj_Devil skrev:Tenkt på enda en fest da?
Du vet. Når det er fest. Med mange rundt. Så er det enklere at dere 2 stikker av for å prate litt alene uten at noen egentlig skal bry seg eller merke det for godt.
Men ikke med for mye alkohol i blodet vell å merke.
Med aldri så lite alkohol i blodet også så blir en mer modig (men igjen, ikke for mye).
Så virker det som han er en smule usikker. Å når du blir usikker så får han en ny signal som sier du er usikker. Så når du er frempå så får han en signal som er at du er sikker. Å det gjør oss menn usikre delux (vertfall eg, vert med på det der mange ganger).
Klare signaler og ikke hinting sier eg berre
Noe av det verste eg vet er jenter som hinter mye. Di aller fleste menn skjønner ikke hintene likavell Lær det hehe (merk di aller fleste betyr ikke alle)
Hide post links |
Da var det berre å veive inn snøret daSvartepus skrev:Det er nettopp en fest jeg tenker på når jeg håper å møte ham i jula :mozilla_wink: Med pittelitt rødvin innabords...Dj_Devil skrev:Tenkt på enda en fest da?
Du vet. Når det er fest. Med mange rundt. Så er det enklere at dere 2 stikker av for å prate litt alene uten at noen egentlig skal bry seg eller merke det for godt.
Med aldri så lite alkohol i blodet også så blir en mer modig (men igjen, ikke for mye).
Så virker det som han er en smule usikker. Å når du blir usikker så får han en ny signal som sier du er usikker. Så når du er frempå så får han en signal som er at du er sikker. Å det gjør oss menn usikre delux (vertfall eg, vert med på det der mange ganger).
Noe av det verste eg vet er jenter som hinter mye. Di aller fleste menn skjønner ikke hintene likavell Lær det hehe (merk di aller fleste betyr ikke alle)
Hide post links |
Svartepus skrev:Det er nettopp en fest jeg tenker på når jeg håper å møte ham i jula :mozilla_wink: Med pittelitt rødvin innabords...Dj_Devil skrev:Tenkt på enda en fest da?
Hide post links |
Hide post links |
hehe, ja god idé... Men sååå tøff er jeg da ikke...Amfelia skrev: Pusen min.., vær litt slu nå.. Ta kontakt med han og be han på fest til deg, si at en del mennesker kommer og at det hadde vært hyggelig om han kom... Selvfølgelig kommer det ingen andre, og du får han for deg selv.
Det er jo lov å prøve seg, i krig og kjærlighet er alt (?) tillatt!!
Hide post links |