Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Åndeverden VS denne verden
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Jan 2007 15:00
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Vestfold
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Feb 2007 23:12
- 17
- Blitt takket: 5 ganger
Antagelig at det bare er du som føler skole og jobb som en hemming av din naturlige utvikling. Du vet vel forresten hva de lærer deg på skolen om rettskriving? Nei forresten, det gjør du nok ikke. Beklager, min feil...
Hvor gammel cannabisplanten er er irrelevant ifh. til dens egenskaper. Du vet vel hva de lærer deg på skolen om logikk?
Hva jeg kaller alkohol er også irrelevant ifh. cannabisplantens egenskaper. Det er nyttesløst å begynne med slike tankefeil her, mister.
Sammenligningen med frøet var helt elendig. Du vet like godt som meg at et frø er avhengig av sollys, næring og de riktige forholdene for å bli det potensialet som ligger i dets genetiske materiale.
Det er ditt valg hvor mye du lar ting ta fra deg, og hvor mye du tar fra dem. Ta det du kan fra skolen, men ikke la den ta fra deg noe. Ta det du kan fra jobb, men ikke la den ta fra deg noe.
Hvor gammel cannabisplanten er er irrelevant ifh. til dens egenskaper. Du vet vel hva de lærer deg på skolen om logikk?
Hva jeg kaller alkohol er også irrelevant ifh. cannabisplantens egenskaper. Det er nyttesløst å begynne med slike tankefeil her, mister.
Sammenligningen med frøet var helt elendig. Du vet like godt som meg at et frø er avhengig av sollys, næring og de riktige forholdene for å bli det potensialet som ligger i dets genetiske materiale.
Det er ditt valg hvor mye du lar ting ta fra deg, og hvor mye du tar fra dem. Ta det du kan fra skolen, men ikke la den ta fra deg noe. Ta det du kan fra jobb, men ikke la den ta fra deg noe.
Antall ord: 168
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Var jeg ikke tydelig nok. NeivelkraBat skrev:Så det du egentlig skulle fram til var?
- 1) At mennesket ER foranderlig. Det finnes ikke bare et resultat.
2) Og at skolen ikke har stoppet noen prosseser eller utvikling for meg, heller motsatt. Fatter ikke hva det hadde med saken å gjøre, det var du som nevnte dreping av prosses.
Sist redigert av Vilma på 27 Jul 2007 13:26, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 59
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Nov 2006 18:06
- 18
Det er dette som er litt viktig å ha med seg, velg ut den informasjonen man synes er viktig for seg selv. Resten er til for å få resultater som kan underbygge et ok liv...Dr. Doktor skrev: Det er ditt valg hvor mye du lar ting ta fra deg, og hvor mye du tar fra dem. Ta det du kan fra skolen, men ikke la den ta fra deg noe. Ta det du kan fra jobb, men ikke la den ta fra deg noe.
Antall ord: 83
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Ok, så da sitter vi her og snakker om deg istedenfor humanismen.Vilma skrev:Var jeg ikke tydelig nok. NeivelkraBat skrev:Så det du egentlig skulle fram til var?
- 1) At mennesket ER foranderlig. Det finnes ikke bare et resultat.
2) Og at skolen ikke har stoppet noen prosseser eller utvikling for meg, heller motsatt. Fatter ikke hva det hadde med saken å gjøre, det var du som nevnte dreping av prosses.
Så hvis du har lyst til å gå ut i skogen hvis du sitter på skolebenken og reiser
deg fra stolen midt i timen, KRL timen foreks. Hva skjer da? Er ikke det mitt poeng..
Det samme gjelder alt som har med ''du skal gjøre det, fordi jeg sier det fordi fordi fordi''.
Og for det andre, du mener da med andre ord at jeg har og innfinne meg i at sånn er det
og det er den beste løsningen, er overaska over hvor naiv og godtroende du oppfører deg her ovenfor det kristne systemet vårt. Uansett så snakker du med den nye genrasjon og jeg akter og gjøre annet en det jeg kom hit for og gjøre.
Antall ord: 197
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 18
Ja, for å snakke om meg igjen, det er noe jeg liker. Så har jeg iallfall aldri vært involvert i noe kristent system, og ikke har det stått krl på timeplanen, men religion. Alle religioner på lik linje. Så det.
Naiv og godtroende? Tviler på det cliff.
Nye generasjon ditt og datt. SÅ flott at du er bedre en alle andre. Høres jo ganske ufordragelig ut egentlig.
Du trenger ikke å infinne deg. Ikke er jeg helt sikker på hva vi diskuterer lenger, men hvis du ikke har lagt merke til det, så finnes det mange retninger, selv i norge å velge mellom. Du trenger ikke gå på en skole som gar krl på timeplanen. Det er bare å undersøke valgmulighetene.
Som sagt, jeg er ikke helt sikker på hva jeg diskuterer lenger. Men høres ut som du er en skolelei 10 klassing.
Naiv og godtroende? Tviler på det cliff.
Nye generasjon ditt og datt. SÅ flott at du er bedre en alle andre. Høres jo ganske ufordragelig ut egentlig.
Du trenger ikke å infinne deg. Ikke er jeg helt sikker på hva vi diskuterer lenger, men hvis du ikke har lagt merke til det, så finnes det mange retninger, selv i norge å velge mellom. Du trenger ikke gå på en skole som gar krl på timeplanen. Det er bare å undersøke valgmulighetene.
Som sagt, jeg er ikke helt sikker på hva jeg diskuterer lenger. Men høres ut som du er en skolelei 10 klassing.
Antall ord: 144
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Hahaha, skulle likt og diskutert med deg når du var på min alder.....
Ok, er 18 år jeg, det er sannheten om meg, Du da gamla?
Bare for the record, skjekk ut sitatet mitt det kler deg :mozilla_wink: .
De som virkelig har en mening legger det aldri politisk elr personlig
fordi sannheten omhandler så mye større problemstillinger en bagateller som dem selv, det har ikke du forstått elr?
Du får skjekke ut realiteten hvis du ikke har vært borti den før...
fordi sannheten omhandler så mye større problemstillinger en bagateller som dem selv, det har ikke du forstått elr?
Antall ord: 88
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 18
kraBat skrev:Hahaha, skulle likt og diskutert med deg når du var på min alder.....
Right back at ya, sjekk ut mitt sitat, kler deg likegodt.
Tja, det er vel ingen fasit for hvordan en mening skal legges frem. Du snakker jo utifra din egen frustrasjon, så det er vel ganske personlig, eh?
Jeg var vel kanskje i sannheten ganske lik som deg da jeg var 18, når deg gjelder den frustrasjonen som lyser mellom linjene dine haha!
Nei du... gammel er jeg ikke, jeg er 22 i oktober.
Antall ord: 165
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Hehehe...dette er vel et av de stedene jeg faktisk føler meg gammel!! :-DVilma skrev:kraBat skrev:Hahaha, skulle likt og diskutert med deg når du var på min alder.....
Right back at ya, sjekk ut mitt sitat, kler deg likegodt.
Tja, det er vel ingen fasit for hvordan en mening skal legges frem. Du snakker jo utifra din egen frustrasjon, så det er vel ganske personlig, eh?
Jeg var vel kanskje i sannheten ganske lik som deg da jeg var 18, når deg gjelder den frustrasjonen som lyser mellom linjene dine haha!
Nei du... gammel er jeg ikke, jeg er 22 i oktober.
Antall ord: 182
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 18
Innerst inne er jeg veldig moden. Nesten som en 40 åring.
Hvor gammel er du Tom_34?
Hah... den var dårlig. Men jeg ler alikevel.
Hvor gammel er du Tom_34?
Hah... den var dårlig. Men jeg ler alikevel.
Sist redigert av Vilma på 27 Jul 2007 15:19, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 26
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Vet du hva...det trodde jeg også. ;-)Vilma skrev:Innerst inne er jeg veldig moden. Nesten som en 40 åring.
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 18
At jeg er, eller at du var det da du var på min alder?Tom_34 skrev:Vet du hva...det trodde jeg også. ;-)Vilma skrev:Innerst inne er jeg veldig moden. Nesten som en 40 åring.
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Det jeg trodde jeg var...man blir heldigvis aldri ferdig "modnet".Vilma skrev:At jeg er, eller at du var det da du var på min alder?Tom_34 skrev:Vet du hva...det trodde jeg også. ;-)Vilma skrev:Innerst inne er jeg veldig moden. Nesten som en 40 åring.
Antall ord: 50
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 18
Ja, jeg hadde vel egentlig forventet å føle meg blodvoksen nå, men det lar vente på seg...Tom_34 skrev:Det jeg trodde jeg var...man blir heldigvis aldri ferdig "modnet".Vilma skrev:At jeg er, eller at du var det da du var på min alder?Tom_34 skrev:Vet du hva...det trodde jeg også. ;-)Vilma skrev:Innerst inne er jeg veldig moden. Nesten som en 40 åring.
Antall ord: 70
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Og jeg nærmer meg faktisk 36 etterhvert...men som sagt er tid ikkeeksisterende så det driter jeg i!! :-DVilma skrev:Ja, jeg hadde vel egentlig forventet å føle meg blodvoksen nå, men det lar vente på seg...Tom_34 skrev:Det jeg trodde jeg var...man blir heldigvis aldri ferdig "modnet".Vilma skrev:At jeg er, eller at du var det da du var på min alder?Tom_34 skrev:Vet du hva...det trodde jeg også. ;-)Vilma skrev:Innerst inne er jeg veldig moden. Nesten som en 40 åring.
Antall ord: 92
Hide post links |