Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderja, lier....igjen! ;P

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Hvem har sagt at vi ikke viser noen respekt der?
Jeg har aldri rørt noe der bare gått rundt og sett.
Skjønner ikke hva som er så forferdelig fælt med det.
Men det er jo noen som absolutt må klage på alt mulig..

Dessuten er bare i de bygga som ligger i skogen, det bor da ikke en levende sjel der ihvertfall, vi kan da umulig plage noen der, da skal du faen i meg rope høyt.
Antall ord: 82

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

RiffSki skrev:Det kalles forebyggende arbeid, det er flere som har holdt helvete der oppe, og hvordan jeg vet bygget er dårlig? tenk litt, det er eldgammalt, har stått urørt i flere år, er masse råttent treverk der. og btw Fjortiss is a state of mind:)
Så dårlig er det ikke enda at det raser sammen.
Vet ikke om noe bråk der jeg ihvertfall, drar ikke dit for å allerede ødelegge det gamle ubrukelige skrote som står der.Alt som står der er ubrukelig, kanskje utenom alle de tomme ølflaskene som står der.
Antall ord: 101

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
dr. munk
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 31 Okt 2007 22:11
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: lier.

Innlegg av dr. munk »

ok nå trenger jeg forklaring.. har ikke hørt så mye om lier før.
men det er et nedlagt mental sykehus det vet jeg. men er det noe i nærheten av sykhehuset eller ligger det for seg selv?? er det vakter der?? er det nytt mental sykheus i nærheten siden dere snakker på å forstyrre pasientene??

kunne tenke meg å dra dit bare for å se det selv men ikke om det er bygninger like ved.. da er det ike så skummelt..
Antall ord: 82
at nigth he comes..at night he talks to me.. at night.. he show me his face..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

adrenalin skrev:ok nå trenger jeg forklaring.. har ikke hørt så mye om lier før.
men det er et nedlagt mental sykehus det vet jeg. men er det noe i nærheten av sykhehuset eller ligger det for seg selv?? er det vakter der?? er det nytt mental sykheus i nærheten siden dere snakker på å forstyrre pasientene??

kunne tenke meg å dra dit bare for å se det selv men ikke om det er bygninger like ved.. da er det ike så skummelt..
Om man ikke har tenkt å rive ned byggningene, så plager man nok ingen der.
Det er to bygg som ligger litt unna det som er i bruk.
Antall ord: 111

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
GunderVidunder
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Sep 2006 23:17
18
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Elverum

Re: ja, lier....igjen! ;P

Innlegg av GunderVidunder »

Snupzy skrev:Var på lier forrige uke.. kom oss ikke inn fordi vi ble stoppet, men fikk tatt noen bilder utenpå, tenkte egentlig bare som bevis på at vi hadde vært der, men da jeg la inn bildene på pcen oppdaget jeg noe rart.. er dette orbs, eller?

http://i205.photobucket.com/albums/bb16 ... er01pb.jpg

http://i205.photobucket.com/albums/bb16 ... /0rb01.jpg

http://i205.photobucket.com/albums/bb16 ... orbs01.jpg
De tre lyspunktene nederst til høyre på bildet ditt er ikke orber, tror jeg da. For har akkurat de samme lysflekkene på mine bilder også, tre stk på akkurat det samme stedet på flere av bildene som jeg tok på den siden av bygget. Og vi så litt etter, og det skal være noe på det som holder de plantene oppe eller noe sånt, som skal gjøre så det lyser. Er ikke 100% sikker. Men det så slik ut da vi var der. :)
Antall ord: 160
Stine
Både elsket og hatet!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links