Skjebnens ironi er at en person med nicket BA ikke tror på sjelen, og "Ba" er den udødelige delen av sjelen ifølge egyptisk mytologi
Bare en liten avsporing i debatten om de små finurligheter i verden...
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Er Hitler gjenfødt?
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Antall ord: 38
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
WOW det er et paradoks....Svartepus skrev:Skjebnens ironi er at en person med nicket BA ikke tror på sjelen, og "Ba" er den udødelige delen av sjelen ifølge egyptisk mytologi
Bare en liten avsporing i debatten om de små finurligheter i verden...
Antall ord: 45
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Nov 2006 17:27
- 18
Re: Er Hitler gjenfødt?
Jeg tror faktisk ikke det handler om å være enkel. Tvert om tror jeg det handler om å være i stand til å kjenne etter hva som skjer, i stede for å ha et ståsted man setter alt inn i . Jeg tror du har et standpunkt, din egen sannhet, og at det som ikke passer inn der, det forkaster du.BA skrev:Globeline skrev:Kanskje jeg gjør det. Kanskje jeg ikke klarer å være enkel nok til å se akkurat det som er, men legger til ting jeg ikke kan se jeg også. Det er naturlig å se ting i mønster, så jeg ser nok av og til mønstre som ikke er der jeg også.
Likevel tror jeg nok at jeg er mer bevisst på ikke å legge til ting enn mange andre. Ikke å ta ting for gitt, men undersøke og komme til bunns i ting.
Det er sikkert også ting jeg har lært, som jeg tar for å være sant, men som ikke stemmer. F.eks. som at en tann i cola etser bort i løpet av en dag og liknende.
Dette ble nesten litt for mye personfokusert, men vet ikke hvordan jeg ellers skal svare deg.
Jeg kjenner det blir ubehagelig når så mye på en måte virker kritisk av deg. Men du provoserer. Og vel, enten må jeg holde kjeft eller la være å lese. Og det er for fristende å lese akkurat i dag.
Antall ord: 241
Hide post links |