Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ tåker..
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Nov 2005 16:05
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Larvik
Ja, det er ikke alltid lurt å søke rett til det paranormale med én gang, det ville jo kanskje vært lurt å høre med en øyelege sånn i tilfelle, det er vel bedre å få fikset det hvis det er noe galt med øynene dine enn å gå rundt og tro det er spøkelser mens synet ditt stadig blir verre? Det kan jo godt være spøkelser du ser, men det er nok best å være på den sikre siden, synes du ikke..
Antall ord: 85
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Apr 2007 13:45
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: åndalsnes
crazyshit skrev:sorry meg da.. o.ÔBMFLEX skrev:crazyshit skrev:glem det du... men "takk" for tipset..-.-BMFLEX skrev:right?
Hva mener du med det?
Du spør ett spørsmål og du får ett ordentlig svar. Hvis det ikke var det du var ute etter så vil jeg anbefalle deg i å gi **BANNEORD!?** i å spørre. Her ofrer jeg tid til å svare, siden jeg tror du oppriktig lurer på dette. Men det er tydelig at du bare er en uforskammet fjortiss som gjerne vil ha en bekreftelse på at den livlige fantasien din er spøkelser.
Greit, du ser spøkelser. Da kan dere diskutere det i frikvarteret i morgen. UUUUUUUuuuuu
det er ikke så j*v*i kult å få slengt opp i tryne at man skal oppsøke en øyelege seh. så bare gå å spør om noen kan fikse personligheten din! det må svi å være deg ass.. P.S. når du skriver sånn tebake beviser det bare hvor lite du har å gjøre på fritia di. skaff deg et liv!!
GJØR DET SELV DA CARZYSHIT!!!!!
Antall ord: 184
heaven doesn't need me, hell is scared i'll take over< O
< O D
< O D
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Crazyshit:
Det må selvfølgelig være opp til deg om du vil ta slike symptomer seriøst, men jeg vil råde deg til, som så mange andre her sier, å sjekke synet. Netthinneløsning har for eksempel slike symptomer som du beskriver, og burde utelukkes kjapt.
Hvis det ikke er en sykdom kan det være såkalte "mygger". "Mygger" er rester etter blodkar fra kroppen ble dannet, og sees ofte tydelig når man er ute i solskinn, eller ser mot lyse overflater. Disse beveger seg rundt i synsfeltet.
Det kan også dreie seg om noe så enkelt som feiltolkning av andre former. Dette gjelder mest i halvmørke/mørke omgivelser. Du har sikkert hørt ordtaket "i mørket er alle katter grå", og det beskriver godt øynenes begrensede lysømfintlighet. I mørke omgivelser oppfatter ikke øyet farger, eller gir veldig dårlig fargemetning. Da kan saker og ting "flyte" over i hverandre og narre oss til å tro at det er noe annet enn det det egentlig er.
En annen mulighet er at det rett og slett er din egen hjerne som spiller deg et puss. Jeg tror alle mennesker "ser noe andre ikke ser". Dette er alltid diffuse former og figurer som viser seg kjapt for så å forsvinne igjen. Veldig vanlig at folk sier de fikk et glimt i øyekroken av "noe".
Men jeg har jo forstått at du helst ikke vil høre andre forklaringer enn at det er spøkelser og skrømt, så jeg får vel berolige deg med at hvis du "vet" det er slik, så er det vel sikkert det da.
Lykke til.
Det må selvfølgelig være opp til deg om du vil ta slike symptomer seriøst, men jeg vil råde deg til, som så mange andre her sier, å sjekke synet. Netthinneløsning har for eksempel slike symptomer som du beskriver, og burde utelukkes kjapt.
Hvis det ikke er en sykdom kan det være såkalte "mygger". "Mygger" er rester etter blodkar fra kroppen ble dannet, og sees ofte tydelig når man er ute i solskinn, eller ser mot lyse overflater. Disse beveger seg rundt i synsfeltet.
Det kan også dreie seg om noe så enkelt som feiltolkning av andre former. Dette gjelder mest i halvmørke/mørke omgivelser. Du har sikkert hørt ordtaket "i mørket er alle katter grå", og det beskriver godt øynenes begrensede lysømfintlighet. I mørke omgivelser oppfatter ikke øyet farger, eller gir veldig dårlig fargemetning. Da kan saker og ting "flyte" over i hverandre og narre oss til å tro at det er noe annet enn det det egentlig er.
En annen mulighet er at det rett og slett er din egen hjerne som spiller deg et puss. Jeg tror alle mennesker "ser noe andre ikke ser". Dette er alltid diffuse former og figurer som viser seg kjapt for så å forsvinne igjen. Veldig vanlig at folk sier de fikk et glimt i øyekroken av "noe".
Men jeg har jo forstått at du helst ikke vil høre andre forklaringer enn at det er spøkelser og skrømt, så jeg får vel berolige deg med at hvis du "vet" det er slik, så er det vel sikkert det da.
Lykke til.
Antall ord: 276
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
Nei, sier du detsuss24 skrev:Dette forumet blir stadig bedre, hehe.....
Antall ord: 12
Hide post links |