Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglermine guider

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
anca-77
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 103
Startet: 03 Aug 2006 10:32
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av anca-77 »

Jeg tenker ofte at jeg ville likt å se hvem som er mine hjelpere, men jeg vet ikke helt om jeg vil det heller.
Er så redd for at jeg skal bli skremt, at jeg skal se noe som jeg ikke vil se.
Men lurer fælt likevel...
Antall ord: 47

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Frokost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 192
Startet: 26 Apr 2005 22:43
19

Innlegg av Frokost »

livingdeaddoll skrev:
Frokost skrev:Har du ikke noen "paranormale" mennesker rundt deg som kan svare deg? Har etterhvert funnet ut at jeg har flere og flere alternative venner ettersom jeg har åpnet opp sagt ting og tang selv, i steden for å holde det skjult og legge det et lokk på det. Mange som har nikket litt anerkjennende også og sagt nå forstår de hvorfor jeg alltid har vært litt rar til tider. Merkelig med det.
jeg har åpnet meg, men jeg blir bare ledd av. :(
Det har jeg og blitt, men de menneskene som virkelig betyr noe for meg, og som jeg kaller helt ekte venner, venner jeg ville gjort alt for, har til dels godtatt at sånn er det bare, han ser ting vi ikke ser..
Antall ord: 130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

livingdeaddoll skrev:
Frokost skrev:Har du ikke noen "paranormale" mennesker rundt deg som kan svare deg? Har etterhvert funnet ut at jeg har flere og flere alternative venner ettersom jeg har åpnet opp sagt ting og tang selv, i steden for å holde det skjult og legge det et lokk på det. Mange som har nikket litt anerkjennende også og sagt nå forstår de hvorfor jeg alltid har vært litt rar til tider. Merkelig med det.
jeg har åpnet meg, men jeg blir bare ledd av. :(
Bilde
Antall ord: 87
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Trallala
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 76
Startet: 06 Nov 2006 09:26
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: VestAgder

Innlegg av Trallala »

Vel, nå vet jeg kanskje hvordan en av mine hjelpere ser ut!

Stod på badet og renset ansiktet.Siden jeg da hadde masse såpe kunne jeg ikke åpne øynene. Plutselig fikk jeg opp ett bilde av ei dame. Ganske ung. Så kjolen hun hadde, fargene på den, hårfargen... Fikk ikke se ansiktet.

Følte også nærvær. Var helt sikker på at dersom jeg åpnet øynene og så i speilet ville hun stå bak meg.

I det siste har jeg også begynt å føle hjelperen(e). Skimter bevegelser, men ikke skikkelser. Jeg vet nå at jeg alltid har noen med meg!

Hvis jeg ikke bare er gal da! :badgrin: :)
Antall ord: 111
Noen ganger stoppet for å tenke,og glemme å starte igjen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Oda
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 115
Startet: 19 Feb 2007 18:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Oda »

Lilja skrev:
brego skrev:Hei.

Har lest litt i innleggene her på denne siden.
Er det slik å forstå at vi som er nye her på Paranormal diskusjonssider må velge våre ord og spørsmål nøye?

Jeg trodde dette var et sted der en kunne utveksle både opplevelse, hva en lurer på og meninger om forskjellige ting jeg.

Har jeg tatt feil kanskje?

mvh. brego
Neida, du har ikke tatt feil.

Det er bare det at det har vært endel som har registrert seg her, bedt om gratis-tjenester, og så forsvunnet igjen.

Og dette er et diskusjonsforum, ikke en nettportal for gratis spåtjenester...

Vel, det er vel sant... men det var jo bare et spørsmål, hadde jeg hadd slike krefter skulle jeg gjærne ha hjulpet henne... men det er vel bare min mening, håper jeg ikke forsvinner nå.. Har noen peiling på hvor disse folka som spør dumt havner? var det et veldi dumt spørsmål?? jeg ønsker bare bli bedre vitende i denne "troen" så ikke ta alle mine spørsmål helt på alvor... Jeg ønsker allti å lære nye ting om dette... Det er sykt intresangt...
Antall ord: 201
Det er min mening, du kan velge å høre på den eller drite i den...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Oda
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 115
Startet: 19 Feb 2007 18:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Oda »

Dj_Devil skrev:
chupacabra18 skrev:flott innlegg dj_devil:)

men vil et si at etter meditering en stund vil du kunne se hjelperen din sånn en gang i blandt, sånn at du ser hjelperen fysisk liksom.

Ser du da også andre gjenferd som kan være overalt? altså du ser alle gjenferd som ferdes overalt, litt skummel egentlig..
spørs. er du blant untake kan det hende det ikke skjer..
om hjelperne vil du skal se gjenferd så beskytter di deg ikke om du ser en.
det er ikke sikkert du ser hjelperen din som om du ser en vanlig person etter vert. men at du trenger berre å fokusere litt så du ser den eller hører den like klart som dagen.
det er forkjellen.. om du får øvd deg mer trenger du ikke meditere på det. men kosentrere deg berre.. så langt har ikke eg kommet enda.
Vil en hjelper være som en "engel" også..?? Jeg fikk kontakt med min og min venninnes felles engel får en stund siden... jeg tror nesten ikke det selv, men det er sant...
Jeg har en egen samtale ting om det... Besøk den og skriv hva dere mener... please.. :mozilla_innocent:
Antall ord: 202
Det er min mening, du kan velge å høre på den eller drite i den...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
enilorac
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 48
Startet: 01 Nov 2006 00:38
17
Kjønn (valgfri): jente

Innlegg av enilorac »

livingdeaddoll skrev:
Frokost skrev:Har du ikke noen "paranormale" mennesker rundt deg som kan svare deg? Har etterhvert funnet ut at jeg har flere og flere alternative venner ettersom jeg har åpnet opp sagt ting og tang selv, i steden for å holde det skjult og legge det et lokk på det. Mange som har nikket litt anerkjennende også og sagt nå forstår de hvorfor jeg alltid har vært litt rar til tider. Merkelig med det.
jeg har åpnet meg, men jeg blir bare ledd av. :(


velkommen i klubben.. hehe..
jeg har absolutt ingen å prate med om ting jeg opplever og gjerne vil utvikkle.. derfor er jeg utrolig glad for dette forummet...å maser nok om masse rart, som allerede er blitt mast om..
Er vondt når dine nermeste ler, og til slutt mener du er gal.
Jeg kan fortelle litt til samboeren min, men han følger ikke akkurat med, og vil ikke bli med på noen kurs eller forelesninger..

men sånn er det har jeg merket, noen av oss må klare dette aleine... :mozilla_cry:
men godt å ha dette forummet hevrtfall :mozilla_smile:
Antall ord: 185

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

emobitchwitch skrev: Vil en hjelper være som en "engel" også..?? Jeg fikk kontakt med min og min venninnes felles engel får en stund siden... jeg tror nesten ikke det selv, men det er sant...
Jeg har en egen samtale ting om det... Besøk den og skriv hva dere mener... please.. :mozilla_innocent:
Det er forkjell på Skyts Englene dine å hjelperne dine...
var på foredrag om skyts engler under alt messa i haugesund.
der kalte han som hadde foredraget hjelperne som spesialister..
er skyts englene som hjelper deg om det ikke er din tid om du er i en ulykke.
hjelperne (spesialistene) er der å hjelper deg med andre ting. ådligt å den slaks.
di er som normale menesker. normale menesker som har valgt å være din hjelper under dette livet..
men så er det untak der også. noen hjelpere har som "straff" å være hjelper for deg.
ikke fordi du kanskje trenger det. men fordi at hjelperen mest sansynlig skal lære av deg. å ikke omvent.

om du kan se skyts englene så trenger du bra lite fokus for å lære deg å se hjelperne eller eventuelle familie medlemer som er der og passer på også.
Antall ord: 194
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links