Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderTanker om "Åndenes makt"...

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Trøndergut
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jul 2006 18:27
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Stavanger

Innlegg av Trøndergut »

Synes "Åndenes makt" som regel er kjempeinteressant. Tror ikke de jukser.
Antall ord: 11
MM

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Skulle ønske at man fikk se real events og ikke bare den teite rekonstrueringen deres......det er også noe jeg lurer på.....hvorfor er det slik at hvis noen filmer noe "skummelt" så er det så dårlig kvalitet???
Ikke for å spore helt av......men slike programmer som åndenes makt og most haunted er jo for så vidt interessant, men f.eks. hvis noe beveget seg (altså en ting) så er det så forbaska irreterende at man filmer reaksjonen til folka, men ikke hendelsen. Og det er med på å gjøre det mindre troverdig......i alle fall for min del.
Antall ord: 100

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
storms
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Feb 2007 11:17
17
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 51 ganger

Innlegg av storms »

Åndens Makt graver en sakte grav for seg selv. Kalles rutine. De må bryte rutinen.

Og det er litt irriterende, når den ene etter den andre "tvileren" som eier huset eller kafen sitter der og forteller om de daglige banke lydene. Hvorfor ikke legge igjen en opptaker som aktiveres på lyd????

Eller som denne turen opp til hotellet i finnmark. Nekter å tro de dro opp på morgenen og ned på kvelden. Hvorfor lå ikke en cam man på rommet? Eller sjefen sjøl, Tom.

Er de redde? Bøhhhhhhh....

Eller er det fordi "bevisene" ikke ekisterer?

Når det gjelder steder og medium. Hvor mange av de som er plaget har vel ikke vært innom disse forumene å skrevet. Eller ringt rundt? Ble de plutselig "out of the blue" oppringt av TVN?

Kanskje de sa: "Hei vi har nå ringt rundt til 10.000 mennesker. Har du noen unaturlige aktiviteter i huset???"

Sjansen for at Debra eller Bendriss kjenner saken fra før er 90%+. Desverre orker jeg ikke begynne å kommentere han siste.....

Alt jeg har å si er: "Gå mot lyset....!" (Siden dere ikke kan se meg, så må jeg legge til at jeg vifter sakte i bølgende bevegelser med hendene)

PS: Jeg utelukker ikke paranormale forhold, men søker bevis.

StormS
Antall ord: 214

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

TheMan
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Feb 2007 01:23
17

Innlegg av TheMan »

Jeg synes det er like spennende som det alltid har vært.

Hadde ÅM bare vært fejk, hvorfor iscenesetter de ikke ting som skjer under opptak? Det hadde ikke vært vanskelig å få en medarbeider til å trampe litt i annen etasje eller velte et bilde.

Men jeg lurer også på hvorfor de ikke kan sette inn noen kameraer døgnet rundt en uke eller noe i disse forferdelig hjemsøkte stedene.

For å være kort så virker ÅM troverdig for min del, og det er faktisk folk som blir plaget av disse tingene og vil ha det bort, samme hva det måtte være. Om programmet skal være et iscenesatt "ooh! skummelt! spøøkeriii!" så hadde det vel vært ganske annerledes?

Man melder seg på til programmet, de som er med blir plukket ut. Dessuten er flere av mediumene som er med på serien booket med slike oppdrag privat store deler av året.

Dessuten synes jeg det er festlig at noen her er veldig negative og kritiske til ÅM, men så fort noen tar et bildet i mørket med litt frostrøyk så er det "OMG!! Spøkæls!".
Antall ord: 194

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links