Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderDe Gråtende Barna

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
hmmfff
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Aug 2006 19:53
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av hmmfff »

Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Jeg husker at mange hadde de bildene når jeg var liten, og jeg likte ikke å se på dem.
Turte ikke å gå forbi dem når jeg skulle på do om natta, uff de er forferdelig.
Føler meg så trist når jeg ser dem, men nå har jeg ikke sett disse bildene på flere år.
Men fikk enda de samme følelsene nå, mange år etter.
Antall ord: 68

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
chupacabra18
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Des 2006 17:39
17
Kjønn (valgfri): Mr.man
Lokalisering: Akershus

Innlegg av chupacabra18 »

ååå de bildene der hater jeg, får alltid en stygg følelse i meg med at den gutten ser på meg på en måte ved at han "klandrer" meg for ett eller annet.
Prøver liksom å gi meg skyldfølelse for et eller annet...
får også veldig trykket stemning iinni meg når jeg ser på det...

spooky..
Antall ord: 60
-Lars-

*Hominus Nocturna*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
john_
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Okt 2006 16:27
18
Lokalisering: Nord

Innlegg av john_ »

De bildene der henger på et rom hos bestemor og bestefar..

Bilde
Antall ord: 11
We talk to God = "praying"
God talks to us = schizophrenic

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Nov 2006 17:27
18

Re: De Gråtende Barna

Innlegg av Globeline »

Cara90 skrev:Når jeg var mindre så hadde vi tre bilder, og på hvert av de tre bildene så var det tre *portrett*-bilder som gråt. jeg har ingen bilder av disse bildene for å vise hvem jeg mener. Men det har blitt sagt at hvis man skiller disse, altså setter de fra hverandre eller henger de opp i forskjellige rom, så begynner de å gråte blod i stedet.. Noen som vet om dette er sant eller ikke?

(Skal google litt og se om jeg finner bilde, så skal jeg legge ut hvis jeg finner)
Som du ser så er det flere som har kun ett av bildene. Så du kan altså slappe av og vite at de kan deles uten å gråte blod. Selvfølgelig gråter de ikke blod. Det er helt vanlige bilder som var veldig popullære for noen år tilbake. Nesten alle hadde minst et slikt bilde. Plakater selger stort. Og på 70 tallet, kanskje spesielt 80 tallet var det populært med slike på veggen. Ikke så sofistikert som i dag da alle skal ha ekte malerier. :)
Antall ord: 184

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Seraphim
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Nov 2005 22:36
19
Lokalisering: Akershus

Re: De Gråtende Barna

Innlegg av Seraphim »

Cara90 skrev:Når jeg var mindre så hadde vi tre bilder, og på hvert av de tre bildene så var det tre *portrett*-bilder som gråt. jeg har ingen bilder av disse bildene for å vise hvem jeg mener. Men det har blitt sagt at hvis man skiller disse, altså setter de fra hverandre eller henger de opp i forskjellige rom, så begynner de å gråte blod i stedet.. Noen som vet om dette er sant eller ikke?
Tro meg, det er ikke sant.
Antall ord: 85

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19

Innlegg av Mysticool »

chupacabra18 skrev:ååå de bildene der hater jeg, får alltid en stygg følelse i meg med at den gutten ser på meg på en måte ved at han "klandrer" meg for ett eller annet.

spooky..
Enig! For meg er disse bildene nermest destruktive og mentalt ødeleggende og for mitt vedkommende ville det å ha hatt disse bildene på stueveggen eller hvorsomhelst betydd
en stor menthal belastning, ikke ville jeg sovet, ikke turt og se på dem...ville vært redd
i mitt eget hjem med noe slikt.
Men for all del, noen liker dem jo og det er greit det.
Men jeg er redd slike bilder, får for meg at de kan våkne til live!
Antall ord: 143
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kjekay
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Jan 2007 00:01
17

Innlegg av kjekay »

Mysticool skrev:
chupacabra18 skrev:ååå de bildene der hater jeg, får alltid en stygg følelse i meg med at den gutten ser på meg på en måte ved at han "klandrer" meg for ett eller annet.

spooky..
Enig! For meg er disse bildene nermest destruktive og mentalt ødeleggende og for mitt vedkommende ville det å ha hatt disse bildene på stueveggen eller hvorsomhelst betydd
en stor menthal belastning, ikke ville jeg sovet, ikke turt og se på dem...ville vært redd
Herregud da, mann. Det er jo bare noen malerier\trykkerier. Jeg har bilde av en svær tiger med blod rundt kjeften på veggen her, og fantasien min kan sikkert vise meg bilder i hue mitt av tigeren som hopper ut av veggen og river av meg både armer og ben, mens blodspruten står! Likevel, kan jeg med et lite smil om munnen, med visshet om at jeg har en livlig og underholdene fantasi, legge meg til rette på sofaen og sove GODT :)

Nei, hadde jeg vært fantasi-tilbøyelig slik som deg (du viser i alle fall tendensene med det du skriver), så ikke faen om jeg hadde turt å hatt det tigerbildet hengende =)

mvh Kjetil!
Antall ord: 264
møø

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19

Innlegg av Mysticool »

kjekay skrev:
Mysticool skrev:

spooky..
Herregud da, mann. Det er jo bare noen malerier\trykkerier. Jeg har bilde av en svær tiger med blod rundt kjeften på veggen her, og fantasien min kan sikkert vise meg bilder i hue mitt av tigeren som hopper ut av veggen og river av meg både armer og ben, mens blodspruten står! Likevel, kan jeg med et lite smil om munnen, med visshet om at jeg har en livlig og underholdene fantasi, legge meg til rette på sofaen og sove GODT :)

Nei, hadde jeg vært fantasi-tilbøyelig slik som deg (du viser i alle fall tendensene med det du skriver), så ikke **BANNEORD!?** om jeg hadde turt å hatt det tigerbildet hengende =)

mvh Kjetil!
Har dårlig erfaring med slike/tilsvarende bilder fra da jeg var liten, var livredd dem, hadde
mareritt om dem, og derfor liker jeg dem rett og slett ikke. Synes de er helt jævelige!
Men, smak og behag og vi er forskjellige og godt er da det :) :mozilla_cool:
Antall ord: 316
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Globeline »

Mysticool skrev:
Redd? Har du sett bildene i virkeligheten? Hva er det som gjør at du er redd dem?
Antall ord: 101

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
mrs.mystic
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Mai 2006 15:21
18

Innlegg av mrs.mystic »

Min mormor har et slik bilde! Skjønner ikke hvorfor, for de er jo bare helt forferdlige! Har det med den lille gutten, og jeg får lyst til å gråte selv når jeg ser de! Ser ut som om han akkurat har mistet alt han har!
Antall ord: 48
Den som ler sist er treig......

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
spitfire
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Jan 2007 20:37
17
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av spitfire »

Farmoren min har ett bilde av den gråtende gutten også.. jeg lå på samme rom som bildene å var alltid redd for det... kjempeskummelt å ligge aleine våken å se det bildet...
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Globeline »

Syns dere var noen reddfiser jeg. Jeg syns bare synd på barna som gråt og syns ikke de var skumle i det hele tatt. Hva er skummelt ved tårer? :)
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
suss24

Innlegg av suss24 »

Hvorfor i alle dager lage oppstyr av masseproduserte papirkopier? Det må finnes tusenvis av slike bilder..... Synes de er fine nok jeg, ikke min stil men. Både mine foreldre og besteforeldre hadde slike, og jeg har sett skumlere ting hos begge enn disse masseproduserte bildene....
Det neste blir vel en vandrehistorie om alle de tusen masseproduserte" Skrik" kopiene av Edwart Munch... Hver gang man nevner David Toska så setter papiret i å hyle...hjelpes......hva om møblene på IKEA er hjemsøkt!
Antall ord: 83

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cara90
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Okt 2006 21:03
18
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Hovin i Telemark
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Cara90 »

alt jeg lurte på om ryktene var sanne.. så ikke klag på meg..
Antall ord: 13
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links