Klarsyn, Spådom & Åndelige sanser ⇒ Hvordan Lage En Psiball?
Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Nov 2006 06:20
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Jeg bruker psi ballen når jeg har hodepine som en slags healing, lager psi ballen og tar den inn til hode så blir det bra
Antall ord: 26
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
ikke direkte kaster. men du fører den over noen andre.. akkuratt som du gir en ball.Spiírit skrev:Siste Spørsmål:
Hvordan kaster man den på noen andre?
Antall ord: 31
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
Re: Hvordan Lage En Psiball?
Ja den er grei.. men hvorfor kan ikke folk søke før de spør? det er så utrolig mange som har fått svar på dette spm, og hvis man bare søker så finner man svaree, på alt..Dj_Devil skrev:trur han har fått nokk onfo nå til å lage en generell begyner pci ball til en avangsert så einanniren skrev:Søk for all del på energiballer på formuet her, så vil du finne utrolig mye info om hvordan man gjør det.. det er blitt linket videre og videre og videre, søk og du vil finne.Spiírit skrev:Hvordan kan man lage en psiball?
Send gjerne en link :mozilla_smile:
tror jeg skal be jovian om å sette opp en mega stor søke knapp midt på siden, slik at alle ser den før de spør..
Antall ord: 146
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Re: Hvordan Lage En Psiball?
akuratt om pci ball er ikke heftigt diskutert i dette forumet på lenge faktisk..anniren skrev:Ja den er grei.. men hvorfor kan ikke folk søke før de spør? det er så utrolig mange som har fått svar på dette spm, og hvis man bare søker så finner man svaree, på alt..Dj_Devil skrev:trur han har fått nokk onfo nå til å lage en generell begyner pci ball til en avangsert så einanniren skrev:Søk for all del på energiballer på formuet her, så vil du finne utrolig mye info om hvordan man gjør det.. det er blitt linket videre og videre og videre, søk og du vil finne.Spiírit skrev:Hvordan kan man lage en psiball?
Send gjerne en link :mozilla_smile:
tror jeg skal be jovian om å sette opp en mega stor søke knapp midt på siden, slik at alle ser den før de spør..
sist eg såg det heftigt diskutert som dette var det 1 år siden.. noe sånt..
da eg først ble intrisert i det å fant den oppskriften som eg posta..
det gjør ingenting å repitere noen ganger. for ellers så blir søken veldig tynna ut med at vi ber folk søke... så må di gjenom eit hundre tall poster som det eneste svaret di får er "søk"
Antall ord: 234
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
hver gang noen har spurt (og det er flere som har spurt faktisk) så har jeg sagt søk ja, men jeg har også lagt med linken hvor de finner svaret.. det gadd jeg ikke denne gang..
så de slipper å lete gjennom alle mulige poster for å finne den rette.. siden jeg linker de til den rette i hver eneste jeg har svart på..
så de slipper å lete gjennom alle mulige poster for å finne den rette.. siden jeg linker de til den rette i hver eneste jeg har svart på..
Antall ord: 63
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
ah.. da er du en av di få.. mange poster berre "søk" så linken til søk liksom...anniren skrev:hver gang noen har spurt (og det er flere som har spurt faktisk) så har jeg sagt søk ja, men jeg har også lagt med linken hvor de finner svaret.. det gadd jeg ikke denne gang..
akkuratt som med orber.. da eg tok å søkte etter info måtte eg gjenom ganske mange sider egentlig før eg fant noe relativ info. så tok alt eg syntes var viktig å posta det i masse siteringer for å fornye litt..
Antall ord: 125
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
jaha..Dj_Devil skrev:ah.. da er du en av di få.. mange poster berre "søk" så linken til søk liksom...anniren skrev:hver gang noen har spurt (og det er flere som har spurt faktisk) så har jeg sagt søk ja, men jeg har også lagt med linken hvor de finner svaret.. det gadd jeg ikke denne gang..
akkuratt som med orber.. da eg tok å søkte etter info måtte eg gjenom ganske mange sider egentlig før eg fant noe relativ info. så tok alt eg syntes var viktig å posta det i masse siteringer for å fornye litt..
men det er lett å bare starte en ny tråd vet du.. og spørre er lettere enn å lete..
Nå må jeg avgårde på jobb. C ya.
Antall ord: 157
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Des 2005 13:23
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Blitt takket: 2 ganger
Kjøp Donald! Gjør som Magica fra tryll. Hun kaster psi baller ladet med en slags paralyserende energi!!Spiírit skrev:Siste Spørsmål:
Hvordan kaster man den på noen andre?
Antall ord: 33
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.
Hide post links |
Juhuu.. Greier å lag en nå, og hvis noen tar hånden i mellom kjenner di energiene. Jeg greier ikke sende/kaste den til noe andre..
Antall ord: 25
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
ikke start så stort... ta alt litt etter litt.. lær deg å krype før du springer....Spiírit skrev:Juhuu.. Greier å lag en nå, og hvis noen tar hånden i mellom kjenner di energiene. Jeg greier ikke sende/kaste den til noe andre..
før "ballen" før du starter å kaste eller sende
Antall ord: 55
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
Hehe, hvordan får du til sånn at det ikke står Sitat: på toppen? Sånn at det står f. eks Dj_Devil Skrev:ikke start så stort... ta alt litt etter litt.. lær deg å krype før du springer....
?
Antall ord: 54
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
eg trykker på knappen siter?Spiírit skrev:Hehe, hvordan får du til sånn at det ikke står Sitat: på toppen? Sånn at det står f. eks Dj_Devil Skrev:ikke start så stort... ta alt litt etter litt.. lær deg å krype før du springer....
?
Antall ord: 62
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.