Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserHvordan Lage En Psiball?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Fishy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Nov 2006 06:20
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Fishy »

Jeg bruker psi ballen når jeg har hodepine som en slags healing, lager psi ballen og tar den inn til hode så blir det bra
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Spiírit skrev:Siste Spørsmål:

Hvordan kaster man den på noen andre?
ikke direkte kaster. men du fører den over noen andre.. akkuratt som du gir en ball.
Antall ord: 31
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Re: Hvordan Lage En Psiball?

Innlegg av anniren »

Dj_Devil skrev:
anniren skrev:
Spiírit skrev:Hvordan kan man lage en psiball?

Send gjerne en link :mozilla_smile:
Søk for all del på energiballer på formuet her, så vil du finne utrolig mye info om hvordan man gjør det.. det er blitt linket videre og videre og videre, søk og du vil finne.
trur han har fått nokk onfo nå til å lage en generell begyner pci ball til en avangsert så ein
Ja den er grei.. men hvorfor kan ikke folk søke før de spør? det er så utrolig mange som har fått svar på dette spm, og hvis man bare søker så finner man svaree, på alt..

tror jeg skal be jovian om å sette opp en mega stor søke knapp midt på siden, slik at alle ser den før de spør..
Antall ord: 146

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
20

Re: Hvordan Lage En Psiball?

Innlegg av Dj_Devil »

anniren skrev:
Dj_Devil skrev:
anniren skrev:
Spiírit skrev:Hvordan kan man lage en psiball?

Send gjerne en link :mozilla_smile:
Søk for all del på energiballer på formuet her, så vil du finne utrolig mye info om hvordan man gjør det.. det er blitt linket videre og videre og videre, søk og du vil finne.
trur han har fått nokk onfo nå til å lage en generell begyner pci ball til en avangsert så ein
Ja den er grei.. men hvorfor kan ikke folk søke før de spør? det er så utrolig mange som har fått svar på dette spm, og hvis man bare søker så finner man svaree, på alt..

tror jeg skal be jovian om å sette opp en mega stor søke knapp midt på siden, slik at alle ser den før de spør..
akuratt om pci ball er ikke heftigt diskutert i dette forumet på lenge faktisk..
sist eg såg det heftigt diskutert som dette var det 1 år siden.. noe sånt..
da eg først ble intrisert i det å fant den oppskriften som eg posta..
det gjør ingenting å repitere noen ganger. for ellers så blir søken veldig tynna ut med at vi ber folk søke... så må di gjenom eit hundre tall poster som det eneste svaret di får er "søk"
Antall ord: 234
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Innlegg av anniren »

hver gang noen har spurt (og det er flere som har spurt faktisk) så har jeg sagt søk ja, men jeg har også lagt med linken hvor de finner svaret.. det gadd jeg ikke denne gang..

så de slipper å lete gjennom alle mulige poster for å finne den rette.. siden jeg linker de til den rette i hver eneste jeg har svart på..
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av Dj_Devil »

anniren skrev:hver gang noen har spurt (og det er flere som har spurt faktisk) så har jeg sagt søk ja, men jeg har også lagt med linken hvor de finner svaret.. det gadd jeg ikke denne gang..

så de slipper å lete gjennom alle mulige poster for å finne den rette.. siden jeg linker de til den rette i hver eneste jeg har svart på..
ah.. da er du en av di få.. mange poster berre "søk" så linken til søk liksom...
akkuratt som med orber.. da eg tok å søkte etter info måtte eg gjenom ganske mange sider egentlig før eg fant noe relativ info. så tok alt eg syntes var viktig å posta det i masse siteringer for å fornye litt..
Antall ord: 125
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Innlegg av anniren »

Dj_Devil skrev:
anniren skrev:hver gang noen har spurt (og det er flere som har spurt faktisk) så har jeg sagt søk ja, men jeg har også lagt med linken hvor de finner svaret.. det gadd jeg ikke denne gang..

ah.. da er du en av di få.. mange poster berre "søk" så linken til søk liksom...
akkuratt som med orber.. da eg tok å søkte etter info måtte eg gjenom ganske mange sider egentlig før eg fant noe relativ info. så tok alt eg syntes var viktig å posta det i masse siteringer for å fornye litt..
jaha..

men det er lett å bare starte en ny tråd vet du.. og spørre er lettere enn å lete..
Nå må jeg avgårde på jobb. C ya.
Antall ord: 157

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Riegrot
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Des 2005 13:23
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Riegrot »

Spiírit skrev:Siste Spørsmål:

Hvordan kaster man den på noen andre?
Kjøp Donald! Gjør som Magica fra tryll. Hun kaster psi baller ladet med en slags paralyserende energi!! :mozilla_tongue:
Antall ord: 33
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Spiírit

Innlegg av Spiírit »

Juhuu.. Greier å lag en nå, og hvis noen tar hånden i mellom kjenner di energiene. Jeg greier ikke sende/kaste den til noe andre.. :mozilla_undecided:
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av Dj_Devil »

Spiírit skrev:Juhuu.. Greier å lag en nå, og hvis noen tar hånden i mellom kjenner di energiene. Jeg greier ikke sende/kaste den til noe andre.. :mozilla_undecided:
ikke start så stort... ta alt litt etter litt.. lær deg å krype før du springer....
før "ballen" før du starter å kaste eller sende
Antall ord: 55
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Spiírit

Innlegg av Spiírit »

ikke start så stort... ta alt litt etter litt.. lær deg å krype før du springer....
Hehe, hvordan får du til sånn at det ikke står Sitat: på toppen? Sånn at det står f. eks Dj_Devil Skrev:

?
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av Dj_Devil »

Spiírit skrev:
Hehe, hvordan får du til sånn at det ikke står Sitat: på toppen? Sånn at det står f. eks Dj_Devil Skrev:

?
eg trykker på knappen siter?
Antall ord: 62
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links