UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ 21.Des 2012!
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Feb 2007 21:12
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Norra Skandinavien
- Blitt takket: 1 gang
Re: 21.Des 2012!
Hej Gaute !
Välkommen tillbaka, trodde du fstnat i en snöstorm på fjället i din iver att spåra björnen.
Är allt väl med dig och trivs du med livet. ?
Håller du fortfarande på med kanaliseringar. ?
Har öppnat mig lite här på para, du finner den i linken om Kundalini.
2012 är för mig nästa "anhalt" och har så varit sedan 1994.
Efter det får vi se vad som händer.
Står i daglig kontakt.
Välkommen tillbaka, trodde du fstnat i en snöstorm på fjället i din iver att spåra björnen.
Är allt väl med dig och trivs du med livet. ?
Håller du fortfarande på med kanaliseringar. ?
Har öppnat mig lite här på para, du finner den i linken om Kundalini.
2012 är för mig nästa "anhalt" och har så varit sedan 1994.
Efter det får vi se vad som händer.
Står i daglig kontakt.
Antall ord: 85
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.
Probably also one part of the buildning of the Universe.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Sep 2008 10:12
- 16
- Kjønn (valgfri): Flaskepost
- Lokalisering: Inni ditt hode
- Har takket: 128 ganger
- Blitt takket: 402 ganger
Selvfølgelig er vi ikke alene, det hadde jo vært for dumt og "waste of space"Gaute skrev:Men slik er det altså. Vi er ikke så håpløst alene som mange tror.
Jeg hadde litt kontakt med dem i 2005, i forbindelse med en portalåpning. Da viste de seg også på himmelen. Flere fartøyer som fløy i formasjon over oss. Dette har jeg også bilder av, ganske klare og tydelige bilder av romskip. Star-Trek aktig
Det finnes helt sikkert flust av liv på andre planeter, på alle mulige frekvensplan.
Jeg har vært vitne til flygende objekter selv..
Men det er ikke det samme som at alt i Ashtar ideologien er SANN av den grunn...
Synes det blir litt for mye new-age vissvass, med et mylder av religiøse ideer blanda sammen med UFO fenomenet.
Blir uansett spennende å se hva som skjer fremover, om det er noe i Maya-og Hopi legendene om tidsaldere som tar slutt, og nye som begyner, og om aliens har en finger med i spillet.
Take it as it comes
Antall ord: 183
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Mai 2008 21:59
- 16
- Blitt takket: 8 ganger
Mye rart som kan skje med vår lille klode, men kanskje skal vi foreløpig bare konsentrere oss om & be om at Katla holder seg rolig. Ville jo være litt trist om en enslig vulkan på Island gjorde ende på verden i 2012????
Antall ord: 45
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jan 2007 22:56
- 18
- Lokalisering: Oslo
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 5 ganger
Katla kan ikke gjøre ende på vår klode. Det har den heller aldri gjort, de gangene den har hatt utbrudd, og det vil den heller ikke gjøre denne gangen. Men når den våkner så blir det nok litt styr for de som bor i Vík.Multatuli skrev:Mye rart som kan skje med vår lille klode, men kanskje skal vi foreløpig bare konsentrere oss om & be om at Katla holder seg rolig. Ville jo være litt trist om en enslig vulkan på Island gjorde ende på verden i 2012????
Pleier å komme cirka to år etter at Eyjafjallajökull er ferdig med sitt. Iallefall iflg det jeg har lest.
Men dette er ingenting noen av dere trenger å bekymre seg for. Det vil alltid være vulkanutbrudd, og jordskjelv på kloden. Men vi blir ikke utryddet pga det. Hverken nå, eller i 2012. Kaldt kan det jo bli ja, men det er ikke noen krise. Er bare det at vi er så vanvittig mange fler mennesker idag, enn det vi var for 100 år siden.
Antall ord: 182
There will never be world peace as long as religion exists.
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 12 Mar 2008 05:09
- 16
2010 kommer til å bli husket som jordskjelv året
Det kommer noen helvetes skjelv snart....
Har allerede vært flere store, dødelige skjelv... flere er på vei
Antall ord: 27
FandenTa de som nekter for alt det ukjente, mystiske!
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 29 Jan 2010 18:57
- 14
vel mayaene sluttet jo å skrive kalenderen så det siste tallet ble 2012 men de måtte jo stoppe en gang hvis ikke hadde de skrevet enda.
Nasa og knut jørgen røed ødegaard her skrevet på nett om at det ikke vil gå under i år 2012 men en liten sjanse i år 2054
Nasa og knut jørgen røed ødegaard her skrevet på nett om at det ikke vil gå under i år 2012 men en liten sjanse i år 2054
Antall ord: 55
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1442 ganger
- Blitt takket: 1732 ganger
- Kjønn:
Jeg leste ett sted at menneskeheten vil gå under i ca år 4000 . . .
Med andre ord , vi har litt tid på oss
A
Med andre ord , vi har litt tid på oss
A
Antall ord: 23
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
FandenTa skrev:2010 kommer til å bli husket som jordskjelv året
Det må være veldig slitsomt å tenke på dette hele tiden. Selv tenker jeg at vi kan dø når som helst av hva som helst. Så vi får leve mens vi gjør det.
Å skremme andre med propagandalignende dommedagshysteri er muligens vel så skadelig som noe annet.
Og da tenker jeg mest på søkende, unge og lett påvirkelige sjeler som leser slikt.
Selv velger jeg å sende mine tanker til de som er ofre for disse hendelsene, og bruker ikke så mye energi på dem som skriker mest om det.
Antall ord: 122
Memento mori
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Synd:
1) Kjenne på frykt er greit, så lenge man kan gi slipp på den også.
2) For mye fryktbaserte nyheter lammer oss og gjør oss apatiske.
3) Overdreven fryktspredning bidrar til en eller flere skader;
at budbringeren ikke lengre tas alvorlig for noen ting,
eller at lytterne ikke lengre tar noen advarsler og reelle farer på alvor.
1) Kjenne på frykt er greit, så lenge man kan gi slipp på den også.
2) For mye fryktbaserte nyheter lammer oss og gjør oss apatiske.
3) Overdreven fryktspredning bidrar til en eller flere skader;
at budbringeren ikke lengre tas alvorlig for noen ting,
eller at lytterne ikke lengre tar noen advarsler og reelle farer på alvor.
Antall ord: 59
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Jeg er enig der, Ludo. Men sånn jeg ser det, så har ren skremselspropaganda en tendens til å virke mot sin hensikt. Jeg syns det er fint at ting tas opp, og diskuteres. Men jeg blir vrang når saker skal skrikes hysterisk opp om, og potensielt skremme folk. For meg blir det å lage karikatur på saker man tror på.
Antall ord: 60
Memento mori
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Ja, det er jeg helt enig i og har ingenting å tilføye.
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Ja, og så syns jeg det er litt over kanten at det kan virke skremmende på den yngre garde. Men nå sporer jeg av, sånn sett .
Jeg tror ikke det er noen umiddelbar fare i 2012. Jeg er mer med på tanken på at verden muligens er i ferd med å få en åndelig oppvåkning. Men det ser jeg IKKE i sammenheng med noen dato eller et årstall. Snarere en glidende overgang uten synlige eller påtagelige grenser.
Såeh, 21.desember 2012 driver jeg nok og baker tenker jeg.
Jeg tror ikke det er noen umiddelbar fare i 2012. Jeg er mer med på tanken på at verden muligens er i ferd med å få en åndelig oppvåkning. Men det ser jeg IKKE i sammenheng med noen dato eller et årstall. Snarere en glidende overgang uten synlige eller påtagelige grenser.
Såeh, 21.desember 2012 driver jeg nok og baker tenker jeg.
Antall ord: 91
Memento mori
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Og skulle verdens undergang komme som julenissen på kjerringa, så skitt au! Da ender vi i det minste våre liv med julegaver, julekaker og en overdose gløgg. Eller evt tipper over når man er på sitt mest stressede og irriterte i julestria og roper inni seg: "Jeg gidder ikke meeeeer!!!", og da har man på en måte bedt om det...
2012 blir nok et vanlig år med jordskjelv i Japan og California, krig her og der, sult, trasige nyheter og en haug med diskusjoner på paranomal.no. Tiden går og galskapen består. Også den mer positive galskapen heldigvis :mozilla_laughing:
2012 blir nok et vanlig år med jordskjelv i Japan og California, krig her og der, sult, trasige nyheter og en haug med diskusjoner på paranomal.no. Tiden går og galskapen består. Også den mer positive galskapen heldigvis :mozilla_laughing:
Antall ord: 106
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Jeg klarer ikke å ta stilling til om det skjer noe eller ikke i akkurat 2012 utenom det vanlige,
men jeg støtter både tankene om åndelig oppvåkning og "verdens undergang".
Iallefall en ende slik vi menneskene kjenner livet, for det er så mye som ligger og ulmer og bygger seg opp - og som i mange år har gjort det. Det er jo snakk om at alt sammen vil toppe seg en dag og nå et visst vendepunkt. Og jeg synes ikke idéene rundt dette er helt fjernt, men det er synd når noen tar helt av og ankrer seg til en gitt sannhet som de baserer all troen sin rundt på.
men jeg støtter både tankene om åndelig oppvåkning og "verdens undergang".
Iallefall en ende slik vi menneskene kjenner livet, for det er så mye som ligger og ulmer og bygger seg opp - og som i mange år har gjort det. Det er jo snakk om at alt sammen vil toppe seg en dag og nå et visst vendepunkt. Og jeg synes ikke idéene rundt dette er helt fjernt, men det er synd når noen tar helt av og ankrer seg til en gitt sannhet som de baserer all troen sin rundt på.
Antall ord: 115
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 12 Mar 2008 05:09
- 16
Den polske regjering ble henrettet fordi de ville fortelle menneskene i landet sitt om å forberede seg til 2012, dette ville gjøre at hele verden fikk vite om hva som skjer fremover.
De resterende landene i verden måtte gjøre noe med dette, det endte med at ALLE i den Polske regjeringen ble plassert i samme fly, og fikk deretter styrtet flyet!
For hva ville skje om verden fikk snurten i hva som vil skje ?
Panikk !
Om DU fikk vite at verden går under iløpet av 1-3 år
Ville du brukt noe mer tid på arbeid ?
Ville du spart på pengene dine i banken/aksjene/huset du eier ?
Global panikk i form av økonomi, mat, arbeid.... ALT ville kollapse iløpet av noen få dager
Jeg advarer dere igjen..... begynn å forberede dere.... håpet er at noen klarer seg... og de som gjør det, burde virkelig vite hvordan man skal skaffe/dyrke mat, bygge tak over hodet igjen.
Lær mest mulig om å klare seg selv ute i naturen alene, uten noen hjelpemidler....
Og til dere som fortsatt nekter å tro før bygningene rundt dere faller ned, ta det med ro... dere vil nok ikke merke noe uansett...
De resterende landene i verden måtte gjøre noe med dette, det endte med at ALLE i den Polske regjeringen ble plassert i samme fly, og fikk deretter styrtet flyet!
For hva ville skje om verden fikk snurten i hva som vil skje ?
Panikk !
Om DU fikk vite at verden går under iløpet av 1-3 år
Ville du brukt noe mer tid på arbeid ?
Ville du spart på pengene dine i banken/aksjene/huset du eier ?
Global panikk i form av økonomi, mat, arbeid.... ALT ville kollapse iløpet av noen få dager
Jeg advarer dere igjen..... begynn å forberede dere.... håpet er at noen klarer seg... og de som gjør det, burde virkelig vite hvordan man skal skaffe/dyrke mat, bygge tak over hodet igjen.
Lær mest mulig om å klare seg selv ute i naturen alene, uten noen hjelpemidler....
Og til dere som fortsatt nekter å tro før bygningene rundt dere faller ned, ta det med ro... dere vil nok ikke merke noe uansett...
Antall ord: 203
FandenTa de som nekter for alt det ukjente, mystiske!
Hide post links |