Jesus Kristus er død. Få fokus på deg selv, så skal du se at også DU kan gjøre mirakler.misty-gutt skrev:Mirakler ja. Gud gjør mirakler enn idag. For Jesus Kristus er igår og idag den samme, ja til evig tid....
Healing og annen alternativ medisin ⇒ Mirakelet i Stavanger
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Jan 2005 22:41
- 19
- Lokalisering: streifdyr
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 20 ganger
Antall ord: 46
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Aug 2005 21:40
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Jesus (Sønnen) var død. Men Gud (Faderen) vekte ham opp igjen. Jesus lever.Gaute skrev:Jesus Kristus er død. Få fokus på deg selv, så skal du se at også DU kan gjøre mirakler.misty-gutt skrev:Mirakler ja. Gud gjør mirakler enn idag. For Jesus Kristus er igår og idag den samme, ja til evig tid....
Jeg kan ikke helbrede en flue engang. Gud kan.
Antall ord: 72
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.
Hide post links |
-
- UTESTENGT ! Ref regelverket !
- Startet: 31 Okt 2005 10:18
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Skremmende at en voksen man kan gå rundt å si sånt.misty-gutt skrev:Jesus (Sønnen) var død. Men Gud (Faderen) vekte ham opp igjen. Jesus lever.Gaute skrev:Jesus Kristus er død. Få fokus på deg selv, så skal du se at også DU kan gjøre mirakler.misty-gutt skrev:Mirakler ja. Gud gjør mirakler enn idag. For Jesus Kristus er igår og idag den samme, ja til evig tid....
Antall ord: 86
Don't be so open assed. Your poop falls out.
(14:46:22) Parachat: illegal jaha comments
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Kanskje et annet forum hadde passet bedre for deg som ikke tror på Gud, eller den overnaturlige verdenen forøvrig? Et som ikke skremmer?jaha skrev:Skremmende at en voksen man kan gå rundt å si sånt.misty-gutt skrev:Jesus (Sønnen) var død. Men Gud (Faderen) vekte ham opp igjen. Jesus lever.Gaute skrev:Jesus Kristus er død. Få fokus på deg selv, så skal du se at også DU kan gjøre mirakler.misty-gutt skrev:Mirakler ja. Gud gjør mirakler enn idag. For Jesus Kristus er igår og idag den samme, ja til evig tid....
Antall ord: 112
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.
Hide post links |
-
- 19
Hva vet du om hva jeg tror på?misty-gutt skrev:Kanskje et annet forum hadde passet bedre for deg som ikke tror på Gud, eller den overnaturlige verdenen forøvrig? Et som ikke skremmer?jaha skrev:Skremmende at en voksen man kan gå rundt å si sånt.misty-gutt skrev:Jesus (Sønnen) var død. Men Gud (Faderen) vekte ham opp igjen. Jesus lever.Gaute skrev:Jesus Kristus er død. Få fokus på deg selv, så skal du se at også DU kan gjøre mirakler.misty-gutt skrev:Mirakler ja. Gud gjør mirakler enn idag. For Jesus Kristus er igår og idag den samme, ja til evig tid....
Antall ord: 123
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Ja, si det.
Antall ord: 3
Hide post links |
-
- 19
Ja jo... ja nei så det..misty-gutt skrev:Ja, si det.
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Jesus døde for 2000 år siden. Han finnes neppe lenger. Kan du imidlertid svare på om du har sjekket disse historiene dine, eller om du bare demonstrerer din forakt for sannhet.misty-gutt skrev:Jesus (Sønnen) var død. Men Gud (Faderen) vekte ham opp igjen. Jesus lever.Gaute skrev:Jesus Kristus er død. Få fokus på deg selv, så skal du se at også DU kan gjøre mirakler.misty-gutt skrev:Mirakler ja. Gud gjør mirakler enn idag. For Jesus Kristus er igår og idag den samme, ja til evig tid....
Antall ord: 107
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Klarer du ikke svare på det enkle spørsmålet heller?misty-gutt skrev:Ja, si det.
Antall ord: 17
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
For snart 2000 år siden ble Jesus korsfestet og døde. Men Livet er, som kjent, åpenbart for og blandt mange, større en døden. Døden med hele sitt velde var ikke istand til å holde på Jesus, som jo ER veien sannheten og LIVET. Etter at Jesus stod opp fra de døde viste han seg for mange. Etter 40 dager, like mange dager som han fastet, steg Han opp til himmelen, sitter ved Faderens høyre hånd, og skal derfra komme tilbake.BA. skrev:Jesus døde for 2000 år siden.misty-gutt skrev:Jesus (Sønnen) var død. Men Gud (Faderen) vekte ham opp igjen. Jesus lever.Gaute skrev:Jesus Kristus er død. Få fokus på deg selv, så skal du se at også DU kan gjøre mirakler.misty-gutt skrev:Mirakler ja. Gud gjør mirakler enn idag. For Jesus Kristus er igår og idag den samme, ja til evig tid....
Når Han kommer tilbake skal det være gått to tusen år siden han sist gang var her. Nådetiden utløper. Han skal da ved sitt annet komme gjøre ende på antikristens velde. Det mørkner til på mange måter nå. Makteliter og myndigheter har sin plan og visjon for den nære fremtid. Våpnene er smidd, ja de er i bruk, har vært det lenge alt, men bruken av forferdelige våpen vil eskalere før Satans makt blir satt en stopper for. Hvem andre kan stoppe galskapen en Jesus Guds Sønn? Nei, ingen kan det.
Ved Jesu annet komme:" Og kongene på jorden og stormennene og krigshøvdingene og de rike og de veldige og hver træl og hver fri mann gjemte ssg i hulene og imellem berghamrene,
og de sier til fjellene og hamrene: Fall over oss og skjul oss for hans åsyn som sitter på tronen, og for Lammets vrede!
For deres vredes store dag er kommet, og hvem kan holde stand?"
Så skal vi overta og styre verden i tusen år sammen med Jesus Kristus, Guds Sønn.
BA, Jesus lever, ja Han ER, selv om DU ikke tror det.
Din antakelse, og intet annet.Han finnes neppe lenger.
Antall ord: 383
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Hvis alt dette du skriver her stemmer, at Jesus skal komme tilbake 2000 år etter han var her sist, så vil det vise seg ganske snart at du tar feil. Spørsmålet er om du da vil innse at du har driti på draget, eller om du vil komme med ny skremselspropaganda.misty-gutt skrev:....
Antall ord: 56
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Hmm.."skremselspropaganda"??Kimbara skrev:Hvis alt dette du skriver her stemmer, at Jesus skal komme tilbake 2000 år etter han var her sist, så vil det vise seg ganske snart at du tar feil. Spørsmålet er om du da vil innse at du har driti på draget, eller om du vil komme med ny skremselspropaganda.misty-gutt skrev:....
Kan du være ærlig nå? Er du redd? Redd for hva? Er det Jesus du frykter?
Antall ord: 77
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Kan du være ærlig nå? Er du dum? Hvor dum? Er det kunnskap og refleksjoner du er for dum til å ta til deg?misty-gutt skrev:Hmm.."skremselspropaganda"??Kimbara skrev:Hvis alt dette du skriver her stemmer, at Jesus skal komme tilbake 2000 år etter han var her sist, så vil det vise seg ganske snart at du tar feil. Spørsmålet er om du da vil innse at du har driti på draget, eller om du vil komme med ny skremselspropaganda.misty-gutt skrev:....
Kan du være ærlig nå? Er du redd? Redd for hva? Er det Jesus du frykter?
Er man religiøs om man benytter seg av ordet "Gud"? Skjønner Hovind vitenskap om han påstår det?
Trenger man å være redd for noe om man bruker ordet "skremselspropaganda"?
Svaret er selvfølgelig nei på de tre siste spørsmålene.
Antall ord: 149
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Ja, det har du også gitt uttrykk for før.Kimbara skrev:Svaret er selvfølgelig nei på de tre siste spørsmålene.
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Da var det vel kanskje litt unødvendig å spørre meg da?misty-gutt skrev:Ja, det har du også gitt uttrykk for før.Kimbara skrev:Svaret er selvfølgelig nei på de tre siste spørsmålene.
Antall ord: 39
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |